Lisäksi en tässä nyt soimaa ketään mutta juurikin toi että pitää laittaa neljälle kyselyä että edes joku vastaisi, itse teen joskus samaa. En kuitenkaan kaikilla neljällä kävisi.
Uutiset:
Laitoin neljälle pt:lle asiallista meiliä loppuviikosta.
Vastauksia ei ole tullut yhdeltäkään.
Suoraan sanottuna en enää vastauksia edes odota, keneltäkään suomalaiselta.
Hiljalleen jäänee kokonaan suomalaiset ulos edes vaihtoehdoista itselläni.
98 % tosin karsiutuu pois vastatessaankin, mut yrittänyttä ei laiteta. Tähän asti.
Surkeaa toimintaa kaikinpuolin.
98 % tosin karsiutuu pois vastatessaankin, mut yrittänyttä ei laiteta. Tähän asti.
Eikö heillä ollut numeroa esillä?
Noita sattuu, mutta ei ne ole ohareita. Jos, kuten minä, ei tee 100 % ajasta tätä hommaa, niin ei aina muista katella spöstia, ikävä kyllä.
Kaikki kotimaiset pt:t eivät tee tätä työtä täysipäiväisesti. Osa meistä opiskelee, on perhettä, harrastuksia, muita töitä, sairastumisia, erilaisia elämäntilanteita ylipäätään.
Mulla on nykyisin työssä tietty arkirytmi ja tietyt realistiset viikkotavoitteet, joista pidän kiinni. Motivaatiota löytyy. Tapaamisia perun osaltani vain jos sairastun tai joku mulle tärkeä ihminen tarvitsee apua.
OK, se selittää asiaa.
Ja kun lukee sun kirjoituksia, asia selventyy vielä enemmän.
Tuo on vähän komsii komsaa
Nimittäin etenkin tuolla naapurissa on jos jonkinlaista kotimaista pt:tä joiden ilmoitus haiskahtaa jo kaukaa ongelmatapaukselta ts tapaaminen ei ole se ykkösprioriteetti.
Se että lasketaanko nämä horoiksi on oma keskustelunsa, mutta tähän ketjun aloitukseen voin todeta notta jos noihin em haksahtaa niin todennäköisesti jää ilman.
OK, se selittää asiaa.
Ja kun lukee sun kirjoituksia, asia selventyy vielä enemmän.