Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eturauhasorgasmi  (Luettu 1963 kertaa)

Poissa Vieras1682

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Eturauhasorgasmi
« : Kesäkuu 24, 2024, 15:46:39 »
Onko kukaan kokenut orgasmia pelkässä eturauhasen hieronnassa, siis ilman peniksen stinulointia. Tämä olisi pakko kokea ja siihen suositella hierojaa. Kysyy varmasti voimia hierojalta.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1243
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eturauhasorgasmi
« Vastaus #1 : Kesäkuu 24, 2024, 16:25:00 »
Miksi tämä vaatii voimia hierojalta?

Ikävä romuttaa sinun haaveet mutta yksikään palveluntarjoaja ei voi luvata tuollaista palvelua ennenkuin pääsee kokeilemaan paikan päällä miten reagoit ja miltä sinusta oikeasti tuntuu.

Olen eturauhashierontoja ja fistausta tehnyt aika paljon.
Olisikohan yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat jolloin laukeaminen tapahtuu penikseen koskematta.
Kaikilla muilla kerroilla anaalin/eturauhasen stimulointi yhdessä penikseen koskemalla on vasta tuonut miehelle orgasmin.

Tunteeko mies jalkovälissä mitään riippuu varmaankin siitä miten keho on rakentunut ennen syntymää.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 365
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eturauhasorgasmi
« Vastaus #2 : Kesäkuu 25, 2024, 12:17:59 »
Itse olen ainakin huomannut, että vaatii stimulointia sille suunnalle aika pitkään, että alkaa edes tuntua, että voisi olla lähellä. Kerran tainnut tässä onnistua itsekseni. Ensin olin pitänyt eturauhasen hierontaan tarkoitettua lelua pitkään ja sen päälle vähän isommalla, joskaan minun tapauksessa ei suurella dildolla naimalla tuli selvästi penikseen koskematta. Lähelle olen päässyt strappia saadessani. Pari kertaa ts tytön naidessa myös on tuntunut erityisen hyvältä, ja ehkä päässytkin maaliin, mutta tyttö on ottanut vehkeestä kiinni sitä ennen.

Poissa Pataässä

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhasorgasmi
« Vastaus #3 : Elokuu 18, 2024, 12:44:17 »
Hyvin saman tyyppisiä kokemuksia kuin samuelilla edellä. Vaatii pidempää stimulaatiota, mutta sopivalla voimakkaalla tuplavibralla (eturauhaselle ja välilihalle omansa) varustetulla lelulla tämä on lähestulkoon onnistunut. Ihan hieman piti sormenpäillä peniksen vartta kevyesti koskea, niin laukesin. Mutta siis terskaan ei tarvinnut koskea ollenkaan, joka taas muuten on lähes välttämätöntä, jos haluaa laueta. Orgasmi oli myös erilainen ja siemensyöksykin oli lähinnä "siemenvuoto" eli normaalien voimakkaiden purskahduksien sijaan sperma vain valui rauhallisesti.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?