Kuutisenkymmentä kilometriä. Jo semmoisenkin matkan jälkeen oli vähän kokemattomana takamus hellänä. Ymmärrän täälläkin jos peppu on hellänä kovan poljennan jälkeen…😜
Inhoan sydämeni puolesta kaikkia jouluruuhkia, joten joululahjat on hankittu jo hyvissä ajoin. Tytytärilleni ja vävyilleni ostin Adlibriksesta joululahjaksi kirjalahjat ja tyttärentyttärelleni Adalle luvattiin velipojan kanssa ostaa joululahjaksi edestakaiset lentoliput välille Oulu-Helsinki-Malaga, kun Ada tulee maaliskuun alussa hiihtolomallaan vieraaksemme Espanjaan. Ostin kuitenkin Black Friday- tarjouksesta Adalle vielä vuoden 2025 Museokortin, joka avaa ovet kaikkiin Suomen museoihin Ahvenanmaalta Inariin. Olen kuljettanut Adaa erilaisissa museoissa ihan pikkutytöstä lähtien (ensimmäisen kerran käytiin Ateneumissa Helene Schjerbeck- näyttelyssä, kun Ada oli kaksi ja puoli vuotta vanha) ja olen ilolla pannut merkille, että museokärpänen on päässyt puraisemaan myös tyttärentytärtäni. Tyttärenpojalleni ostin pari hienoa lisäpakkausta Brio- junarataan. Jouluaattona sitten kootaan taas hieno junarata ja leikitään pikkumiehen kanssa yhdessä. Meillä sopii nuo protokollaat pikkumiehen kanssa hyvin yhteen. Olen sitä mieltä, että jokaisen miehen sielun pohjalla asustaa se junaradalla leikkivä ikuinen pikkupoika .
Kieltäydyn tästä materiaalisesta kulutusjuhlasta, joka määrittää ihmisyyden tänä päivänä. Rakkautta pitää pystyä osoittamaan jollain mulla tavalla kuin lahjoilla.
Sama.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"
Yksi ja ainut lahja ostamatta. Ja Standsin parjaama kulutusjuhla ollaan porukoilla sovittu aikoja sitten että jätetään sikseen. On tarkat säännöt lahjoista...
Oikeaan kuuseen ei taida tila eikä kiinnostus riittää tänäkään vuonna. Sen sijaan mulla pitäis olla jossain vielä noin 30cm korkea tekokuusi jonka ehkä laitan esille.
Oon ehkä vähän ilkeä mutta:
Mikä joululaulu jää kaikkein helpoiten päähän soimaan?
Olen palannut tauolta ainakin toistaiseksi. Tavattavissa satunnaisesti Tampereella<3
Se jingle bells versio mikä leffoissa (mm Die Hardissa) yleisesti esitetään, Dean Martin:n (?) esittämä, en ole ihan varma tästä... Eniwei SE jingle bells...