Nellanooran Onlyfans live
Uutiset:
Mä valmistuin kuin valmistuinkin ajallaan koulusta (taas)...huh, olipas syksy.
Mä valmistuin kuin valmistuinkin ajallaan koulusta (taas)...huh, olipas syksy.
Onnea Muru! Juhlitaan sun valmistumista sit seuraavan kimpan yhteydessä
^ Mut tekee ehdottomasti iloiseksi tänään uutinen Venlan valmistumisesta. Loppuun suoritetut opinnot ovat aina ilon aihe, vaikka vähän haikeita fiiliksiä voikin nostattaa..
Mä valmistuin kuin valmistuinkin ajallaan koulusta (taas)...huh, olipas syksy.Myös Palkon tekee iloiseksi Venlan valmistuminen. On varmasti hieno tunne saattaa jotain loppuun asti. Tämä olisi sopinut Onnittelut -keskusteluun ehkä paremmin, mutta menköön tänne tällä kertaa.
Nyt ei ehkä voi enää mainostaa itseään opiskelijatyttönä. Pahus.
Iloiseksi tekee myös lähestyvä joulu!
Ostin useita kulttikauhu- ja toimintaelokuvia dvd:lle. Muunmuassa Halloweenit, Teksasin Moottorisahamurhaajat, Naapurissa Kummittelee, American Ninjat ja niin edelleen.Kiva juttu, löysit itsellesi mieluisaa katseltavaa.
Pieni siivoushetki toimii aina harmitukseen 💪
Sain (siviili)asiakkaalta lahjuksia tänään! Skumppapullo ja ternimaitoa, voiko sitä enää enempää toivoakaan? Taidanpa syödä tänään uunijuustoa! 🤤Jotkut kutsuvat tuota kyseistä uunijuustoa sonnintöyssyksi.
^ Niin on!! Se on kyllä kanssa ollut tän päivän ilonaihe! Kunpa ei heti sulaisi pois!!
^ Niin on!! Se on kyllä kanssa ollut tän päivän ilonaihe! Kunpa ei heti sulaisi pois!!
Täällä on n.30cm lunta ja -14 pakkasta, kyllä tästä vielä talvi saahaan