Naapurissa ilmoitus taas. Reilu 50v naikkonen.Tämä ilmoitteli joskus toissa kesänä, en tullut käyneeksi silloin. Onko kellään kokemuksia hänestä?
Uutiset:
Aluksi ilmoitettiin että kaikki kumilla, mutta sain ylipuhuttua touhutessa että voitaisiin suikkarissa jättää kumi pois, johon suostui. Kävi sitten lopulta niin että laskin ison lastin spermaa rouvan nieluunkin.
Aluksi ilmoitettiin että kaikki kumilla, mutta sain ylipuhuttua touhutessa että voitaisiin suikkarissa jättää kumi pois, johon suostui. Kävi sitten lopulta niin että laskin ison lastin spermaa rouvan nieluunkin.
😬😬 Yksi vastenmielisimpiä (ainakin huonon hygienian ja oikeasti agressiivisuuden lisäksi) asioita tapaamisella on se, että jos asiakas yrittää ylipuhua johonkin mistä olen etukäteen jo asettanut rajat. Voi olla että tässä tapauksessa ko henkilölle ei ollut niin justiinsa, mutta varmasti on niitäkin, esim aloittelijoita, jotka eivät oikein osaa/uskalla rajoistaan pitää kiinni. Niin vähän surullista taas muistaa että näitäkin ”ylipuhujia” edelleen vain on…
😬😬 Yksi vastenmielisimpiä (ainakin huonon hygienian ja oikeasti agressiivisuuden lisäksi) asioita tapaamisella on se, että jos asiakas yrittää ylipuhua johonkin mistä olen etukäteen jo asettanut rajat. Voi olla että tässä tapauksessa ko henkilölle ei ollut niin justiinsa, mutta varmasti on niitäkin, esim aloittelijoita, jotka eivät oikein osaa/uskalla rajoistaan pitää kiinni. Niin vähän surullista taas muistaa että näitäkin ”ylipuhujia” edelleen vain on…
Komppaan. Jokainen palveluntarjoaja saa tehdä kumilla tai ilman oman mielensä mukaan, mutta "ylipuhuminen" ei ole ikinä hyvä idea. Olen itsekin joskus "ylipuhumisen" uhrina tällaiseen suostunut joskus alkuaikoina, ja siinä hetkessä ei osannut kieltäytyä, kun ei halunnut toiselle paskaa kokemusta. Ja kyllä oli paska fiilis jälkeenpäin. Onneksi pysyin terveenä eikä tullut mitään mielipahaa kummempaa pysyvänlaatuista harmia.
Pliis kundit, jos haluutte owoa, kysykää sitä rehellisesti suoraa jo yhteydenottovaiheessa, kun pt muutenkin ehdoistaan kertoo. Ei ruveta vääntämään sovituista asioista myöhemmin. On paljon kunnioitettavampaa pyytää suoraan sitä, mitä haluaa. Aina voit suosiolla sitten mennä toiselle, jos ko. tyypin ehdot ei miellytä.
Päivitetäämpä.
Kävin visiitillä. Isot kannut oli joka oli iso plus tällaiselle povekkaiden varttuneempien naisten ystävälle. Kalu sopii hyvin väliin.
Suikkari oli ihan Ok. Aluksi ilmoitettiin että kaikki kumilla, mutta sain ylipuhuttua touhutessa että voitaisiin suikkarissa jättää kumi pois, johon suostui. Kävi sitten lopulta niin että laskin ison lastin spermaa rouvan nieluunkin.
Menisinkö uudestaan,ehkä.
No huh. Ilmaisinko itseni näin huonosti kun tästä nyt tällainen paskamyrsky alkoi.
Tuskin kummallekaan jäi tapaamisesta huono fiilis.
+50v nainen kyllä osaa sanoa +20v pojalle jos ei halua ottaa kullia ilman kortsua suuhun. Ja +50v nainen osaa myös lopettaa sen kullin imemisen kun hänelle sanoo että "mä tulen".
Se että lasti meni rouvan nieluun lopulta, ei saa minussa kyllä minkäänlaisia omantunnontuskia aikaiseksi.
Kiitos ja anteeksi
Sama käynyt itselle toisin päin. Ilmoituksessa ja viestittelyssä pt ilmoittanut että kaikessa toiminnassa Kumi käytössä. Sitten pt itse kysymättä ottanut paljaalla suihin ja istunut päälle ja sanonut että haluaa paljaalla. Syyllinen varmaan tunnistaa itsensä jos lukee näitä. Törkeää käytöstä ammattilaiselta. Sama toistui pari kertaa.
No huh. Ilmaisinko itseni näin huonosti kun tästä nyt tällainen paskamyrsky alkoi.Noh sanoit että kesken touhujen ylipuhuit toisen toimimaan ilman kumia. Ja jos vähänkään YRITETÄÄN ylipuhua johonkin mihin pt ei ole etukäteen suostunut, niin painostustahan se on…
Tuskin kummallekaan jäi tapaamisesta huono fiilis.
+50v nainen kyllä osaa sanoa +20v pojalle jos ei halua ottaa kullia ilman kortsua suuhun. Ja +50v nainen osaa myös lopettaa sen kullin imemisen kun hänelle sanoo että "mä tulen".
Se että lasti meni rouvan nieluun lopulta, ei saa minussa kyllä minkäänlaisia omantunnontuskia aikaiseksi.
Kiitos ja anteeksi
Komppaan. Jokainen palveluntarjoaja saa tehdä kumilla tai ilman oman mielensä mukaan, mutta "ylipuhuminen" ei ole ikinä hyvä idea.
Komppaan. Jokainen palveluntarjoaja saa tehdä kumilla tai ilman oman mielensä mukaan, mutta "ylipuhuminen" ei ole ikinä hyvä idea.
Pääsihän hän panemaan paljaalla vaikka ei ollutkaan hyvä idea.
Ammattilaiseksi mainostavalla on itselläänkin vastuu toiminnnastaan.
Turuntytön kanssa olen täysin samaa mieltä. Hän palveluntarjoajana tietää mikä on oikein ja väärin.