No words.
Uutiset:
Iphone kyseessä?Miten ihania repukka-viestejä oon saanut!!!
Mutta miten voin antaa takaisin?
En tajua??
Kännykästä valitsee tietokonenäytön tai kääntää puhelimen vaska-asentoon. Löytyy anna palautetta nappi
Mullahan yleensä toimii vaaka-asento aina, mutta puhelimella jostain syystä ei.. Eli olen jumissa tässä tilanteessa etten voi repuja jaella. Jaan lähes kaikkea muuta kyllä senkin edestä.
Mä tulin niin iloiseksi tästä että mulla on kohtalotoveri. Mä oon ollut tässä tilanteessa jo pari vuotta, vaikeeta on välillä. Enkä ole kehdannut kysyä täällä keneltäkään, onneksi sä tunnustit tän niin mäkin teen ulostulon nyt. Oon etsinyt vain sitä nappia tai alasvetovalikkoa, vaaka-asentoa sekä tietokoneversiossa vain todennut ettei löydy tai jotain ja ihan häpeissäni. Mullahan on kyllä läppäri jolla jumituksen vois korjata mut tästä reputtomuudesta on alkanut tulla jo normaali olotila niin miksi edes vaivautua avaamaan läppärin kantta…Mut sitku avaan niin annan tulla monen vuoden patoumat! Ihanaa että oot olemassa 😍
Joskus ajoitus on kohdillaan.Kyllä! Se on hieno tunne kun ehtii vessaan.
Duo-juttujen suunnittelu ja yhden Duo-päivän merkkaaminen jo kalenteriinkin 💗💗
Moderointi ❤️ Täällä ne on kyllä erityisen taitavia ja hyviä! Taidan ihan runkata sille kun tuun niin kiimaiseksi hyvästä moderoinnista
Niinkin yksinkertainen asia kuin lakkajäätelö jonka äsken söin.Jani. No, sehän on parhautta. Lakkajäätelö, ai että.
Käytä oikeaa termiä eli menet nuolemaan pillua. Suihin minäkin voisin ottaa mutta noin alas en vajoa!Moderointi ❤️ Täällä ne on kyllä erityisen taitavia ja hyviä! Taidan ihan runkata sille kun tuun niin kiimaiseksi hyvästä moderoinnista
Mä taidan lähteen ottaan niiltä taas suihin että voin hetken taas kirjoitella ihan mistä lystää!
*sori Lifti*
Olipas hauska ketju. Sai pitää pari päivää hauskaa pitkästä aikaa. Kiitos Menoks avauksesta😁
Älä ihan heti lyö uutta kehiin. Pitää pulssin pari päivää tasaantua ja rytmihäiriöiden loppua. Huh...huh...Olipas hauska ketju. Sai pitää pari päivää hauskaa pitkästä aikaa. Kiitos Menoks avauksesta😁
No mutta kiitos. Tämähän sai minut iloiseksi. On minulla näitä aiheita lisääkin jos kiinnostaa hetken levättyäsi💪
Älä ihan heti lyö uutta kehiin. Pitää pulssin pari päivää tasaantua ja rytmihäiriöiden loppua. Huh...huh...Olipas hauska ketju. Sai pitää pari päivää hauskaa pitkästä aikaa. Kiitos Menoks avauksesta😁
No mutta kiitos. Tämähän sai minut iloiseksi. On minulla näitä aiheita lisääkin jos kiinnostaa hetken levättyäsi💪