Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Blokkien neidit  (Luettu 5659 kertaa)

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #20 : Elokuu 18, 2024, 05:05:05 »
Miten hitossa te näitä bongasitte. Kuulin huhuja että näin oli vuosi sittenkin ja koitin kaivella naapuria ja as ja en saanu tämmöisiä ilmoituksia haavini lainkaan. Kämppä ja tilaa olisi ollut kyllä, musiikkimaulla niin väliä ettei osu mun sapluunaan, joujou mimmit on yleensä ihan koreita : ) Darn. Ensi vuonna uudestaan?
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa mansemiesTre

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #21 : Elokuu 18, 2024, 20:41:56 »
Muutama nuori neiti näkyy hakevan Blokkien ajaksi majoitusta reisimajoituksella. Itselle tulee 19-vuotias neiti kylään viikonlopuksi, lupasin tarjota majoituksen, ruuat ja juomat ja olla seurana Blokeilla, vastikkeena setä saa herkkua.

Onko muut sedät saamassa nuorempia vieraita Blokeilta?
Moro,
tyrkyllä olisi ollut mutta ei pystynyt nyt majoittamaan.
Eihän tämä 19v ollut tulossa Kouvolasta? 🤔

Itselläni kylässä ollut neiti oli Turusta. Kulut mulla noin 700 €, liput oli saanut kutsuma, rahat meni ravintolassa syömiseen ja juomiin. Neiti ei hirveästi juonut, enkä itsekään juonut kuin vähän.

Oli mielenkiintoinen neiti, olin kuulemma ensimmäinen vanhempi mies, vasta kolmas mies hänen historiassaan (ollut pitkässä suhteessa) ja ensimmäinen jonka kanssa hän oli paljaalla.

Sovittuna viikon päähän hotelliviikonloppu Helsingissä, arvatkaa odotanko!

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #22 : Elokuu 18, 2024, 21:05:01 »
Onnittelut vain onnistuneesta viikonlopusta ja mahdollisesti alkavasta vakkarisuhteesta!

Tuo "setä"-titteli vähän jäi hämäräksi eli onko ikäeroa yli 20 v?

Poissa mansemiesTre

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #23 : Elokuu 18, 2024, 22:03:11 »
Onnittelut vain onnistuneesta viikonlopusta ja mahdollisesti alkavasta vakkarisuhteesta!

Tuo "setä"-titteli vähän jäi hämäräksi eli onko ikäeroa yli 20 v?

48-vuotias setä.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1340
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #24 : Elokuu 18, 2024, 22:27:55 »
Miten se festariosuus on sujunut näissä merkeissä? Itse olen käynyt festareilla aina kavereiden kanssa, joten tuntuisi oudolta lähteä joraamaan tuntemattomassa seurassa, vaikka pillua saisikin ennen ja jälkeen. Mietin myös, saako se nainenkin jotain irti festareista, kun luulisi että tyttöporukassa niihin kai yleensä osallistutaan.

Edit: Vai tarvitseeko sitä itse mennä festarialueelle lainkaan, sen kun odottelee kämpässä, jotta neito saapuisi yöpuulle?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2024, 22:29:56 kirjoittanut Mustelmann »

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #25 : Elokuu 18, 2024, 22:31:59 »
Ikäeroa siis reilusti! Sellainen pikku kuumotus kyllä on läsnä kun neito on tuota ikäluokkaa.. isä-tytär-leikkiin siis aivan omiaan..😅


Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2669
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #26 : Elokuu 19, 2024, 07:29:46 »
Onnittelut vain onnistuneesta viikonlopusta ja mahdollisesti alkavasta vakkarisuhteesta!

Tuo "setä"-titteli vähän jäi hämäräksi eli onko ikäeroa yli 20 v?
Juuri näin, onnittelut Onnistuneesta vierailusta ja tulevasta vakkarisuhteesta 👍 :headbang:
Kuullut monesti nuoremmilta että voiko Mies ajatella myös heidän Nautintoaan?  :o
Ovat ihan ihmeissään kun hommaan liittyy muutakin kuin pisto ja tuijotus  :behind:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa guuguuman

  • Full Member
  • Viestejä: 140
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #27 : Elokuu 19, 2024, 08:40:51 »
Edit: Vai tarvitseeko sitä itse mennä festarialueelle lainkaan, sen kun odottelee kämpässä, jotta neito saapuisi yöpuulle?

Tätä samaa mäkin ihmettelen... Eli onko pakko kuunnella ensin koko päivä räppiä (tai mitä se nuoriso nykyään kuunteleekaan) että pääsee selkään? Kun en juurikaan juo, niin festarialueella "viihtyminen" voisi osoittautua kyllä ylivoimaiseksi, oli sitten seura kuinka upeata hyvänsä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #28 : Elokuu 19, 2024, 09:06:15 »
Edit: Vai tarvitseeko sitä itse mennä festarialueelle lainkaan, sen kun odottelee kämpässä, jotta neito saapuisi yöpuulle?

Tätä samaa mäkin ihmettelen... Eli onko pakko kuunnella ensin koko päivä räppiä (tai mitä se nuoriso nykyään kuunteleekaan) että pääsee selkään? Kun en juurikaan juo, niin festarialueella "viihtyminen" voisi osoittautua kyllä ylivoimaiseksi, oli sitten seura kuinka upeata hyvänsä.
Tästä tulikin mieleen että jos tapaamisen aikana huora laittaa räpit soimaan, vaadin tapaamisesta 80% alennuksen
KäteenHeiluttaja

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 171
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #29 : Elokuu 19, 2024, 09:58:48 »

Edit: Vai tarvitseeko sitä itse mennä festarialueelle lainkaan, sen kun odottelee kämpässä, jotta neito saapuisi yöpuulle?

Oma Blockfest-viikonloppuni sujui viimevuotiseen tapaan 300 kilometrin päässä festarialueelta ja oikein hyvin sujuikin.
En minäkään ihan mitä tahansa suostu seksiä saadakseni tekemään, kuten esimerkiksi kuuntelemaan hiphopia ja sietämään sitä porukkaa,
joka noilla festareilla käy. Mieluummin sitten kuuntelen kotona hyvää musiikkia ja hakkaan tattia.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1314
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #30 : Elokuu 19, 2024, 11:12:04 »
Tyylinsä kullakin, mutta nää stoorit paljaallavetelystä ja piristeharrastuksen sponsoroinnista saa oman kompanssini kääntymään vastakkaiseen ilmansuuntaan.

You and me, part-time lovers

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Blokkien neidit
« Vastaus #31 : Elokuu 19, 2024, 12:53:08 »
Kummalliselta kyllä kuulostaa tämä eli selitys taitaa olla ettei neidillä tainnut olla kaveriporukkaa..

"Miten se festariosuus on sujunut näissä merkeissä? Itse olen käynyt festareilla aina kavereiden kanssa "

Muutenhan toi olis aika huvittava tilanne hengailla "setänä" yhdessä teinareiden kanssa koko viikonloppu..🤣🤣🤣