Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laukeaminen  (Luettu 1746 kertaa)

Poissa wellu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Laukeaminen
« : Elokuu 26, 2024, 00:37:51 »
Onko muilla runkkareilla kuin mulla hupakoilla käydessä vaikea laueta muuten kuin käsihoidolla?

Poissa Hitpaydirt

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeaminen
« Vastaus #1 : Elokuu 26, 2024, 07:41:07 »
Joo sitä vaivaa ompi.
Santa Claus is coming, but not necessarily to town.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Laukeaminen
« Vastaus #2 : Elokuu 26, 2024, 09:07:21 »
Joskus tulen vasta kolmannella työnnöllä.
KäteenHeiluttaja

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 91
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeaminen
« Vastaus #3 : Elokuu 26, 2024, 09:25:05 »
Jos on tiukka pillu, niin kyllä suht nopeesti tulee lastit kumiin. Aikoinaan kun aloitteli panoja, niin kesti paljon kaemmin, johtui varmaan juurikin siitä että oli tottunut runkkaamaan.
Nykyään jos on ottanut puolikkaan erektiolääkkeen ja väljä pillu + kumi niin loppuu kunto naidessa. Kullin jos saisi tarpeeksi kovaksi kumin laittoa varten ilman erektiolääketä, voisi tuntuma olla parempi. Mutta kyseessä pitäisi olla tuttu nainen, jotta lievä jännitys ei pidä kalua liian pehmeänä.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeaminen
« Vastaus #4 : Elokuu 26, 2024, 16:56:11 »
Jep. Tämä oli ongelma etenkin alussa kun ei ollut oikein vielä tottunut tilanteeseen.. ja vielä nykyäänkin voi käydä noin jos ei neito ole kovin tiukkaa mallia.

Liittyy myös ikävään löystymisilmiöön mitä vauhdittaa liiallinen liukkarin kanssa läträäminen, epämukava kumi tai tunnelman lässähtäminen johonkin ei-toivottuun seikkaan..

En ole muuta keinoa tuohon keksinyt kuin muutaman päivän selibaatti ennen hupakkokäyntiä, mielikuvaharjoittelua tapaamisesta juuri tämän neidon kanssa ja sildenafiilit naamariin hyvissä ajoin.

Paras tietenkin olisi tapailla naisia joilla tavara kunnossa mutta ekalla kerralla ei voi tietää..
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2024, 16:58:20 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeaminen
« Vastaus #5 : Elokuu 27, 2024, 01:17:41 »
Minun eka kertani oli maksullisen kanssa ja silloin en oikein pysynyt kovanakaan, ja vaikka tämä ongelma ei ole toistunut, tuleminen on ollut minulle pitkään vaikeaa. Nyttemmin olen päässyt tulemaan joka kerta, joskus aika nopeastikin.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 698
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeaminen
« Vastaus #6 : Syyskuu 15, 2024, 18:10:58 »

Kerran tulin reisille, sen jälkeen on ollut vaikeuksia tulla kuin vasta naidessa
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä