Samoilla linjoilla M15t3rGn kanssa. Itse lapsena hävitin muistaakseni 100mk ja joku ystävällinen oli vienyt sen viereiseen liikkeeseen jossa olin asioinut aikaisemmin. Olin iki onnellinen kun lähdin etsimään pudonnutta seteliä ja sain rahan takaisin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Kaverin kanssa otettiin faijan kaljalaatikosta kaksi pulloa olutta ja juotiin autotallin takana salaa,maistu pahalta ja jäätiin vielä kaiken lisäksi kiinni verekseltään
^ Tähän on pakko vielä puuttua. Kun olin nuori kolli niin tein samaa kuin Tibeniuskin ja kärähdin vasta silloin kun laitoin anisviinaan vettä...
Sama vaan jatkuu
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant