Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuori siro Emilia Vantaalta  (Luettu 17648 kertaa)

Poissa Tuplawee

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #20 : Elokuu 28, 2024, 18:53:26 »
Melkein tekisi mieli sanoa, että olisi kaikkien osapuolten kannalta parempi jos kaikki tämä olisi vaan pahaa unta tai banaanin vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Ei siinä on sitä varmaan kummempaankin tapahtunut. Jotenkin se, että puolifoorumia oli odotetusti heti valmiina iskemään tahmaiset tassunsa videomateriaalin kimppuun, oli kyllä kirsikkana kakun päällä tässä tarinassa. 😅

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #21 : Elokuu 29, 2024, 11:33:04 »
Tyttö näköjään tykkää panna ja tykkää rahasta. Nyt hän on näköjään yhdistänyt nämä. Muistaakseni ilmoituksessa lukee että kumi on käytettävä ja se ilmoitus näyttää olevan päällä VAIN silloin kun hän ottaa vastaan.
Luulen että hänelläkin on video Only Fans sivulla missä hän panee vakiopanon kanssa.

Poissa Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #22 : Elokuu 29, 2024, 14:53:41 »
Tyttö näköjään tykkää panna ja tykkää rahasta. Nyt hän on näköjään yhdistänyt nämä. Muistaakseni ilmoituksessa lukee että kumi on käytettävä ja se ilmoitus näyttää olevan päällä VAIN silloin kun hän ottaa vastaan.
Luulen että hänelläkin on video Only Fans sivulla missä hän panee vakiopanon kanssa.

Sinä se et tajua lopettaa. Mistään onlyfans videosta en tiedä mitään. Mutta teidän pervosetien päiväkerholla on täysin kaikkien nähtävillä olevia videoita montakin missä tätä tyttöä nussitaan paljaalla. Ja tätä tyttöähän ei niistä olisi välttämättä edes tunnistanut ellet sinä Banaani jakaisi täällä niin tarkkoja ja yksityiskohtaisia asioita hänestä ja monesta muustakin, yhdestä postasit jopa kuvia….

Kaiken lisäksi tietoon on tullut että te tosiaan itse vuokraatte näitä kämppiä ja saatte siitä etuja, eli käytännössä kyse on suoraan parituksesta. Eikä ole edes ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu.

Olette yököttävä porukka joka saalistaa näitä nuoria ja kokemattomia tyttöjä ja kehuskelette julkisesti saavutuksillanne. Tämän lisäksi nussitte kaikenlaisia elämässään kaltoinkohdeltuja narkomaani/mielenterveysongelmaisia puolustuskyvyttömiä tyttöjä, ja seuraavaksi kehutte kuinka teidän ryhmän pervosetien kanssa voi olla ilman kumia kun käytte testeissä.

Sä oot kyllä uskomaton sika ja toivon että joku vinkkaa poliisille tästä teidän toiminnastanne, tai joku hyväksikäytetty tyttö lopulta astuu esiin.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #23 : Elokuu 29, 2024, 14:59:42 »
^ Kirppu69 my man! Itse en niin hyvin tunne 🍌 toimintaa ja historiaa, mutta jotain mätää tosta tyypistä aina huokuu kun sen juttuihin törmää.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #24 : Elokuu 29, 2024, 16:42:12 »
No onneksi mikään tuosta mitä sä "kirppu" sanot ei pidä paikkansa. Tämä tyttö taitaa vissiin viedä "kirpun" asiakkaita.
Tyttö sanoi kerran että poliisit kävivät jo tarkistamassa ja mitään väärää ei ollut.

Poissa Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #25 : Elokuu 29, 2024, 17:09:04 »
No onneksi mikään tuosta mitä sä "kirppu" sanot ei pidä paikkansa. Tämä tyttö taitaa vissiin viedä "kirpun" asiakkaita.
Tyttö sanoi kerran että poliisit kävivät jo tarkistamassa ja mitään väärää ei ollut.

Juu ihan varmasti tyttö sanoi just noin 😂

Mulla ei myöskään ole asiakkaita, en ole edes myyntialalla töissä. Mutta jos naiset yhtäkkiä intoutuvat ostamaan seksiä keski-ikäisiltä keskivartalolihavilta miehiltä niin voisihan sitä alanvaihtoa harkita.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #26 : Elokuu 29, 2024, 18:28:03 »
Perus turskajuttuja, ite odotan aina että mulle raportoidaan poliisien tarkastukäynnit, ja jos ei sitä oma-aloitteisesti tehdä niin kysyn siitä. Ihan vain jotta voin tulla saitille kertomaan, että poliisitkin kävi toteamassa ettei mitään vilunkipeliä ole havaittu.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 920
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #27 : Elokuu 29, 2024, 19:00:06 »
Perus turskajuttuja, ite odotan aina että mulle raportoidaan poliisien tarkastukäynnit, ja jos ei sitä oma-aloitteisesti tehdä niin kysyn siitä. Ihan vain jotta voin tulla saitille kertomaan, että poliisitkin kävi toteamassa ettei mitään vilunkipeliä ole havaittu.
Tästä tulikin mieleen, että on se onni ettei enään tule televisiosta "Karpolla on asiaa" ohjelmaa... Siinä oikea viimeinen totuudentorvi ohjelma :laught: Siellä vakavana kasvot blurattuna, ääni muutettuna kertoilisi ettei mitään tapahtunut..
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 785
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #28 : Elokuu 29, 2024, 19:44:21 »
No onneksi mikään tuosta mitä sä "kirppu" sanot ei pidä paikkansa. Tämä tyttö taitaa vissiin viedä "kirpun" asiakkaita.
Tyttö sanoi kerran että poliisit kävivät jo tarkistamassa ja mitään väärää ei ollut.
Miksi poliisi kävi siellä teidän kimppapanokämpällä Emiliaa tapaamassa?

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #29 : Syyskuu 09, 2024, 16:10:40 »
Jos jotain kilpailevaa tyttöä tarpeeksi kauan mustamaalataan, niin TIETYSTI virkavalta käy paikalla tarkistamassa.

Poissa viileys

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #30 : Syyskuu 12, 2024, 13:55:25 »
Ei ole lainkaan selvää, kuka, mitä ja mitä!

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuori siro Emilia Vantaalta
« Vastaus #31 : Syyskuu 16, 2024, 11:37:44 »
Törmäsin tyttöön viikonloppuna yhdessä seksibileissä. Kyllä tämä tyttö tykkää panna!  ;D Hän sanoi että mainos se on hänelle vaikka yrittävät kirjoittaa myös huonoakin. Kirjoittelujen jälkeen on saanut paljon paremmin pokia. Sanoi että ottaa luultavasti taas vastaan Espoossa perjantaina 20.09 illalla.