Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jotakin hämärää  (Luettu 4072 kertaa)

Poissa Vieras1699

  • Full Member
  • Viestejä: 285
  • ** Piristää muiden päivää
Jotakin hämärää
« : Heinäkuu 25, 2024, 21:19:28 »
Marjukalle miesseuraa ja sillä neljä punaista pallukkaa.
Nyt alkoi arveluttamaan ??  :wanker:

Poissa Sofias

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Jotakin hämärää
« Vastaus #1 : Heinäkuu 25, 2024, 21:55:23 »
Nyt näyttäisi varsinkin tuossa etusivulla olevan enemmän punaisia pallukoita kun oon ikinä nähnyt. Myös omassa ilmoituksessani. Musta voi lukea täällä aloituksessa "BBW Sofia" ja todeta että ainakin omalla kohdallani tuo pallukka on aiheeton.
Vähän väittäisin että siellä nyt joko joku tyttö pommittaa miinuksia toiveissa saada enemmän asiakkaita itselleen. Toki myös aina löytyy niitä joita ei ole asiakkaaksi huolittu ja haluavat aiheettomalla miinuksella kostaa.
Tässä tapauksessa kun niitä punaisia palloja on uusimmat ilmoitukset täynnä, veikkaan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa.

Poissa Mare.i

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jotakin hämärää
« Vastaus #2 : Heinäkuu 25, 2024, 22:50:34 »
Jotain muutakin on siellä sekaisin,esm. Meiliboxi ei kelpaa vastaus emailiksi

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1325
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jotakin hämärää
« Vastaus #3 : Heinäkuu 25, 2024, 22:56:54 »
Jotain muutakin on siellä sekaisin,esm. Meiliboxi ei kelpaa vastaus emailiksi

Tämän huomasin itsekin ST-sivustoa hiljattain käyttäessäni. Käytin sitten toista sähköpostia.

Poissa Vieras1699

  • Full Member
  • Viestejä: 285
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jotakin hämärää
« Vastaus #4 : Heinäkuu 26, 2024, 06:49:24 »
Olisiko tosiaan kysymys vaan epäreilusta kilpailusta .  :wanker:

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 175
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jotakin hämärää
« Vastaus #5 : Heinäkuu 28, 2024, 11:17:07 »
Nyt näyttäisi varsinkin tuossa etusivulla olevan enemmän punaisia pallukoita kun oon ikinä nähnyt. Myös omassa ilmoituksessani. Musta voi lukea täällä aloituksessa "BBW Sofia" ja todeta että ainakin omalla kohdallani tuo pallukka on aiheeton.
Vähän väittäisin että siellä nyt joko joku tyttö pommittaa miinuksia toiveissa saada enemmän asiakkaita itselleen. Toki myös aina löytyy niitä joita ei ole asiakkaaksi huolittu ja haluavat aiheettomalla miinuksella kostaa.
Tässä tapauksessa kun niitä punaisia palloja on uusimmat ilmoitukset täynnä, veikkaan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa.
PT korostaa viestissään omaa hyvyyttään ja kas kummaa naapurisivun arvostelut pompsahtavat alle vuorokaudessa yhtäkkiä -2 -> +3. Tuossa jos missään on otsikon mukaan jotain hämärää.
-sloppy dicks racing team-

Poissa Sofias

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Jotakin hämärää
« Vastaus #6 : Heinäkuu 28, 2024, 13:21:16 »
Nyt näyttäisi varsinkin tuossa etusivulla olevan enemmän punaisia pallukoita kun oon ikinä nähnyt. Myös omassa ilmoituksessani. Musta voi lukea täällä aloituksessa "BBW Sofia" ja todeta että ainakin omalla kohdallani tuo pallukka on aiheeton.
Vähän väittäisin että siellä nyt joko joku tyttö pommittaa miinuksia toiveissa saada enemmän asiakkaita itselleen. Toki myös aina löytyy niitä joita ei ole asiakkaaksi huolittu ja haluavat aiheettomalla miinuksella kostaa.
Tässä tapauksessa kun niitä punaisia palloja on uusimmat ilmoitukset täynnä, veikkaan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa.
PT korostaa viestissään omaa hyvyyttään ja kas kummaa naapurisivun arvostelut pompsahtavat alle vuorokaudessa yhtäkkiä -2 -> +3. Tuossa jos missään on otsikon mukaan jotain hämärää.

Nimimerkki soitti kelloja ja sähän olet aiemmin käynyt haukkumassa mua esimerkiksi "miselliiniksi". Mulla on paljon vakkariasiakkata eikä mikään ihme jos käyvät kääntämässä väärät punaiset vihreäksi, varsinkin kun toin asian täällä ilmi. En todellakaan korostanut omaa hyvyyytäni vaan aitouttani. Minä olen se ihminen joka tekstissä kerron olevani, siitä noissa plussissa ja miinuksissa on kyse. Olisipa hauska tavata tuollainen vastarannan kiiski ihan kasvotusten, sulla tuntuu olevan sen verran patoumaa mua kohtaan että olis kiva nähdä mitä sieltä paljastuu, katkera kilpailija vai onneton runkkari. Laita ihmeessä viestiä niin tarjoan vaikka kahvit  :drinking:

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 175
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jotakin hämärää
« Vastaus #7 : Heinäkuu 29, 2024, 22:14:59 »
Nyt näyttäisi varsinkin tuossa etusivulla olevan enemmän punaisia pallukoita kun oon ikinä nähnyt. Myös omassa ilmoituksessani. Musta voi lukea täällä aloituksessa "BBW Sofia" ja todeta että ainakin omalla kohdallani tuo pallukka on aiheeton.
Vähän väittäisin että siellä nyt joko joku tyttö pommittaa miinuksia toiveissa saada enemmän asiakkaita itselleen. Toki myös aina löytyy niitä joita ei ole asiakkaaksi huolittu ja haluavat aiheettomalla miinuksella kostaa.
Tässä tapauksessa kun niitä punaisia palloja on uusimmat ilmoitukset täynnä, veikkaan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa.
PT korostaa viestissään omaa hyvyyttään ja kas kummaa naapurisivun arvostelut pompsahtavat alle vuorokaudessa yhtäkkiä -2 -> +3. Tuossa jos missään on otsikon mukaan jotain hämärää.


Nimimerkki soitti kelloja ja sähän olet aiemmin käynyt haukkumassa mua esimerkiksi "miselliiniksi". Mulla on paljon vakkariasiakkata eikä mikään ihme jos käyvät kääntämässä väärät punaiset vihreäksi, varsinkin kun toin asian täällä ilmi. En todellakaan korostanut omaa hyvyyytäni vaan aitouttani. Minä olen se ihminen joka tekstissä kerron olevani, siitä noissa plussissa ja miinuksissa on kyse. Olisipa hauska tavata tuollainen vastarannan kiiski ihan kasvotusten, sulla tuntuu olevan sen verran patoumaa mua kohtaan että olis kiva nähdä mitä sieltä paljastuu, katkera kilpailija vai onneton runkkari. Laita ihmeessä viestiä niin tarjoan vaikka kahvit  :drinking:

Nyt täytyy antaa rispektit kun PT itse tunnustaa että vakiasiakkaat/fanit on masinoitu pitämään naapurisivuston arvostelut vihreällä, lienee PT itsekin muutaman tekstarin näpytellyt vihreiden palleroiden lisäämiseksi.
Kiitokset kahvittelutarjouksesta, taidan kuitenkin jättää väliin kun ethän sinä arvosi tuntevana palveluntarjoana alennu "onnettomien runkkareiden" kanssa kahvittelemaan.
Aloituksen aiheeseen liittyen muistuttaisin edelleen että kannattaa suhtautua skeptisesti noihin naapurisivuston arvostelupalleroihin.

PS. Kumpi olisi parempi valinta, Primacy 4+ vai Pilot Sport 5?
-sloppy dicks racing team-

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jotakin hämärää
« Vastaus #8 : Heinäkuu 30, 2024, 00:10:53 »
Pisteet kyllä tässä sofialle aidosta ilmoituksesta eikä esitä kuvissa tai muutenkaan muuta kuin on. Ei ole minun tyyppiä, mutta se on hyvä että ei tarvi sitä arpoa.

Kahvejakin tarjotaan ja ei kelpaa, no kukin tyylillään  :drinking: