Oharikuumeesta sen verran, että kahdesti olen vuosien varrella joutunut perumaan kun on tuntunut tapaamispäivänä että ei ole ihan kunnossa. Kummallakaan kerralla ei ole lopulta ollut kyse oikeasta sairastumisesta, mutta olen ajatellut sen olevan silti molempien etu vaikka ettei tule lääpimään jos on yhtään epävarma. Näin koronahössötyksen aikana varsinkin on hyvä olla tarkkana. Minä olen vähän liiankin tiukkapipoisesti passannut tapaamiset viimeisen vuoden aikana, vaikka kuinka on panettanut.
Joo siis toki se on ihan totta, että korona-aikana on hyvä että peruu jos on oireita. Mutta korona-aikana myös kaikki sellaiset, jotka eivät oikeasti ole olleet tulossakaan, ovat tapaamispäivinä "kuumeessa", joka tietysti nousee just puoli tuntia ennen kun tapaamiselle pitäis saapua.
Sanotaan niinkin että jos tapaamisen sopiminen vaatii poikkeuksellisen monta viestiä niin se jo herättää epäilyksiä, että mahtaakohan olla mikään oikea asiakas kyseessä. Sitten kun siihen päälle iskee se kuume just ennen tapaamista niin vähän jää sellanen fiilis, että mahtoiko olla oikeasti tulossakaan. Mutta mahdotonta näistä tietysti aina on sanoa.
Sori, menee off topiciksi
ps. Lisää kiitoksia uusista kehuista ja LilyPayne519 vois kyllä uskaltautua postaamaan peppunsa, hyvältä se näyttää kuitenkin! Mullakin on pieniä epävarmuuksia omasta kehostani, siks tuntuu kivalta saada täältä niin ihania kommentteja. Vaikka varmaan keskimääräistä parempi kehonkuva monella pt:llä onkin, uskaltaisin väittää.