Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suosituksia  (Luettu 5333 kertaa)

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #40 : Syyskuu 05, 2024, 16:16:17 »
Nyt tuntuu  ettei järkipuhetta teistä ei ymmärrä kukaan.Jos ei rautalangasta väännettyäkään mallia ymmärrä niin suosittelen menemistä takas koulun penkille. Olen selvästi tuonut esille että  kirjoitukseni on anonyyminen suositus ja vänkkäämällä se nyt vain ei muuksi muutu.

Poissa Bacardi

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia
« Vastaus #41 : Syyskuu 05, 2024, 18:15:26 »
Tuska76:n pitkä vastaus oli täydellinen.
Tämän reperennon täytyy olla täydellinen idiootti. Mutta nostanee itsetuntoaan, että on edes jossain täydellinen

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #42 : Syyskuu 05, 2024, 19:44:51 »
Jos sanotaan suoraan että kaikki jotka kommentoivat mun totuudenmukaista suositusta vastaan ovat itse täydellisiä idiootteja, Näin on faktat vaan.

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #43 : Syyskuu 05, 2024, 20:13:09 »
Saisi ylläpito poistaa koko ketjun, tämä on kuin lastentarha jo

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 902
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suosituksia
« Vastaus #44 : Syyskuu 05, 2024, 20:28:15 »
Ei saa poistaa. Antoisa ketju. Yksi on kaivautunut poteroon, pistänyt sormet korviin ja huutaa nää-nää-nää-nää  :laught: ja loput yrittää houkutella pois poterosta. Sinnikkyyttä vaan repe  :headbang: kyllä muut väsyy kohta.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #45 : Syyskuu 05, 2024, 21:50:36 »
En ole tarkoittanut tätä hupiviihteeksi vaikka joiltain osin se voi tuntua siltä, Mutta oikeasta asiasta voi pitää kiinni. Mikä siinä nyt niin vaikeaa on ymmärtää että suositukseni on anonyymisti eli ei tyttöjen nimiä.Silti se on tätä kejua vastaava oikea suositus,

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1010
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia
« Vastaus #46 : Syyskuu 05, 2024, 22:14:14 »
Tottahan tuo on, että jos joku kysyy suosituksia(eli että kennelle kannattaisi mennä), niin suositus jossa ei kerrota että ketä kyseessä, niin on siinä kohtaa täysin hyödytön… Heitetään vaikka että joku etsii itselleen sähköfirmaa tekemään työt ja pyytää muilta suosituksia hyvistä firmoista, niin hyvät palautteet jostain sähköfirmast, ilman että kerrotaan että mistä paikasta kyse, niin on täysin hyödytön eikä palvele asiaa yhtään..
Opiskelijarouva

Turku

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #47 : Syyskuu 05, 2024, 23:06:36 »
Kyllähän turun tyttö oikesassa on tietyiltä osin. ei siinä mitään. Toki nimettömät suositukset menee arvailujen puolelle jokaiselta mutta en mä oikein toisinkaan voinut sitä antaa.Jos olisin nimet laittanut niintytöt melko varmasti olis nostanut jonkinlaisen haloon.Harmi vain ketjun alkuperäiselle laittajalle että se näin on mennyt, mutta turun tytölle kuitenkin terveisiä jos vaikka syksyllä vielä nähtäis.

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 117
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia
« Vastaus #48 : Syyskuu 05, 2024, 23:14:10 »
Mun 5 vuotias kummipoikani on sellainen kovapäinen vastaanväittäjä ja jankuttaja. Menee kuulemma ohi ajan myötä sellainen käytös. Äitinsä kertoi, että ei saa jättää häntä yksin noissa tunteissa. Osoita hänelle, ettet pelkää tai mene rikki hänen jankutuksesta tai turhautumisesta. Anna hänen purkaa pettymyksensä ja turhautumisensa. Annetaan hänelle ymmärrystä ja ollaan läsnä.

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1010
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia
« Vastaus #49 : Syyskuu 05, 2024, 23:20:41 »
Kyllähän turun tyttö oikesassa on tietyiltä osin. ei siinä mitään. Toki nimettömät suositukset menee arvailujen puolelle jokaiselta mutta en mä oikein toisinkaan voinut sitä antaa.Jos olisin nimet laittanut niintytöt melko varmasti olis nostanut jonkinlaisen haloon.Harmi vain ketjun alkuperäiselle laittajalle että se näin on mennyt, mutta turun tytölle kuitenkin terveisiä jos vaikka syksyllä vielä nähtäis.

Rapsat on aina hyviä, koska kertoo ihmisisistä. Mutta ihan alunperin tämän ketjun aloittaja pyysi suositukska ja niitä ei kyllä hirveesti ole saanut
Opiskelijarouva

Turku

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #50 : Syyskuu 05, 2024, 23:39:13 »
Pitää tietenkin paikkansa että ketjun aloittaja ei suosituksia ole liiemmälti saanut.Olis mielenkiintoista lukea hänenkin näkemys.Se vaan tahtoo olla sillai että jokin muukin kuin minä haluaa tietyistä asioista pitää kiinni Sitten kun se menee tiettyyn pisteeseen niin väittelyksi helpolla menee .Noin asian ulkopuolelta tulee mieleen että monikohan kertoo työkavereille että käyttää näiden sivujen palveluja ja myös kommentointia. En ainakaan minä viitsi työkavereille näistä mitään mainita. Kaikki kun ei näitä juttuja ymmärrä. Mutta kommentoidaan edelleen täällä ja hyväksytään aina välillä erilainen näkemys,

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5397
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suosituksia
« Vastaus #51 : Syyskuu 05, 2024, 23:44:49 »
Suosituksista en tiedä, mutta tästä on tullut mun suosikkiketju!  :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #52 : Syyskuu 06, 2024, 00:04:11 »
Tämän voisi ainakin siirtää Olohuoneen puolelle  :laught:

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #53 : Syyskuu 06, 2024, 00:08:51 »
Hienoa Maria enkeli.Pakko se itsekin myöntää että on tätä ketjua väittelyineen moni muukin ajankuluksi lukenut mutta kaikki ei viitsi kommentoida.En muista olenko sun nimeä nähnyt mutta jos olet näiden sivujen kautta tavattavissa niin olisit uusi tuttavuus.Jatketaan eteenpäin kommentointia vaikka tän ketjun puitteissa tai jossakin muussa, mutta rakentavassa hengessä vois olla mielekkäämpää.

Poissa tuska76

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #54 : Syyskuu 06, 2024, 00:35:48 »
Kyllähän turun tyttö oikesassa on tietyiltä osin. ei siinä mitään. Toki nimettömät suositukset menee arvailujen puolelle jokaiselta mutta en mä oikein toisinkaan voinut sitä antaa.Jos olisin nimet laittanut niintytöt melko varmasti olis nostanut jonkinlaisen haloon.

Hmm, kumma juttu. Palveluntarjoaja kun tuli kommentoimaan, hyvin saman sisätöisesti kuin me kanssaturskat. Hän on oikeassa, ja me turskaveljet väärässä? Aiiiivan.. Ja jos tytöt ei halua rapsaa niin sitten ollaan asiasta hipi hiljaa, ei kerrota mitään, vaikka kuinka olisi vaikea salaisuutta pitää. Koska ei ole MITÄÄN kerrottavaa.

Seuraavassa työhaussa on aivan pakko koittaa näitä anonyymejä suosituksia "mullapa on suosittelijoita, mutta ne on anonyymeja joten en voi kertoa ketä ne on". Ei ole olemassakaan termiä "anonyymi suositus", googlekaan ei löydä moista. Et sinä voi suositella kenellekkään mitään nimeämättä suosituksen kohdetta. Mieti nyt oikeasti, tää on on ihan suora analogia sun teesille anonyymistä suosituksesta: "Kuka on mielestäsi paras Ruohosen veljeksistä, jota mun tulisi kuunnella, Matti, Teppo vai Seppo?" -"Mun mielestä eräs heistä on aivan yliveto, mutta en voi kertoa kuka."

Itäinen turku nauttii popcornia.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 734
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia
« Vastaus #55 : Syyskuu 06, 2024, 00:42:31 »
On kyllä omituisin ketju miesmuistiin. Täytyy kompata edellistä siinä että aika moni turska tällä sivustolla on aina vatsallaan kieli ulkona kun joku pt sattuu postaamaan.. iskee tässä kohtaa myötähäpeän tunne.. aivan lipun munaton asenne..

Estolista toimii jos ei jaksa näitä pahimpia vääntäjiä.. Helpottaa kummasti jos haluaa sivustoa ylipäänsä seurata.. Bye Repe!

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 447
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suosituksia
« Vastaus #56 : Syyskuu 06, 2024, 01:28:52 »
Sanos ny viä Reperento, että saitko pillua mikroaaltouunilla? Vai pitikö antaa molemmille neitosille omansa? Kaksi mikroa?

Perskules kun just iltapäivällä vein yhden ilmeisen toimivan jäteaseman sähkölaitelaariin. Ei tullu Mieleen, että ois voinu jollekin turskaveljelle lahjoittaa ;D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2024, 01:32:41 kirjoittanut velihopea »

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1713
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia
« Vastaus #57 : Syyskuu 06, 2024, 08:58:28 »
Mielenkiintoisen kuvan Reperennosta saa henkilönä. Voin vain kuvitella tätä ostotilanteessa, kun keskustellaan sovituista palveluista.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #58 : Syyskuu 06, 2024, 13:10:16 »
Tuohon velihopean kyselyyn sainko pillua molemmilta niin kysymys oli ei mitenkään asiallinen niin päätän jättää siihen vastaamatta. Voihan tämä ketju olla erikoisin mitä näissä yleensä on ollut. Mitä tulee kyselyyn minusta henkilönä palveluntarjoajilta ostohetkellä niin pyrin aina kaikkia kohtelemaan hyvin, silloin saat itsekin hyvän kohtelun. En mä nyt kuitenkaan alkuperäisestä kommentistani luopunut ole mutta kuten turun tyttö kirjoitti niin tässä ollaan koko ketju väitelty juupas eipäs. Siinä mielessä se ei palvele ketjun aloittajaa. Ei muuta kuin lisää mielipiteitä.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #59 : Syyskuu 06, 2024, 13:38:47 »
Täytyy hieman vielä täydentää tuota kirjoitustani. Anonyymi suositus on olemassa löysin googlaamalla sen asiantuntijoilta.Sinunkin kirjoitukset välillä menee yli hilseen. eli hieman liian erikoista tavoittelua.