Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksibisnekseen tulee nyt uusia tekijöitä: nuoria aikuisia, joilta loppuvat raha  (Luettu 4966 kertaa)

Poissa Hupi

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Kelpo kaveri
Tässä kun oikein pohdin, mieleeni tulee kirjoitus aamulehdestä parinkymmenen vuoden takaa jossa yliopistossa äidinkieltä opiskeleva nainen teki lopputyönsä muumeista ja valmistui MUUMIMAISTERIKSI!?

Valmistumisen jälkeen muumimaisterin tutkinnolla ei saanut töitä ja tämä oli hänelle yllätys.

Sitä olen pitkään miettinyt että kun suomi on vapaamaa ja täällä saa tottakai tehdä mitä haluaa, niin pitäisi olla laki joka edellyttään koulusta pääsyn jälkeen sinut opiskelemaan johonkin "fiksuun" ammattiin ja vasta sen jälkeen voisi opiskella vaikka "kuusieppariksi" jos siltä tuntuu.

Poissa Hupi

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Kelpo kaveri
Että jos porukka tänäpäivänä on vastaavanlaista taivaanrannanmaalaria ja kuvittelee saavansa töitä höpöhöpö koulutuksella varsinkin kun nyt on lama, vaikka sitä ei kukaan sano ääneen niin en yhtään ihmettele että nuoret ajautuu myymään pinsee.

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 897
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Että jos porukka tänäpäivänä on vastaavanlaista taivaanrannanmaalaria ja kuvittelee saavansa töitä höpöhöpö koulutuksella varsinkin kun nyt on lama, vaikka sitä ei kukaan sano ääneen niin en yhtään ihmettele että nuoret ajautuu myymään pinsee.
Hear hear.

Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Hupi

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Kelpo kaveri
^ No juurikin tämä.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 697
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
En tue OF-narttuja sillä he ovat pinnallisia prinsessoja jotka vain lypsävät rahaa SIMP-miehiltä.

Mä olen tuosta telgram junasta jäänyt jo aikoja sitten. Kun olen yrittänyt sitä availla, niin en oikein mihinkään jätkevään pääse sisälle. Ehkä olen myöhäisbuumeri
Voisiko joku pikakurssilla valaista vähän käyttöohjeita. Fb, wa ja vähän jodeliakin olen käyttänyt, mutta aikanaan luulin telegramin olevan venäläisten kanava jq jätin sen sivuun, vaikka nyt siellä on kaikkea muuta ja toki venäläinen perustaja ja monet ulkksritkin kommunikoi sen kautta
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 484
  • ** Piristää muiden päivää
^

Antaa paljaalla-ei saa Vipsulta paljaalla! (En kyllä ole edes kysynyt)


Vasta väitit että vakkarisi ei anna paljaalla ollenkaan ja nyt antaakin 8)

Poissa Tapsatee

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Olen siirtynyt pitkälti opiskelijatyttöjen hemmoteltaviksi. Tällä hetkellä paras diili on 50 euroa per käynti, jonka aikaa ei ole rajattu ja tyttökin on monella tapaa mukava ja asiat synkkaa. No, tämä on kyllä halpa. Mutta sitten on useampi ja useammassa kaupungissa hintaluokassa 100-150 euroa per käynti ja kelloa ei myöskään katsota.

Alkaa olla ison kynnyksen takana nämä 150-200 euroa puoli tuntia käynnit, mutta tilanteen mukaan.
Siis 50e per käynti, ja aikaa ei ole rajattu? No huh huh....
Mut kuitenki tarkottaa varmaan vaan kuitenki yhtä sessioo kerrallaan? Eli housut kinttuun, panee sen minkä panee, mitänyt molemmille sattuu käymään ja sit vaatteet päälle, ja soromnoo?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2024, 23:58:46 kirjoittanut Tapsatee »

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 369
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
^

Antaa paljaalla-ei saa Vipsulta paljaalla! (En kyllä ole edes kysynyt)


Vasta väitit että vakkarisi ei anna paljaalla ollenkaan ja nyt antaakin 8)

En minä ole väittänyt että antaa paljaalla! Vaan Kartsakoo67 on väittänyt että tietää ketä tarkoitan vakkarikseni ja että tämä mun vakkarini antaa paljaalla!   Käytin vaan tuossa tätä Kartsan väitettä vertailuna arvaukseen että kyseessä olisi ollut Vipsu!

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 172
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Seksipalvelujen hinta on niin alhainen, että nuoret täysikäiset mielummin menevät ajaa taksi tai siivoustyötä, kun niin mielettömän vaikea seksityö ja kauan alalla olleita vaihtavat ammattia.

Poissa Bella Notte

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Varmaan iso osa on myös niitä, jotka alkaa tehdä tätä rahanpuutteessa / ahdingossa, mutta yleistäminen on kyl aina vaarallista.

Itse aloitin tän lukion abikeväänä muutettuani omilleni. Asiaa piti toki pohtia, mutta aloitin puhtaasti kyllä siksi, että pidän seksistä paljon, ja halusin uusia kokemuksia ja "tuttavuuksia".


Oon sitten jatkanut saatuani opiskelupaikan ja muutettuani uudelle paikkakunnalle. Kun hyvin on tutustunut etukäteen, niin ei oo tullut myöskään ikäviä yllätyksiä.