Tämä ei sinänsä koske minua mutta eräältä tuttuvaltani on kasvoista leikattu pois todella epämiellyttävän näköinen paise. Sitä ei enää ole siinä ja olen iloinen hänen puolestaan.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.
Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.
Eilisen muistelu: Eilen sain sovittua tulevalla viikolla tapaamiset kahden ihanan Suomi-vakkarin kanssa Tai no joo, tuossa tapauksessa viikko alkaa jo tulevana sunnuntaina.
Anteeksi tämä täydellinen nolla-postaukseni infon ja kiinnostavuuden kannalta! Kyllä mua hieno kevätilma ja Suomen lätkävoitto Unkaristakin on tänään piristänyt...
Join äsken kolme kuppia mustaa teetä kaverin luona kun hän ei enää juo kahvia. Tee piristi jollain ihan oudolla mutta hyvällä tavalla. Thor is singing in the rain!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.
Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.
Vaikka hieman viileää vielä olikin niin aamukahvit terassilla teki iloiseksi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant