Tyttö nimeltään Reyna. Tänään oli toinen tapaaminen ja kiihkeämpi kuin eilinen. Olen taivaissaLaitas kuvaa tulemaan tai ei uskota.
Siellä kuitenkin sataa vettä ja joudut olemaan sisällä / baarissa.
Kaikki tytöt menneet toiseen kaupunkiin 🤔😤
Uutiset:
Tyttö nimeltään Reyna. Tänään oli toinen tapaaminen ja kiihkeämpi kuin eilinen. Olen taivaissaLaitas kuvaa tulemaan tai ei uskota.
Salit aukeaa taas huomenna!! 🤩 Ryhmäliikunta on tosin edelleen jäissä, se harmittaa.
iltakuvaaTyttö nimeltään Reyna. Tänään oli toinen tapaaminen ja kiihkeämpi kuin eilinen. Olen taivaissaLaitas kuvaa tulemaan tai ei uskota.
Salit aukeaa taas huomenna!! 🤩 Ryhmäliikunta on tosin edelleen jäissä, se harmittaa.
Mä keksisin kyllä kahden hengen ryhmäliikuntaa mitä pystyis harrastamaan
iltakuvaaTyttö nimeltään Reyna. Tänään oli toinen tapaaminen ja kiihkeämpi kuin eilinen. Olen taivaissaLaitas kuvaa tulemaan tai ei uskota.
Että en tarvitse punttisalia lihaskuntotreeneihin. Minulta löytyy siihen kotoa vehkeet.Niin minultakin löytyy mutta tykkään enemmän käydä salilla, sieltä löytyy laajempi valikoima vaikka näilläkin saisi tehtyä vaikka mitä.
Hienon näköistä, kelpaisi minulle 😎👍iltakuvaaTyttö nimeltään Reyna. Tänään oli toinen tapaaminen ja kiihkeämpi kuin eilinen. Olen taivaissaLaitas kuvaa tulemaan tai ei uskota.