Olet oikeassa ja onhan epäröinti ja muu arpominen vähän nössöä touhua. Eteninkin asiassa ja nyt toivon, että aikataulut vielä natsaavat yhteen.
Uutiset:
Mites, Glorialla aika usein vishttps://www.seksisaitti.net/Smileys/default/huh.gifsiin feikkikuvat käytössä mutta tällä hetkellä tuo "Aito iloinen ja hellä Lilja Tampereella" käyttää aitoja kuvia? Vastaavatko todellisuutta mitenkä mielestäsi?
Pitäisin noita Lilja nimellä olevia kuvia aitoina, muttei välttämättä ihan tuoreina. Tosin mun viime käynnistä hänen luonaan on jo aikaa.
Muistaisin itse käyneeni kanssa Liljalla..Ei nyt muistikuvaa minkälainen hoito oli kysymyksessä. Tunti tais olla 150e.
Varmankin ihan perupano...yritin tarkistaa puhelimelta olenko ollut häneen yhteydessä, mutta ei löytynyt. Voi olla että olen poistanut...
Glorialla taitaa olla parikin ilmoitusta kahdella eri puh. nrolla. Kannattaa tarkistaa ilmoituksesta, löytyykö käyttäjältä muitakin ilmoituksia. Jos löytyy useampi...kannattaa miettiä menoja...
Ilmoituksen alhaalta löytyy kohta "Saman ilmoittajan ilmoituksia". Tästä klikkaamalla saat näkyviin ko. ilmoittajan kaikki ilmoitukset näkyviin.
Mites, Glorialla aika usein vishttps://www.seksisaitti.net/Smileys/default/huh.gifsiin feikkikuvat käytössä mutta tällä hetkellä tuo "Aito iloinen ja hellä Lilja Tampereella" käyttää aitoja kuvia? Vastaavatko todellisuutta mitenkä mielestäsi?
Pitäisin noita Lilja nimellä olevia kuvia aitoina, muttei välttämättä ihan tuoreina. Tosin mun viime käynnistä hänen luonaan on jo aikaa.
Muistaisin itse käyneeni kanssa Liljalla..Ei nyt muistikuvaa minkälainen hoito oli kysymyksessä. Tunti tais olla 150e.
Varmankin ihan perupano...yritin tarkistaa puhelimelta olenko ollut häneen yhteydessä, mutta ei löytynyt. Voi olla että olen poistanut...
Glorialla taitaa olla parikin ilmoitusta kahdella eri puh. nrolla. Kannattaa tarkistaa ilmoituksesta, löytyykö käyttäjältä muitakin ilmoituksia. Jos löytyy useampi...kannattaa miettiä menoja...
Ilmoituksen alhaalta löytyy kohta "Saman ilmoittajan ilmoituksia". Tästä klikkaamalla saat näkyviin ko. ilmoittajan kaikki ilmoitukset näkyviin.
Tällä hetkellä Tampereen listoilla kolmella ilmoituksella. Ingrid, Isorintainen Kaisa ja Lilja. Ingridin ilmoituksessa ei ole yhtään kuvaa hänestä, Kaisan ilmoitukseen on ripoteltu muutama aito kuva joukkoon ja Liljan ilmoituksessa kaikki kuvat omia. Olen useasti vieraillut hänen luonaan ja myös soittanut näiden ilmoitusten numerot aikanaan läpi todeten että kyseessä on sama henkilö joka myös Gloriana tunnetaan. Hänestä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Hän on ystävällinen, lämmin ja juuri sellainen kypsempi isorintainen nainen jota olen hakenutkin. Ikä on siis ilmoituksessa alakanttiin mutta minua se ei ole haitannut. Päinvastoin. Suosittelen kaikille kypsemmistä, isorintaisista naisista tykkääville. Taksa puolikkaalle on alle tasarahan, tissipano ja suikkari varsin kohtuuhintaiset. Liljan ilmoituksen kuvien mukainen nainen on siis ovella vastassa joten ei tarvitse niitäkään arpoa. Kuvat on tosin jo muutaman vuoden vanhat mutta hiljattain hänen luonaan käyneenä ovat kyllä tarpeeksi lähellä totuutta.
Hmmm... mitäs täällä kysellään? Isompaa takapuolta ja naisellisia muotoja sekä iän tuomaa varmuutta? 👄 Kyllä Tampereelta löytyy vaikka ja mitä 😉
Hmmm... mitäs täällä kysellään? Isompaa takapuolta ja naisellisia muotoja sekä iän tuomaa varmuutta? 👄 Kyllä Tampereelta löytyy vaikka ja mitä 😉Löytyykö jostain ilmoitusta?
Onkos kellään kokemusta Passion nimimerkillä ilmoittelevasta 47-vuotiaasta rouvasta? Vaikuttaa Tampereen lähellä ja on ilmeisesti erikoistunut erilaisten fetissien toteuttamiseen, pissa, sträppi, tyttöily jne. Tekisi mieli käydä morjenstamassa vaan vielä en ole sitä tehnyt.
Rapsaa Miisasta mieluusti kaikkien nähtäville😉
Onkos kellään kokemusta Passion nimimerkillä ilmoittelevasta 47-vuotiaasta rouvasta? Vaikuttaa Tampereen lähellä ja on ilmeisesti erikoistunut erilaisten fetissien toteuttamiseen, pissa, sträppi, tyttöily jne. Tekisi mieli käydä morjenstamassa vaan vielä en ole sitä tehnyt.
Kävitkö morjenstamassa ?