Hei, onko kellään tästä daamista kokemusta? RE sivuston czech neito.. Espoo leppävaara
Uutiset:
Pitää välillä kantaa myös oma korsi kekoon.
Olen muutaman kerran tänä vuonna käynyt Saran luona visiitillä ja palveluna tuo puolikastunti hierontaa ja CIM. Hieronta on enemmän sivelyä, mutta mukavaa toki. Poskihoito on ollut hyvä ja täyttänyt asetetun tavoiteen.
Palvelusta, asenteesta tai ulkonäöstä itsellä ei ole valittamista. Jopa päin vastoin. Mukavaa jutustelua ja hyvää palvelua varsin hyvällä pakettihinnalla. Kokemuksen perusteella on jopa tehnyt aika-ajoin ottaa täysi tunti täydellä palvelulla. Suutelun todella arvokas lisämaksu on toistaiseksi karsinut tämän omalta listalta.
Omien kokemusten perusteella nykyistä palvelua voi jopa suositella. (Hieronta + CIM) Historiasta ei ole mitään kokemusta, eli siihen en voi ottaa kantaa. Yleisesti voinee todeta, että kokeneiden konkareiden palaute ei ole syntynyt tyhjästä eli ehkä muutosta on tullut tai sitten vaan on ollut tuuria.
Tulipahan taas visteerattua tätä neitoa tapaamassa. Palvelupaketti hierontaa + CIM tarjoaa varsin kohtuullisella hinnalla. Vastaanotto Leppävaarassa ja ohikulkumatkalla pääsi nopeasti vastaanotolle.Hyvä tietää, eli vastaanotto löytyy taas lepuskista? Onko autolle tilaa, vai pitääkö Selloon ruuvvata. Ei toi hinnalla kyl oo pilattu vaik vähän sivelyä olisikin 😅👍
Hieronta on enimmäkseen sivelyä ja päälle lämmittelyä tiskien väliin ja mukava poskihoito. Paketti toimii minulle ja on kyllä ylivoimainen noihin lukuisiin hierojiin verrattuna, joilla sively ja käsihoito kustantaa toistasataa.
Tulipahan taas visteerattua tätä neitoa tapaamassa. Palvelupaketti hierontaa + CIM tarjoaa varsin kohtuullisella hinnalla. Vastaanotto Leppävaarassa ja ohikulkumatkalla pääsi nopeasti vastaanotolle.Hyvä tietää, eli vastaanotto löytyy taas lepuskista? Onko autolle tilaa, vai pitääkö Selloon ruuvvata. Ei toi hinnalla kyl oo pilattu vaik vähän sivelyä olisikin 😅👍
Hieronta on enimmäkseen sivelyä ja päälle lämmittelyä tiskien väliin ja mukava poskihoito. Paketti toimii minulle ja on kyllä ylivoimainen noihin lukuisiin hierojiin verrattuna, joilla sively ja käsihoito kustantaa toistasataa.