No jotain materiaalia, ennenkun lähden tuonne auringonpaisteeseen koiraa pissittämään.
Nostin hintoja puolelta tunnlta 50;- ja tunnilta satasen.
Nostin hintoja puolelta tunnlta 50;- ja tunnilta satasen.
Uutiset:
Voit ihmetellä ihan rauhassa, vaikkei tämä ihmettely-ketju olekaan. Ja kyllä, olen käynyt ja käyn miesten vessassa, luultavasti tosin en samoissa kuin Nina. Miesten vessoja on monenlaisia. Myös sellaisia joissa on vain pisuaareja.No nyt on pakko ihmetellä jotta oletko ikinä käynyt miesten vessassa?^Ajattelin vaan että jos siellä miesten vessassa on vaan pisuaareja niin pakkohan se on. Ei tää niin vakavaa ole, eikä ollut tarkoitus vihjailla mitään, vaikka jotkut ilmeisesti näin väärin ymmärsivätkin.
Perustele.
Valitan, ei linkkiä.
No juu, vänkäysketjuhan tämä, jotkut myös vittuiluketjuksi kutsuvat.Voit ihmetellä ihan rauhassa, vaikkei tämä ihmettely-ketju olekaan. Ja kyllä, olen käynyt ja käyn miesten vessassa, luultavasti tosin en samoissa kuin Nina. Miesten vessoja on monenlaisia. Myös sellaisia joissa on vain pisuaareja.No nyt on pakko ihmetellä jotta oletko ikinä käynyt miesten vessassa?^Ajattelin vaan että jos siellä miesten vessassa on vaan pisuaareja niin pakkohan se on. Ei tää niin vakavaa ole, eikä ollut tarkoitus vihjailla mitään, vaikka jotkut ilmeisesti näin väärin ymmärsivätkin.
Perustele.
Valitan, ei linkkiä.
^ Kerro toki missä, jotta saadaan tietää missä ei voi käydä paskalla. Itse en moisiin ole törmännyt.Teillä Nääsvillessä on vaan kaikki niin paljon paremmin. Vaan itse en lähde kuppiloihin/yleisiin käymälöihin paskantelemaan.
Ja mitä tiedolla hinnankorotuksista tekee? Eipä ollut ennenkään suunnitteilla visiitti.
Ja mitä tiedolla hinnankorotuksista tekee? Eipä ollut ennenkään suunnitteilla visiitti.
Köyhä
^Ei taida meikäläisen kannattaa. (Eikä Someone Unknowninkaan.)
Ala huoraksi
Yep. Joutuisi vaan räyhämään forkalla ja syyllistämään kaikkia siitä kun se perspillu ei sitten millään menee kaupaksi.
Ai ei ole enääN.Ajattelin vaan että jos siellä miesten vessassa on vaan pisuaareja niin pakkohan se on.
Se koppi siellä perällä ei muuten oo siivouskomero
Siel on yleensä pönttöAi sä asut siellä.
Yep. Joutuisi vaan räyhämään forkalla ja syyllistämään kaikkia siitä kun se perspillu ei sitten millään menee kaupaksi.
Sinähän räyhäät vaikka et mitään myy. Milloin vituttaa joogahousut ja milloin myyjättären hyvä perse