Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minne Eurooppaan  (Luettu 6283 kertaa)

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minne Eurooppaan
« Vastaus #20 : Elokuu 25, 2024, 18:21:41 »
^ Missä privoissa vierailit Prahassa?
Privoissa ja muuallakin olen vieraillut ekan kerran 7 vuotta sitten enkä muuta muutosta ole huomannut kuin, että ilmoitusten etsiskely on hankalampaa kun poliisi nappasi tämän sex.cz-sivuston kriminaalin.

Poissa Mape

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minne Eurooppaan
« Vastaus #21 : Elokuu 25, 2024, 20:21:58 »
Olisiko jollain lisätietoja Moldovasta vkonloppukohteena ??

Poissa Ilotikku

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minne Eurooppaan
« Vastaus #22 : Elokuu 26, 2024, 00:55:51 »
^ Missä privoissa vierailit Prahassa?

Top Privat ja Mazlivé Studentky. Top Privatissa oli lystiä joskus 5 vuotta sitten, kun siellä kävin. Mazlivé Studentkyssä en ollut aiemmin käynyt. Nyt molemmissa eteen talutettiin aika nuutuneen oloisia neitosia. Osa toki ihan kauniita. Ei tehnyt alkaa näiden kanssa vehtaamaan, joten kiitin ja poistuin paikalta.

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minne Eurooppaan
« Vastaus #23 : Elokuu 26, 2024, 03:52:05 »
Kummankin privan sivustoilta löytyy kalenteri kuvineen ketkä työskentelee milloinkin. Vaatii tietenkin vähän aktiivisuutta etukäteen.

Poissa Ilotikku

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minne Eurooppaan
« Vastaus #24 : Elokuu 26, 2024, 13:01:48 »
^ Tiedän ja kyllä minä pohjatyöni teen. Mutta vaikka kuinka tapky.infoa ja keskustelufoorumeita kaivaa, tytöt eivät välttämättä johdonmukaisesti ole aina sitä mitä on arvosteltu. Eivätkä ne kalenteritkaan aina pidä paikkaansa vaan paikalla on niitä tyttöjä, joita nyt silloin sattuu olemaan.

Siis sehän on hienoa, jos Praha on edelleen voimissaan. Mulle se ei sitä ollut.

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minne Eurooppaan
« Vastaus #25 : Elokuu 26, 2024, 15:05:08 »
^ Luulisi sinunkin konkarina jo tietävän, että kokemukset ovat kunkin henkilön omia. Itse en ainakaan ole näille antanut painoarvoa kuin kerran. Se tapahtui Tampereella 2015 ja pettymys oli raskas.

Top Privatissa kävin kesällä 23 ja ainakin minä katselin listalta mieleiseni hutsun ja varmistin asian WhatsAppilla. Kaikki toimi, mutta paikka ei ollut mieleiseni. Studentkyn läheltä taas löytyy useita itsellisiä parempia toimijoita joten se on jäänyt väliin.



Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Minne Eurooppaan
« Vastaus #26 : Elokuu 26, 2024, 17:15:40 »
Auto perseen alle ja road tripille. Voi leuka rinnassa mennä kohti pettymyksiä.
KäteenHeiluttaja

Poissa Granado

  • Hero Member
  • Viestejä: 632
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minne Eurooppaan
« Vastaus #27 : Elokuu 28, 2024, 14:58:33 »
^Joo. Mutta mukaan seksisaitin persujen Wappuretkelle Prahaan on kyllä päästävä. Maksoi mitä maksoi. Jo innolla odotan, että minkälaisia performansseja Pioneeri on towereineen ensi wapuksi kyhännyt   :boozing:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa viileys

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minne Eurooppaan
« Vastaus #28 : Syyskuu 12, 2024, 17:31:47 »
Mites Albania ? Onko kenelläkään kokemuksia Albaniasta matkailumaana ? Katselin Airbn asuntoja ja rannikolta Sarandesta saisi parvekkeellisen merenranta asunno kuukaudeksi reilusti alle 500€:n, muutenkin taitaa hintataso olla alhainen !

En suosittele sitä. Siellä on kaunista. Mutta petoksia on paljon