ulkkarien kanssa olen pussaillut hyvin harvoin, jos koskaan. kotimaisten vosujen kanssa se ollut yleensä gfe meininkiä, eikä se oikein onnistu ilman pussailua...
Puhelimessa on kysytty olenko suomalainen, mutta siinä ei ole tainnut olla mitään henkilökohtaista. Ulkomailla minut on joskus tunnistettu suomalaiseksi ilman mitään kyselyitä.
Heh hee Eräs hupakko, jota en ole koskaan tavannut uskoi minun olevan Espanjalainen. Nimara ja muutama muukin ehkä muistavat tämän.
Sama kyssäri.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Aina jännittää. Vaikka olisi kahdeskymmenes kerta. Jokainen tapaaminen on kuitenkin uniikkihetki, jota olen odottanut kauan ja johon olen panostanut paljon.
Onko vaikeampi näytellä mukavaa tyyppiä vai ikävää ihmistä?