Tämä kaunis aamu ja tuleva kesäisen lämmin aurinkoinen päivä. Enpä ihan äkkiä muista, että milloin viimeksi Oulussa olisi näin syyskuun lopussa ollut tällaisia kesäkelejä. Ihan patiokelit. Ajattelinkin syödä rauhassa pitkän aamiaisen ja suihkun jälkeen ottaa Helkaman alle, ja sitten lähteä pyöräilemään ja katselemaan nuoruuteni tuttuja paikkoja tässä minulle niin rakkaassa kotikaupungissani. Ajattelin istuskella kaupungin terasseilla, katsella toivottavasti vähäpukeisia naisia, syödä hyvän lounaan jossakin laadukkaassa ravintolassa, juoda monta Pilsner Urguellia, tavata jumprun patiolla kavereita ja sitten kun tuntuu siltä niin poiketa "huonoissa naisissa". RE:ssä on ihan mukavasti tarjontaa tänään. Olisikohan tänään brasilialaisen sihteerikkö monica69:n vuoro. Ja sitten illalla pyöräillä kotiin ja kuunnella taas Kauko Röyhkän biisi kotikaupunkini .
Katuja pitkin steppailee mäntti jätkä Tyhjänä kivespussit ja tyhjänä määkivä vatsa Mielessä rallattaa jokin iloinen laulu Aurinko kasvoja nuolee ja hiuksia hiljainen kaveri tuuli
Tutustuin työkaveriin tauolla vähän paremmin, ja kävikin ilmi, että hän on aikas tuhma ja erittäin mukavaa seuraa, kun tiukkapipoja ammattimielensäpahoittajia ei ole kuulemassa.
Uskokaa tai älkää mutta krapula. Mulle tulee niin harvoin krapula että tästä pitää nauttia. Ja tähän kun kohta korkkaa oluen niin naapurit luulee että mulla mälli lentää kun huudan " aaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!"
Kävin moikkaamassa Raulia sen kakkoskodissa My little boy
Hellyttävä kuva ja Raulista näkee kuka on sen rakas.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant