Niina vetää punaisellaJoo, sinä, Entto(sovinisti) ja Kellopeliappelsiini olette antaneet miinukset.
Go get them tiger
Uutiset:
Niina vetää punaisellaJoo, sinä, Entto(sovinisti) ja Kellopeliappelsiini olette antaneet miinukset.
Go get them tiger
Aah, ja jälleen fight clubissa🤣... Onko Niina niin että jos muut tekee kirjoitusvirheitä niin silloin on tyhmä apina mutta jos sama sattuu sinulle niin se on vain typo?Tuo on ihan typo. Sä et osaa kielioppia tai kirjoittaa. Se on eri asia. Kaikille tulee kirjoitusvirheitä, mutta kaikki eivät kuitenkaan ole lukihäiriöisiä ja huonoja kirjoittajia.Heti lynkstaan
lynkstaan ei ole sana
Minä sain privaviestin NiinaK:lta. Tämä on jotakin ihmeellistä huumoria josta en tajua mitään.Joo, pyysin sinua aiemmin arvioimaan ulkonäkösi asteikolla 1-10. Et tehnyt sitä. Sen takia uudelleen tiedustelen. Olet mielestäni 2. Entäpäs omasta mielestäsi?
Missä ja milloin olet nähnyt minut?Minä sain privaviestin NiinaK:lta. Tämä on jotakin ihmeellistä huumoria josta en tajua mitään.Joo, pyysin sinua aiemmin arvioimaan ulkonäkösi asteikolla 1-10. Et tehnyt sitä. Sen takia uudelleen tiedustelen. Olet mielestäni 2. Entäpäs omasta mielestäsi?
Jep, selkeä näppäilyvirhe on eri kuin se, ettei osaa yhdyssanoja tai ylipäätään kirjoittaa😊 Näppäilyvirheitä tulee itselleni harmillisen usein. Kyse oli tyypin ylipäätään yksinkertaisesta ulosannista.Aah, ja jälleen fight clubissa🤣... Onko Niina niin että jos muut tekee kirjoitusvirheitä niin silloin on tyhmä apina mutta jos sama sattuu sinulle niin se on vain typo?Tuo on ihan typo. Sä et osaa kielioppia tai kirjoittaa. Se on eri asia. Kaikille tulee kirjoitusvirheitä, mutta kaikki eivät kuitenkaan ole lukihäiriöisiä ja huonoja kirjoittajia.Heti lynkstaan
lynkstaan ei ole sana
Jatketaan kuule privana, kun et varmasti halua kaikkien tietävänMissä ja milloin olet nähnyt minut?Minä sain privaviestin NiinaK:lta. Tämä on jotakin ihmeellistä huumoria josta en tajua mitään.Joo, pyysin sinua aiemmin arvioimaan ulkonäkösi asteikolla 1-10. Et tehnyt sitä. Sen takia uudelleen tiedustelen. Olet mielestäni 2. Entäpäs omasta mielestäsi?
Uteliaisuuteni heräsi. Anna tulla vaan kaikki.Jatketaan kuule privana, kun et varmasti halua kaikkien tietävänMissä ja milloin olet nähnyt minut?Minä sain privaviestin NiinaK:lta. Tämä on jotakin ihmeellistä huumoria josta en tajua mitään.Joo, pyysin sinua aiemmin arvioimaan ulkonäkösi asteikolla 1-10. Et tehnyt sitä. Sen takia uudelleen tiedustelen. Olet mielestäni 2. Entäpäs omasta mielestäsi?
Jep, selkeä näppäilyvirhe on eri kuin se, ettei osaa yhdyssanoja tai ylipäätään kirjoittaa😊 Näppäilyvirheitä tulee itselleni harmillisen usein. Kyse oli tyypin ylipäätään yksinkertaisesta ulosannista.Aah, ja jälleen fight clubissa🤣... Onko Niina niin että jos muut tekee kirjoitusvirheitä niin silloin on tyhmä apina mutta jos sama sattuu sinulle niin se on vain typo?Tuo on ihan typo. Sä et osaa kielioppia tai kirjoittaa. Se on eri asia. Kaikille tulee kirjoitusvirheitä, mutta kaikki eivät kuitenkaan ole lukihäiriöisiä ja huonoja kirjoittajia.Heti lynkstaan
lynkstaan ei ole sana
Laitan kuule privana myöhemmin. Tänään en voi enää tuhlailla enempää aikaa turhanpäiväisyyksiin.Mut...mul seisoo
Anna lantion pyörii huuda wou-ou-ou
Kaikki murheet poistaa kunnon rock'n'roll-show
Ehkä tänään sun olo alkaa helpottua
Ehkä tapaat jonkun joka rakastaa sua
Tai ehkä en, ehkä en
Kulmuni on ihan tavallisen näköinen tukeva nainen. Varmasti ihan fiksu ja vaikuttaa miellyttävältä. Et kommentoinut omaa ulkonäköäsi? Oletko komea. Asteikolla 1-10?
Jaaha, nyt ollaan sitten sovinisteja.Onneksi mun kaapissa hymyilevä pikku-Myy muistuttaa, että Entto ei ole sovinisti ❤️