Menoks: Perustanpa ketjun jossa voi keskustella valon ja äänen nopeudesta.
Menoks: Valonnopeudella on määritelmä. Valonnopeus on fysikaalinen vakio, jota merkitään kirjaimella c (lat. celeritas[1], ’nopeus’).[2] Sen arvo on 299 792 458 m/s eli 1 079 252 848,8 km/h. Erityisen suhteellisuusteorian mukaan yksikään kappale, jolla on massa, ei voi saavuttaa valonnopeutta. Valonnopeus on myös kaiken informaation, myös massattomien hiukkasten, nopeuden yläraja.
Kesava: Äänen nopeus ilmassa on noin 343 metriä sekunnissa eli 1 235 km/h (20 °C) taajuudesta riippumatta. Äänen nopeus vaihtelee kaikissa olomuodoissa materiaalista riippuen. Levymäisillä rakenteilla äänen nopeus riippuu taajuudesta ja äänen nopeus on myös kaiken informaation, myös massattomien hiukkasten, äänen nopeuden yläraja.
Menoks: Hei, ei valonnopeus ole mikään 343 metriä sekunnissa! SInä olet tyhmä! Ja idiootti!
K: Juu ei, mutta äänen nopeus on.
Menoks: Ei täällä saa puhua äänen nopeudesta. Täällä pitää puhua valon nopeudesta. SInä olet ihan tyhmä ja idiootti! Yhyy (niisk).
K: Ööö, otsikossa lukee kyllä myös äänen nopeus...
Menoks: Hiljaa! SInä olet ihan tyhmä ja idiootti! Yhyy (niisk).
Menoks: Ja muuten, 7 ihan toooosi iso luku.
K: Nojaa, riippuu vähän mihin sen suhteuttaa. Esim. 7 omenaa sadasta on paaaaljon vähemmän kuin 93 omenaa sadasta.
Menoks: SInä olet ihan tyhmä ja idiootti! Kun yhellä vihervasemmistoveministivoorumilla ja Kansan Uutisissa sanottiin että veministisen matematiikan mukaan 7 on tooooosi iso luku, niin silloin sen täytyy olla niin. Yhyy (niisk).
Ja niin edellleen
.
.
.
Menoks: Minä menen nyt Olohuoneeseen nauraamaan sinut ihan tyhmäksi.
Menoks (Olohuoneessa): Toi Kesava on kyllä ihan tyhmä. Yhyy (niisk). Saanko tällä pillua joltain veministiltä?
Menoks: Anyone? Yhyy (niisk).
Menoks: Yhyy (niisk)?
Menoks: No ok, kyrpäkin käy.
Sinulla oli Kesava muutama asiavirhe, näin se taisi edetä:
Menoks: Perustanpa ketjun jossa voi keskustella äänen ja valon nopeudesta etc.
Menoks: Valonnopeudella on määritelmä. Valonnopeus on fysikaalinen vakio, jota merkitään kirjaimella c (lat. celeritas[1], ’nopeus’).[2] Sen arvo on 299 792 458 m/s eli 1 079 252 848,8 km/h. Erityisen suhteellisuusteorian mukaan yksikään kappale, jolla on massa, ei voi saavuttaa valonnopeutta. Valonnopeus on myös kaiken informaation, myös massattomien hiukkasten, nopeuden yläraja.
Kesava: Äänen nopeus ilmassa on noin 343 metriä sekunnissa eli 1 235 km/h (20 °C) taajuudesta riippumatta. Äänen nopeus vaihtelee kaikissa olomuodoissa materiaalista riippuen. Levymäisillä rakenteilla äänen nopeus riippuu taajuudesta ja äänen nopeus on myös kaiken informaation, myös massattomien hiukkasten, äänen nopeuden yläraja.
Menoks: Ei Kesava ei. Vaikka vaihdat valo-sanan tilalle ääni-sanan niin ei se tee lauseesta totta.
K: Minä kirjoitan totta, sinä disisinformaitiota, minä saan kirjoittaa äänen nopudesta lällällää et voi estää minua lällällää
Menoks: Ei siinä, kirjoita vaan, aloitin ketjun otsikon juurikin sillä sanalla ja toinen viestini oli äänen nopeudesta ja sen havainnoista.
K: Ööö, olen silti sinua viisaampi lällällää
Menoks: Viisas olet Kesava, taitava poika! Ja muuten, 25.000 ihan toooosi iso luku.
K: Nojaa, riippuu vähän mihin sen suhteuttaa. Esim. 25.000 omenaa 350.000:sta on paaaaljon vähemmän kuin 325.000 omenaa 350.000:sta
Menoks: 25.000 myrkytettyä omenaa tekee yli 200 myrkytettyä omenaa päivässä. Ei se ole pieni luku
Ja niin edellleen
.
.
.
Menoks: Minä menen nyt Olohuoneeseen nauraamaan sinut ihan tyhmäksi.
K (Olohuoneessa): Toi Menoks on kyllä ihan, ööö, papukaija. Siitäs sait lällällää. Saanko tällä sääliä joltain miesasiamieheltä?
K Sigu: Olen onnellinen kun olen viisaampi kuin Menoks, lällällää
Menoks: huoh doublefacepalm...
Etc...