kyllä olen. itse kohtaamisessa ja paneskellessa olen ollut aina selvinpäin. sen jälkeen on voitu joskus ottaa yhdessä muutamat...no kerran mulla lipsahti kuperkeikka känniksi. ja hauskaa meillä kyllä oli.
ps. tuntemattoman kanssa en uskaltaisi humaltua näissä merkeissä.
Suomessa tapaamisilla ehdoton nollatoleranssi, sen jälkeen voi sitten mennä ottamaan jotain tahi sitten ei. - Joidenkin tutumpien kanssa on ollut juttu erikseen (asioista sovittaessa), ja Tallinnassa tietysti on voitu joskus ottaa muutakin kuin kantaa. Joskus jopa vaadittu...
Joskus yön yli tapaamisilla vedetty ihan lärvit, kiihkeää seksiä ja sen jälkeistä viekussa nukkumista unohtamatta. Hauskaa, mukavaa, lämpöistä ja ihanaa. Sama
Mulla on ollut kertakäyttöisiä laatikollinen ja siis käytän niissä paikoissa, joissa katson sen olevan tarpeellinen. Olen näin tehnyt jo keväästä asti.
Sama
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant