Se kun sain auratraktorin työntämän metrisen lumivallin kolailtua pois tieltä.
Uutiset:
Ihmettelen mihin olen laittanut mun stud ringini🤔 Onkohan se jääkaapissa?
Eilen alkoi tuntua "siltä" – niinpä jo tänään varasin ajan pariskunnalle. Mies ja nainen. Vaikka löysinkin heidän yhteystietonsa internetistä, en kuitenkaan niiltä sivustoilta joita tämän foorumin kirjoittelijat tavallisimmin käyttävät. Ja koska en huomannut kysyä lupaa rapsaan, käytän heistä keksittyjä nimiä Seppo ja Seija. Se riittäköön toistaiseksi. En nähnyt paikalla kameroita mutta saattoihan niitä toki olla – en häpeä tekojani enkä piittaa moisesta.
Kyllähän minua jännitti, ehkä jopa pelotti. Kaksikosta etenkin Seppo osasi suhtautua asiaan ammattimaisesti, rauhoitellen juuri niillä sanoilla joita halusinkin kuulla. Kaksikon ulkonäöstäkin voisin antaa plussaa joskin ulkonäkö oli minulle sivuseikka, pääasiana oli toisaalta ammattimainen ja toisaalta rento ilmapiiri, jonka Seppo ja Seija onnistuivat luomaan. Jossakin vaiheessa Seppo alkoi jopa keskustelemaan Oberstdorfin MM-hiihdoista mikä osaltaan kasvatti rentoa vaikutelmaa. Joskaan en kyennyt osallistumaan tähän keskusteluun kun mulla oli "tavaraa suussa".
Kaiken aikaa Seppo oli isommassa roolissa, oli Seijakin toki hyvin läsnä poislukien muutama ajanvaraus-puhelu johon Seija kävi vastaamassa mutta puhelut olivat aika lyhyitä. Enkä minä pahoittanut mieltäni asiaan liittyen: kun kolmasta yksi on välillä sivussa, kaksi voi jatkaa keskenään ihan hyvin. Ja mitä Seppo minulle tekikään: olen lukenut jopa kuvauksen jossa noita toimintoja kutsutaan jopa sadistiseksi mutta itse en käyttäisi sitä termiä. Ei minua juurikaan sattunut ja kun välillä sattui vähän, suljin silmäni ja eläydyin tunnelmaan.
Niin joo, eilen multa irtosi hampaasta paikka. Tuossa oli rapsaa hammaslääkärin vastaanotolta. Nyt mulla on uusi, oikein hyvä paikka suussa.
Karhut heräsi talviunilta