En halua tavata. Minulle tosin huumeiden käyttö määritellään Hollannin mukaan, missä coffeeshopit ovat laillisia. Suomen lainsäädäntö on aika esihistoriallista.
No en. - Tosin mikäli mitään merkkejä käytöstä ei näy eli palveluntarjoaja fressinä ja tilannetajuisena ottamassa vastaan niin mistäpä sitä käyttöä silloin tietäisi. Mutta jos kyseessä selkeästi käytöksessä/muussa havaittavat merkit niin silloin tietenkin vastaus "ei-missään-tapauksessa."
En ole, kun pari hassua kertaa huakoinut(olen maistissa hupakoidessa), hupakoinut sitäkin enemmän. En ole käyttänyt maskia kertakaan aktin aikana, ja olen nuollut pillua ja pusutellut, ja vielä vanhana setänä täällä heilun. Tosin paikkassa, jossa kävin tapaamassa hupsua, siellä käytin maskia ja niin käytti muutkin. Nyt olen hupakointitauolla.
Sama.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2020, 19:53:18 kirjoittanut Hese69 »
En ole koskaan käynyt maksullisissa, mutta kiinnostaa kovasti. Varmaan käyttäisi maskia asiakkaana. Palveluntarjoajana en ole käyttänyt maskia. Koen tartuntariskin olevan suurempi kaupassa ja ahtaisssa julkisissa.
Millainen on hyvä palvelukokemus hupakkoreissulla?