Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raisaravakka  (Luettu 1551 kertaa)

Poissa Juusela

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Raisaravakka
« : Syyskuu 10, 2024, 20:58:18 »
Terve!

Kerran sain kontaktin, mutta se oli kun tulin kapakasta joskus viiden aikaan aamulla. Olisi päässyt heti panemaan ja ilman kumia.
Pyysi muistaakseni puolitoista rahaa. En mennyt, kun en ollut ihan täydessä kunnossa siihen aikaan.

Onko kokemuksia?

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 178
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Raisaravakka
« Vastaus #1 : Syyskuu 10, 2024, 22:36:04 »
Terve!

Kerran sain kontaktin, mutta se oli kun tulin kapakasta joskus viiden aikaan aamulla. Olisi päässyt heti panemaan ja ilman kumia.
Pyysi muistaakseni puolitoista rahaa. En mennyt, kun en ollut ihan täydessä kunnossa siihen aikaan.

Onko kokemuksia?
Hakutoiminnolla(jos vaivaudut käyttämään sitä) löydät niitä kaipaamiasi kokemuksia.
-sloppy dicks racing team-

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raisaravakka
« Vastaus #2 : Syyskuu 11, 2024, 00:03:26 »
tosiaan löytyihän niitä kun selaili itsekin takaisinpäin tarpeeksi, usempikin ketju. näköjään vaikea saada vastausta ja tavata, vaikka joku oli legendan mukaan siinäkin onnistunut. itsekin välillä kokeillut viestiä laittaa, ei oikein tule vastausta ja näkymiset jäänyt nolliin.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5708
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Raisaravakka
« Vastaus #3 : Syyskuu 11, 2024, 07:36:40 »
Joo minä olen tavannut hänet kahdesti tosin viimeisestäkin tapaamisesta on aikaa. Fiilikset tapaamisen jälkeen ovat olleet pääosin hyviä, tarkkaan en muista mutta muistaakseni ulkonäkönsäkin oli ihan kiva.

Raisa aina toisinaan laittaa mulle mailia jossa kertoo että kaipaisi tapaamista. Joskus viestissä tarjous on minusta liian kallis, se on tyyliin "300€ tunti ja saan sinä aikana tehdä mitä tahansa haluan". En kuitenkaan halua mitään ihmeellistä: en panemista paljaalla, en peppupanoa enkä muuta joka voisi olla jossakin tuollaisessa kategoriassa. Olen maininnut asiasta sekä sen että noin paljoa en maksa. Raisa saattaa kysyä että paljonko sitten ja saattaisi jopa hyväksyä oman vastatarjoukseni mutta nämä keskustelut vie sen verran aikaa että Raisan mahdollisuus tavata on jo ohi. Olen kuitenkin joskus mailannut hänelle oma-aloitteisesti mutta niihin ei tulee vastausta tosi heikosti. Ja yleensä laittaessaan uuden mailin Raisa ei enää muista mitä olen hänelle kertonut aiemmin.

Siispä olen päätellyt että Raisa asuu jonkun toisen kanssa ja tuo toinen lähtee aina joskus jonnekin reissuun lyhyellä varoitusajalla ja noiden reissujen aikana Raisalla on mahdollisuus tavata jonka avulla saisi kaipaamaansa rahaa. Aika haasteellinen yhtälö. Kenties Raisa itsekään ei ole Oulussa kuin osan aikaa.

Poissa Makkonen69

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raisaravakka
« Vastaus #4 : eilen kello 16:08:02 »
Ois tullut mun luokse,joku mies tuonut,400€. Ja mies ois odottanut ulkona ulko-oven luona. Ei kiitos tällaista. Mutta joku aika sitten oli laittanut kuviakin itsestään sivuille . Nyt ei taas taida olla. Mietin,että onko tää mies joka kuskaa sitä,minkälainen ja miksi kuskaa.