Huurteista tuopposta olutta aurinkoisella terassilla nautinnollisen bordellissa käynnin jälkeen. Yleensä minun traditiohini "painiottelun" jälkeen kuuluu juoda pari virkistävää olutta, polttaa poskareilla pikkusikari ja kuunnella kuulokkeilla Maurice Ravelin Bolero, mutta jamaikalainen neiti tarjosi bordellissa niin hyvät kyydit, että täytyy kuunnella Bob Marleyn Sun is Shining .
^Koskenkorva on kyllä jalo suomalainen janojuoma, joka sopii erinomaisesti niin juhlaan kuin arkeenkin. Koskenkorva valmistetaan puhtaassa luonnossa Etelä-Pohjanmaalla viljellystä ohrasta ja raikkaasta lähdevedestä. Koskenkorvan tislaamohan on Ilmajoella ja Ilmajoen pesäpalloseura on nimeltään Koskenkorvan Urheilijat. Koskenkorvan Urheilijat on minun suosikkijoukkueeni pesäpallossa, sillä onhan heidän kannattajaporukkansa iskulause hieno KOSSU ISKEE. Koskenkorvapullon alkuperäisessä etiketissä on kaunis eteläpohjalainen maalaismaisema heinälatoineen, ja etiketti toimii myös erinomaisena alkometrinä. Siinä illan mittaan kossua nautiskellessa voi tarkistaa helposti humalan tasonsa laskemalla etiketissä näkyvät heinäladot. Mitä enemmän heinälatoja etiketissä näkee sitä korkeampi on veren alkoholipitoisuus. Olen kuullut, että paras tulos on 24 heinälatoa. Silloin ei kannata enää kokeilla, että ottaako helkama alle, vaan on parasta tilata taksi .