Ahhahahhahhaa!!!
Mainoksen uhrina tilasin itselleni sellaisen kivan kasvojen tehopuhdistuslaitteen, koska halvalla sai ja luin useita hyviä arvosteluja, jotka vaikuttivat aidoilta.
Toimintaperiaate aikalailla sama kuin Satisfyerissä, eli imee. Laitteen tarkoitus on syväpuhdistaa ihoa poistamalla ihohuokosista talia ja likaa.
Tietenkin pyrin olemaan hyvin varovainen laitteen kanssa, enkä säätänyt imutehoa täysille. Noh. Lopputuloksena osin syväpuhdistettu iho ja muutamat mustelmat päälle.
Voi vittu! 🤦🏼♀️
En yleensä käytä meikkivoidetta nykyään (lue: ikinä) kuin häivyttämään tummia silmänalusia. Koska en pidä siitä epäluonnollidesta efektistä, jonka se mun kasvojen iholle antaa. Pelkkä puuteri on toiminut viime vuodet oikein hyvin.
Mutta nyt oli helvetti soikoon pakko käyttää meikkivoiteita, etten näytä ihan turpaan saaneelta. Enkä minä omista mitään ihmeaineita, joilla noi kaikki mustelmat saisi kokonaan piiloon.
Voi vittusaatana.
Jos jatkossa sitten vaikka ainoastaan niitä kuorintavoitehia.
Mustelmat. Apua!!
Meikkivoide. Hyi.
Saa nauraa. Minäkin huuto-nauru-itken täällä.
Voi miehet! Kunpa tietäisitte mihin kaikkeen naiset ryhtyvät ja mitä tekevät näyttääkseen hehkeiltä!! 😆
Ja että se tapaamiseen valmistautuminen voi toisinaan pelkästään laittautumisen osalta viedä sen tunnin. Paitsi jos hiukset ovat puhtaat, suihkussa jo käyty, sääret ja kainalot sheivattu, silloin mun perus-pikameikki vie ehkä 15 minuuttia.
Puhumattakaan tässä nyt kynsien lakkaamisesta tai hiusten värjäämisestä, pimpsa-karvojen sokeroinnista ja muista toimenpiteistä.
Kynsilakan kuivumisen odottelu on muuten ihan hanurista. Varpaiden kynsien kohdalla se vielä menettelee. Mutta harvemmin lakkaan sormien kynsiä, koska
A. Onnistun joka helvetin kerta tärväämään ne puoliksi kuivuneet lakat johonkin ja sitten on taas epäsiistit kynnet. Pitäisi malttaa odottaa joku tunti tyyliin tekemättä mitään, jotta lakka olisi varmasti kuivunut kunnolla. Ei mulla ole AIKAA sellaiseen!!
B. Se sormen kynsien lakka kestää mulla nättinä ehkä vuorokauden. Sen jälkeen se on alkanut kulua pois. Ja jälleen: epäsiistit kynnet.
C. Se lakka haisee voimakkaalle. Ainakin seuraavat muutaman tuntia. Enkä halua haista kynsilakalle asiakkaita tavatessani. Etenkään jollekin jalkafetistille ei liene kovin miellyttävää imeskellä kynsilakan hajuisia / makuisia varpaita.
Mutta pääpointti oli nyt se, että voi jumaliste tätä mun naamaa nyt. 😭 Okei, ei ole varmaan läheskään niin paha, kuin annan ymmärtää. Mutta tälleen ihan pieniä perfektionistin ominaisuuksia omaavana, kyllä vituttaa. Ja onhan tää samaan aikaan hivenen koomista.
Joku aika sitten oli myös ERITTÄIN mojova mustelma polvessa, joka tuli ilmeisesti seinäkiipeilyn lomassa.
Et jos jollain on joku mustelma-fetissi, niin tervetuloa mun tykö! Multa niitä näköjään säännöllisin väliajoin löytyy. 🤦🏼♀️
Enää en sentään harrasta mitään täyskontakti-lajeja. Tosin toi kick-boxing ja thai-nyrkkeily kiinnostelisivat kovin. Mut ehkä ihan hyvä, ettei ollut aikanaan lopulta tarpeeksi aikaa roller-derbylle. Koska voin kertoa, että siinä lajissa, ellei onnistu muuten rikkomaan jäseniään, syntyy kyllä mustelmia. 😅