Kiva nähdä että fantasiani herättää teissä miehissä kiinnostusta. Aina vaadimme mieheni kanssa tuoreet testit sänkyymme päätyneiltä miehiltä ja nykyaika mahdollistaa eräitä muitakin tapoja suojautua ikäviltä yllätyksiltä... mm. siltä kurjimmalta taudilta voi suojautua 100 % lääkkeillä. Ehkä nämä asiat eivät vain vielä ole kaikkien tiedossa.
No ei herpekseltä tai HPV:ltä, kupalta, klamydialta tai tippurilta voi suojautua etukäteen lääkkeillä. Oletko tyhmä vai vain ”tietämätön”? Jos mukana on enemmän porukkaa ja kosketus muidenkin eritteisiin, niin riskit vain kertautuvat. Testitkin pätevät vain silloin, jos niiden jälkeen kenelläkään ei ole ollut seksikontakteja.
Ei siinä, menneisyyden vakkaria olen joskus pannut paljaalla, mutta ainakin on sitten ollut tiedossa, mistä se tauti tuli jos tuli. Gangbangissa paljaalla on liikaa muuttujia.
Olisipa ihanaa saada kaikki teidät kommentoijat painamaan kullia peräjälkeen ja takaapäin minun pakaroideni väliin... tämä on aivan mielettömän ihana ja kuumottava ajatus. Pieni pervo paljastus: tykkään tosi paljon jos saisin kaluasi takamukseeni kuivana ilman liukastetta. Se tunne on sanoinkuvaamaton kun mies ähkii selkäni päällä ja työntää hitaasti kalua tiukkaan ja kuivaan pyllyyni, joka ei tahdo antaa periksi. Kulli ei meinaa mennä sisälle takamukseeni ollenkaan, mutta takamukseni antautuu lopulta kun jaksat pitää painetta yllä. Joskus voi mennä useampikin minuutti, että piukka takamukseni antaa periksi ja akateemisen rouvan peppu saa lypsettäväksi kuiviin täysin ansaitsemansa saaliin
Akateemiseksi rouvaksi olet aika tyhmän oloinen. Vai lieneekö kirjoittajana sitten korkki-auki-Jykä, joka unelmoi vaimonsa de facto raiskaamisesta?
Itse arvostan rakasta kulliani niin paljon, etten vahingoita Häntä tunkemalla Häntä väkisin johonkin liukastamattomaan p*skareikään. Johan tuossa edellä Gentleman Tampere totesi, että hommassa vaan vahingoittuu molempien osapuolten värkit. Ja joo, oon nussinut paljaalla perseeseen, mutta aina liukkarin kanssa, molempien mukavuuden takia. Yhtään naista en ole tosielämässä tavannut, joka haluaisi kuivana kakkoseen.
Mut ehkä mäkin voisin auttaa. Mulla on jossain jemmassa sellainen Nokialainen Nuoriso-ohjaaja, perinteinen kumipamppu, joka on ehkä hiukan kullianikin ohuempi. Sadistiset piirteet minussa saisivat tyydytystä, jos saisin työntää tuon kuivana rouvan tai jonkun muun peräsuoleen. Lupaisin olla hellä aluksi, toisaalta osaan laittaa myös painetta pamppuun. Nostan penkistä siinä 150 kg