Olen. Noin parikymmentä vuotta sitten, eräässä mökkikylässä. Yritin tehdä vaikutuksen tyttöihin. Ei onnistunut. Tuon lisäksi toki opiskeluaikana enemmän tai vähemmän "pakolliset" setit.😊
Silloin kun vielä pystyin mökin saunalta laiturin kautta mennä uimaan niin säännöllisesti ja aiheutin naapureilleni tarkoituksenmukaista pahennusta.
Pitäisikö minun muuttaa Kanarian sijaan pääkaupuniseudulle?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Mulla on vakaumus että ei kynttiläillallisia ennen seksiä. En mä oo helppo saalis, pitää ensin väsyttää lakanoiden välissä jos haluu apetta masuun Duot ei ole mua vielä saanu väsytettyä illalliskuntoon niin valitaan illallinen yhden tutun neidon kanssa.
Kaikki ensimmäiset kertani ovat olleet selvinpäin, niin siviilissä kuin hupakoissakin. Paitsi silloin, kun hupakon lähes ensimmäiset sanat ovat "Otatko kaljan?".
Eka seksikokemukseni 16-vuotiaana tapahtui pienessä gänässä ja eka hupakkoni,afrikkalainen muuten, tuli tavattua bordellissa Ibizalla täydellisessä seilissä hämärin muistikuvin.
siviilissä kyllä, maksullisessa ei. ekä kerta vosun kanssa lenskissä oli kunnon pohjat alla. nykyään ei edes seisois siinä kunnossa. kotimaassa olen aina ollut selvinpäin.