Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alisa 333  (Luettu 1294 kertaa)

Poissa Efrenreyes

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Alisa 333
« : Elokuu 07, 2024, 12:46:55 »
Moikka!

Onko kukaan käynyt RE:llä ja ... ilmoittelevan Alisa 333 tykönä?

Vanhempi tumma ja tulinen nainen kiinnostelisko, mutta aina epäilyttää, kun ei ole yhtään rapsaa henkilöstä.

Itse kävin vähän aikaa sitten Bearnice nimimerkillä ilmoittelevan tykönä kenestä kanssa ei ollut yhtään rapsaa ja oli kyllä suurin turn off ikinä ja käännyin ovelta ympäri ja pahoittelin tilannetta.

Poissa Hannufin

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alisa 333
« Vastaus #1 : Elokuu 07, 2024, 13:44:01 »
Alisa 333 ilmoittelee toisella sivustolla Amerana 40 nimimerkillä. Hyviä arvosteluja saanut vuosien varrella. Itseänikin kiinnostaa tavata, kunhan samalle paikkakunnalle satun.

Poissa Efrenreyes

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alisa 333
« Vastaus #2 : Elokuu 07, 2024, 14:36:52 »
No itse löysin van yhden arvostelun, missä oli tyyliin kahdella sanalla kerrottu, että vahva suositus tms. eikä mitään muuta..

Myös muista hyvistä kokeneista naisista, ketkä tarjoo sen mitä ilmoituksessa lupaa kiinnostelis..

Itse voin kehua Sandra42 ketä säännöllisesti kiertää ympäri Suomea! Ikää nykyään 50v ja se tietenkin näkyy kropassa jo niinkuin kaikilla meillä muillakin, mutta palveluasenne ja aktiivisuus on täyttä kultaa ja pesee nuoremmat 6-0.

Iloinen pitkä nainen otti vastaan ja heti rahan vaihdon ja ison hymyn jälkeen tuli jo kielisuudelmia ja käsi ohjautui housujen päälle puristelemaan. Siitä sitten suihkuun ja kun suihkusta saavuin oli Sandra jo alasti sängyssä odottamassa.

Ensimmäinen kierros meni sängyn laidalla istuessa ja Sandra ollessa polvillaan edessä antaen kunnon kielikylvyn koko alakertaan ja 10min jälkeen alkoi ruinaamaan mällejä naamalle! Sai mitä pyysi 😍

Pienen tauon aikana oli sitten Sandra vuoro olla kielikylvyssä ja siitä sitten 69 kautta kumi päälle ja kaikki maailman asennot läpi ja toinen kierros hupun perukoille!

Siitä molemmat suihkuun (olin illan vika asiakas) ja siellä vielä kunnon kielareita ja munan pesemistä ja siitä pusujen kautta onnellisena miehenä himaan!

200€ money well spent!!

Poissa Tuge

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alisa 333
« Vastaus #3 : Elokuu 07, 2024, 23:42:07 »
Kävin pari vuotta sitten kun otti vastaan Kampissa. En oikein innostunut, ei mennyt jatkoon. Vähän innoton eikä sarjassaan ollut oikein edes keskikastia.