^
Ja juuri siksi asia on nyt hyvä tutkia perusteellisesti ja saadaan tuo Vapaavuori hemmettiin tuolta ja muutama muu mukana.
Ja juuri siksi asia on nyt hyvä tutkia perusteellisesti ja saadaan tuo Vapaavuori hemmettiin tuolta ja muutama muu mukana.
Uutiset:
On. Tässä tapauksessa pitää OSATA lukea rivien välistä.Tuskin on.Anni Vuohijoen häirintätapaus tutkitaan.Vuohijoki on myöntänyt jo että "libido" lähti vähän laukalle.
Missä ja koska? Linkki kiitos.On.Tuskin on.Anni Vuohijoen häirintätapaus tutkitaan.Vuohijoki on myöntänyt jo että "libido" lähti vähän laukalle.
Missä kokoomus, siellä seksuaalinen ahdistelu...eli hyvä, että saadaan kokoomuslaiset pyrkyrit pois johtopaikoilta.Eihän nyt ollut kysymys kokoomuksesta vaan olympiakomitean jäsenistä.
Pikkujouluissa ja linkkiä ei ole. S-postit ja tekstiviestit menee ihan "muiden luettavaksi" mutta olen aika varma että käteisellä selvitään - roskaposti = tyhjennä roskaposti (voidaanko ne onkia vielä kovalevyltä?)Missä ja koska? Linkki kiitos.On.Tuskin on.Anni Vuohijoen häirintätapaus tutkitaan.Vuohijoki on myöntänyt jo että "libido" lähti vähän laukalle.
Pikkujouluissa ja linkkiä ei ole. S-postit ja tekstiviestit menee ihan "muiden luettavaksi" mutta olen aika varma että käteisellä selvitään - roskaposti = tyhjennä roskaposti (voidaanko ne onkia vielä kovalevyltä?)Toisin sanoen, liirumlaarumia tuli taas ja paljon.
Pikkujouluissa ja linkkiä ei ole. S-postit ja tekstiviestit menee ihan "muiden luettavaksi" mutta olen aika varma että käteisellä selvitään - roskaposti = tyhjennä roskaposti (voidaanko ne onkia vielä kovalevyltä?)Toisin sanoen, liirumlaarumia tuli taas ja paljon.
Mutta itse uskon siihen, että Vuohijoki ei ole syyllistynyt mihinkään väärään ja ehkä olympiakomitea puhdistuu idiooteista.
Missä kokoomus, siellä seksuaalinen ahdistelu...eli hyvä, että saadaan kokoomuslaiset pyrkyrit pois johtopaikoilta.Joko ne Vasemmistoliiton törkyilyt unohtu?
^
Aa ok.
No siitä sitten jotkut ovat vetäneet herneet nenään.
Upea aurinkoisen aamu
Asia on juuri näin. Mikä parku olisikaan siitä syntynyt. Life goes on and on.^olisi vähän SUUREMPI HALOO jos MIES olisi sanonut ja kirjoittanut sen mitä Anni the Woman on sanonut ja kirjoittanut.
Aa ok.
No siitä sitten jotkut ovat vetäneet herneet nenään.
No tällä hetkellä saunan jälkeinen olotila ja olut kourassaTämäkin tekee iloiSEKSI mutta Liftiina kysyy onko KOVA KYRPÄ toisessa kourassa?