Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: HOX Tampereella ja Turussa ilmoittava Marié❤️ Entinen Enkelisun, Varoitus  (Luettu 2250 kertaa)

Poissa lepsu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Tämä kyseinen nimimerkkejä vaihteleva nuori nainen yritti juuri n 25v ystävänsä kanssa ryöstää minua!
Hississä ylösmennessä halusi maksun, maksun saatuaan mentiinkin hissillä alas jossa väijytys!

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2663
  • ****** Rakastajien aatelia
Ai Enkelillä menee noin huonosti nykyään 🥺
Ei taida kauppa käydä ja nappia pitäisi saada 😫
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Tämä kyseinen nimimerkkejä vaihteleva nuori nainen yritti juuri n 25v ystävänsä kanssa ryöstää minua!
Hississä ylösmennessä halusi maksun, maksun saatuaan mentiinkin hissillä alas jossa väijytys!

Muista rapsata tästä myös RE:n puolelle, ettei kukaan muu erehdy tekemään kauppaa hänen kanssaan.

Poissa Charly

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Kiitos varoituksesta, lepsu. Juuri buukkailin aikaa maanantaille tämän tyttösen kanssa. Nyt tyydyin toivottamaan kesän jatkoja...

Poissa lepsu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Laitettu rapsaa myös RE puolelle, odottaa hyväksyntää.

Poissa Teroo

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Rikosilmoitusta vaan kehiin.

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • * Kelpo kaveri
Hiukan jäi tuosta epäselväksi ryöstettiinkö vai jäikö vaan yritykseksi.

Poissa Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Hiukan jäi tuosta epäselväksi ryöstettiinkö vai jäikö vaan yritykseksi.
Onko sillä toisaalta mitään väliä?

Poissa Arska75

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Palveluvalikosta löytyy myös bdsm/sidonta antavana ja ei lisähintaa.. tohtiskohan kokeilla :whipping: :laught:

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 149
  • ** Piristää muiden päivää
Itse pyrin pääsemään aina asuntoon asti ennen kuin aletaan palveluista maksella.
Siksi en maksa varausmaksuja, enkä maksa hississä tai autossa.

Toki eikös täälläkin ollut juttua yhdestä PT:stä, joka otti rahat eteisessä ja pakeni rappukäytävään?

Mulle yksi PT ilmoitti autossa, että ei päästä mua asuntoon ennen kuin on saanut rahat. Tai edes osan. Ei tullut kauppoja.

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • ** Piristää muiden päivää
Johan on ghettomeininkiä viimeisen päälle. Hyvä kun näistä varoitetaan. Ikävää vaan että tuokin varmasti vaihtaa vaan nimimerkkiä ja vähän ikää yms niin sit taas uutta uhria etsimään. Onneksi ei oo omalle kohdalle osunut vielä tuollaista. Vaikea sanoa miten toimisin.

Paikalla Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • * Kelpo kaveri
Hiukan jäi tuosta epäselväksi ryöstettiinkö vai jäikö vaan yritykseksi.
Onko sillä toisaalta mitään väliä?

On kai sillä nyt uhrin kannalta vähän merkitystä jos menee muutama satanen ja puhelimet.ym omaisuutta.

Poissa Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
SugarDatersiin oli ilmestynyt profiili nimimerkillä MarieYourDream. Kaulakoru on ainakin sama ja nimimerkki + ruumiinrakenne viittaisi samaan henkilöön. Profiilissa lukee myös "Henkilöllisyystodistus tarkistettu", joten sitä kautta ehkä saa apuja rikosilmoituksen teossa. En tosin tiedä kuinka mielellään tuo sivusto antaa Suomen poliisille tietoja.
https://sugardaters.com/fi/profile/5Vzvlp7-z0

Poissa Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Hiukan jäi tuosta epäselväksi ryöstettiinkö vai jäikö vaan yritykseksi.
Onko sillä toisaalta mitään väliä?

On kai sillä nyt uhrin kannalta vähän merkitystä jos menee muutama satanen ja puhelimet.ym omaisuutta.

On toki. Meinasin vaan että oli kyseessä sitten yritys tai ei, niin kyseisen mimmin kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

Poissa lepsu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Tarkennan vielä että kyse oli melko pienestä summasta. 150e, neiti oli siis hoitanut paikalle jonkun miespuolisen narkomaanin näköisen henkilön arviolta 25v. tarkoituksena kai oli että tämä mies henkilö saa minut peloiteltua ja lähtemään,hänen ystävän uhkailulla ei valitettavasti ollut suurta vaikutusta minuun ja vaadin tiukkana rahaa takaisin enkä välittänyt narkomaani ystävästä.
komentamalla sain 100 euroa takaisin. Neidillä oli joku kuula pyssy myös laukussa jolla osoitti minua hetkellisesti myös kasvoihin. uhkailuista huolimatta en antanut periksi ja Neiti ja Narkomaani ystävä pakenivat paikalta 50e minun rahaa mukanaan. Voimakeinoja käyttämällä olisin saanut rahani takaisin, mutta en halunnut lähteä sille tielle.



Poissa lepsu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Lisään vielä olen saanut PT nimen selville aiemman huolimattomuuden takia vahingossa. joten rikosilmoitus on helppo tehdä. harkitsen alanko silti 50e takia

Poissa Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Lisään vielä olen saanut PT nimen selville aiemman huolimattomuuden takia vahingossa. joten rikosilmoitus on helppo tehdä. harkitsen alanko silti 50e takia

Totta helvetissä teet, että tälle touhulle saadaan stoppi ja muut vastaavat huijausta tulevaisuudessa suunnittelevat pt:t miettimään useampaan kertaan, että kannattaako. Jos et tee asialle mitään, niin annat toiminnalle hiljaisen hyväksynnän.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 860
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Onhan tossa jo rikosnimikkeitä muutakin kuin näpistys/ryöstö. Ehkäpä jo laiton uhkaus, jos tykistä puhuttu, ja vilautettu. Olkoonkin kuula-ase, mutta  "hämärässä/pimeässä" ei olla varma oliko oikea vai leikkipyssy...
Sit vielä tiedä mitä hakuja heillä on päällä...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 149
  • ** Piristää muiden päivää
Lisään vielä olen saanut PT nimen selville aiemman huolimattomuuden takia vahingossa. joten rikosilmoitus on helppo tehdä. harkitsen alanko silti 50e takia

Mä tein rikosilmoituksen 40 euron lievän petoksen takia ja yllätyin kun poliisi alkoi tutkia ja sain rahani takaisin. Tämä ihminen voi olla jo sen verran lain väärällä puolella että pelkkä poliisin soitto ei tehoa, mutta kannattaa kokeilla.

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • * Kelpo kaveri
Tästä samaisesta ilmoituksesta itselläni hälytyskellot kilkattivat jo kun löysin hänen blogistaan "toisella sivustolla kirjoitetun arvostelun" joka lyhyellä googletuksella johti tänne. Kyseisessä arvostelussa iäksi mainittiin eri kuin hänen ilmoituksessaan. Ja ilmeisesti ei sama henkilö kuitenkaan kyseessä. Plus itse RE:sisä hänen saamansa arvostelut on molemmat nimimerkeillä joilla ei muita arvosteluja ole alla ja tehty parin päivän erolla toisistaan.

Juuri tämän takia itse käyn aika tarkasti nuo profiilit läpi ennen kuin edes otan yhteyttä.