HUOH, ja täällä taas ymmärretään minua (tahallaan?) väärin. Tai ehkä minun on vain sitten myönnettävä itselleni, ja tässä kaiken kansan edessä, että en vain osaa ilmaista itseäni tarpeeksi ymmärrettävästi. Sori siitä.
Pointtini ei ole se, että kielletään kaikki rapsat, vaan se, että
mihin sävyyn täällä naisista kirjoitellaan. Monesti tätä lukiessa tulee sellainen olo, että mikään ei riitä eikä kelpaa, teki huora mitä tahansa. Aina pitää jostain nillittää ja nyrpistää nenäänsä. Ja sitten kun ei voida sanoa sitä rehdisti huoralle itselleen kasvotusten, vaan tullaan tänne asioista itkemään.
Ja muutenkin täällä on hyvin ikävä ilmapiiri, minkä takia tämä ketjukin on tänne tehty. Monissa ketjuissa mennään henkilökohtaisuuksiin, kuten tässäkin useampi teistä vihjailee, ettei minusta olisi tähän työhön, vaikka yksikään teistä ei ole edes minua tavannut, joten teillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten minä asiakkaan kanssa toimin, miten minä työhöni suhtaudun ja mitä siitä ajattelen ja tunnen, millainen olen ja miten hyvin tai huonosti minä mitäkin kestän. Yksikään teistä ei siis ole sellaisessa asemassa, että voisitte tehdä arviota minun sopivuudestani alalle. Kukaan ei ole, paitsi minä itse.
Olen sanonut sen aiemminkin ja sanon se taas, että täällä tulee lähinnä vain paha olo, mikä johtuu siitä, että merkittävä osa kommenteista täällä on hiekkalaatikkokinastelutasolle taanntuneiden aikuisten (?) typerää älämölöä ja toisten haukkumista, eli tässä teille Turskafoorumi vol 2, olkaa hyvä.
PS. Metsänpeto, kyllä tässä työssä on huomattavasti pienempi tuntipalkka kuin tuo heittämäsi parisataa. Ihan niinkuin muka se asiakkaan kanssa vietetty tunti olisi se ainut työtehtävä tässä.