Tällä hetkellä hyvinkin monet asiat. Ja nyt seuraakin pitkä viesti, koska olen ollut niin pitkään hiljaa täällä. 😅
1. Ihanat asiakkaat.
Voi hyvä taivas teidän kanssanne!
Ootte huippuja! Kiitos! ❤️
2. En ole ihan varma, mitä helskattia mulle on tapahtunut tässä muutaman kuukauden sisään, mutta seksuaalienergiat ja nautinto ovat välillä kohonneet jonnekin aivan uusille leveleille.
Olen aiemmin kirjoittanut, että mulle on haastavaa saada orgasmeja.
Nyt olen alkanut kokea jotain aivan käsittämättömiä ns. energiaorgasmeja, joita ei voi edes verrata mihinkään aiempiin orgasmeihin, joita olen aiemmin elämäni aikana saanut.
Seuraa hörhö-varoitus... 😅
Noissa mun energiaorgasmeissa se joku seksuaalienergia (myös kundaliinienergiaksi kutsutaan) lähtee kohoamaan kehossa ylös päin ja täyttää lopulta koko kropan. Se on sellaista aaltomaista liikettä, joka väreilee kehossa ja tulee tunne kuin kirkas valo loistaisi ja virtaisi ulos kehosta ja tajunnasta. Sitä tunnetta on mahdotonta sanoiksi pukea, koska se on äärimmäisen henkinen, syvä, voimakas kokemus ja parempaa kuin mikään normi-orgasmi ikinä. Sain eilen kahdessa eri tantra-hieronta-sessiossa tällaiset energia-orgasmit (oli kolme erittäinkin ihanaa tapaamista mielettömän ihanien henkilöiden kanssa. ❤️ Kiitos teille, jos satutte lukemaan tätä. ❤️) huhhuh.
Myös nykyisen kumppanini kanssa noita on alkanut olla. Yksi kaikkien aikojen voimakkaimmista orgasmeistani oli pari viikkoa sitten tuollainen energia-orgasmi. Seksuaalienergia oli jo muutenkin voimakas kaikenmoisem parin-kolmen tunnin puuhastelun jälkeen ja tuo orgasmi tapahtui ilman genitaalialueiden kosketusta tai mitään muutakaan vastaavaa.
Seisoimme suihkussa halaten, kun mun seksuaali- / kundaliinienergiat lähtivät vaan räjähdyksen omaisesti liikkumaan ja voimistumaan mun kehossa. En oikein muista edes mitä kaikkea siinä tapahtui, paitsi että koko mun keho vain tärisi voimakkaasti kauttaaltaan hyvin pitkän aikaa, oon myös saattanut olla hivenen äänekäs, ei mitään muistikuvaa. Ja ne tuntemukset kehossa. Ei pysty sanoin kuvailemaan. Aivan tajunnan räjäyttäviä. Tuon jälkeen mulla lähti jalat kirjaimellisesti alta ja meinasin pyörtyä. 🤯
Että semmosta. Yks hemmetin hihhuli täällä terve... 😅
Eräs asiakas ihanasti kommentoi eilen, että olen kyllä todella sensuelli nainen (tämähän nyt on toki mielipide-kysymys... Kuka mistäkin tykkää. Enkä minä ole kaikkien "cup of tea", mutta ihanaa, että olen sitä joillekin). Sekä myös, etten yhtään liioittele, kun ilmoituksessani kerron omaavani voimakkaan seksuaalienergian. On voimakas juu. On aina ollut. Sen tähden olenkin tämmöinen kohtalaisen kevytkenkäinen yksilö. 😅
3. Nykyinen kumppani. ❤️
Rakastaja muutaman vuoden takaa ilmaantui takaisin elämääni.
Mitä voisin toivoa enempää, kun yhteys, kommunikaatio ja seksi vaan toimii tajuttoman hyvin, henkilö hyväksyy mun seksityön täysin (ja on itsekin harkinnut alalle ryhtymistä. Mieskehoinen ihminen on hän) ja ennenkaikkea haluaa olla mun kanssa eettisesti polyamorisessa suhteessa, ei ole mustasukkainen mun intiimistä ja / tai romanttisesta kanssakäymisestä muiden ihmisten kanssa sekä samaan aikaan haluaa sitoutua mun kanssa kunnolla ja rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Plus tietysti henkilö on äärimmäisen älykäs kaikkien muiden ihailemieni ominaisuuksiensa lisäksi. Mun on varmasti täytynyt tehdä elämäni aikana jotain tajuttoman hyviä asioita, koska olen saanut sellaisen ihmisen elämääni.
4. Tuleva, uusi työtila. ❤️
5. Fyysinen treeni näkyy ja tuntuu kehossa.
6. Eräs luova työprojekti, joka alkaa olla vihdoin valmis.
7. Kesä, aurinko, ukkonen, räystäspääskyt, luonnon vehreys, kesän tuoksu, lämpö, valo.
8. Pyöräily.
9. Huikean ihanat palautteet, joita olen saanut vastaanottaa.
10. Ihanat kohtaamiset.
11. Kaikki mun työt ja ammatit.
On hauskaa toisinaan, kun asiakkaani silminnähden yllättyvät kuullessaan, etten olekaan pelkkä seksityöntekijä. 😅
Meinasin kirjoittaa tähän, ettei minua haittaisi yhtään, vaikka se olisikin mun ainoa ammatti. Mutta se ei pidä paikkaansa, koska mun kiinnostuksen kohteeni ovat niin moninaiset ja haluan tehdä niin kovin monia, erilaisia asioita.
Eli kyllä, minulla on seksityön lisäksi muutama eri ammatti, pari tutkintoa taskussa ja lisää opiskelen.
12. Noin 10-11 päivän päästä alkava parin viikon loma, jolloin painun korpeen ja otan irtioton lähes kaikesta elektroniikasta, puhelin mukaan lukien (saatan mä sen kerran päivässä tai pari kertaa viikossa avata hetkeksi).
13. Elämä kaikkine ala- ja ylämäkineen, koko tunteiden voimakas kirjo, myrskyt ja tyynet vedet, itkut ja naurut.
14. Läheisyys, intiimiys, seksi, rakastelu. Roolileikit.
Jotta semmosta. 😃❤️