Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: jessikaapihlas  (Luettu 3026 kertaa)

Poissa _caleb

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
jessikaapihlas
« : Elokuu 08, 2024, 09:58:02 »
Onko kukaan käymyt Jessikan luona?

Tekee ilmeisesti myös hierontapalveluita.

Poissa Bacardi

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: jessikaapihlas
« Vastaus #1 : Elokuu 08, 2024, 10:15:23 »
Ainakin umpisurkea vastaamaan.
Ja vain yksi kuva ja siinäkin vaatteet päällä

Poissa janlappa

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: jessikaapihlas
« Vastaus #2 : Elokuu 08, 2024, 12:31:37 »
On ilmoitellut vuosikausia. Ainakin parilla eri otsikolla.
Kävin kerran kääntymässä ovella. Ei miellyttänyt silmää. Mutta tämä on vain mun mielipide.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2024, 12:42:31 kirjoittanut janlappa »

Poissa _caleb

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: jessikaapihlas
« Vastaus #3 : Elokuu 08, 2024, 16:45:44 »
Ok parempi jättää sitten väliin.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5448
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: jessikaapihlas
« Vastaus #4 : Elokuu 12, 2024, 09:19:10 »
Tapasin Jessican ensi kerran joskus 2010-luvun alussa, osoite silloin toinen, itäisen kantakaupungin ytimessä. Tuolloin oli asenne ja palvelu kaikin puolin hyvää. Nykyisessä osoitteessaan ottanut vastaan jo vuosikaudet. Kun väliä tapaamisilla oli ollut tuolloin pidempään suhtautui luonnollisesti alkuun epäluuloisesti (kuten moni muukin alkuperältään saman maan kansalainen tyyliin, että "Tuletko sitten varmasti paikalle?", koska varasin ajan vain noin tuntia aikaisemmin.) Mitä olen silloin tällöin käynyt Hänen luonaan niin puolen tunnin aika on se mistä olen saanut ehkä itse eniten irti. Olen ollut tyytyväinen, vaikka ultra-gfe:tä ei ole niinkään saatavilla. Asennoitumisensa ainakin omalla kohdallani ollut ystävällistä, mutta se vaati aikanaan taas uudestaan pari ns "luottamuskäyntiä", joiden aikana tapahtui lämpenemistä. Hyvää on ollut ajan saaminen nopeahkolla aikataulullakin, sijainti ja olen pitänyt Vartalostaan ja - kuten sanottu - asententeestaankin. Itselleni ei ole tehnyt esim kertaakaan ohareita, mutta saanut niitä ehkä muiden taholta osakseen mikä sitten näkynyt alkuun tietynlaisena varautuneena asennoitumisena. Jos pitää milf-tyyppisistä, Vaaleista Blondeista (ilman sen suurempaa gfe:tä), niin kannattaa käydä. Jos ei pidä, niin sitten ei.

Poissa Jorma Kellinen

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: jessikaapihlas
« Vastaus #5 : Elokuu 13, 2024, 09:09:23 »
Soitin tuossa kerran hänelle, ja kesken keskustelun iski luurin korvaan. Se siitä.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • * Kelpo kaveri
Vs: jessikaapihlas
« Vastaus #6 : Elokuu 14, 2024, 00:59:46 »
Mä olen joskus aikoinaan myös käynyt. Pitkä blondi isoilla rinnoilla. Kaikki tavallinen kävi. Ihan tarpeeksi hyvä palvelu, joten voisin mennä uudestaan.