Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysy seuraavalta kirjoittajalta  (Luettu 835841 kertaa)

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kysy seuraavalta kirjoittajalta
« Vastaus #9700 : eilen kello 13:07:31 »
Edelleenkin Ammattisihteerin kanssa.

Mitkä seikat voittaisivat Sihteerin siviilipuolen seurasta? Tai vastaavasti Naisille; olisiko esim ammattitaitoinen hieroja parempi kuin joku johon on juuri tutustunut ja josta ei tiedä vielä muuta kuin että on kuumaa seuraa (ainakin aluksi) mutta ei mitään muuta?

(Hemmetti, mikä ihmeen kyökkibsyk... syk... spykolointikysymys...)

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9701 : eilen kello 23:15:57 »
Vastasin edelliseen että siviiliseurassa lähtisin matkalle (kaverit, lähinnä koska ne työnarkomaanit ei lähtis noin pitkälle matkalle muuten kuin pakottamalla vaikka se tekis kaikille hyvää).

Mutta jos pitäis lähteä kuuman tuntemattoman vs. ammattitaitoisen hierojan kanssa, valitsisin hierojan. Luulen, että me kehotyöläisinä ymmärtettäis toisiamme edes jollain tasolla. Jos ei haluta panna tai hän ei haluaisi hieroa mua alvariinsa tai en ite haluaisi olla juuri hänen hierottavana, hän voisi opettaa mua, maksusta toki. Mieluitenkin klassisessa tai perinteisessä thaimaalaisessa hieronnassa, ei runq.

Toinen mikä tätä puoltaa on, että yleensä ne joita pidän tosi kuumana ja jonka on aluksi sellaista räjähtävää vetovoimaa jää yleensä vaan sille seksuaaliselle tasolle, ja sellaisessa mulla lörvähtää yleensä nopeasti kiinnostus. En haluaisi olla kahta kuukautta jumissa missään kenenkään kanssa jonka ulkonäköä tai karismaa olen ehkä hetken fiilannut, mutta ei ois mitään muuta yhteistä 😬

Samalla
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #9702 : eilen kello 23:49:20 »
Tässä on nyt vähän se että kuinka tosissaan tämän ja edellisen kysymyksen ottaa. Koska se ”ei saisi kieltäytyä” ehto edellisestä on oikeastaan aika hirveä.

Sihteerillä jonka täysin fantasiamaailmassa valitsisin on todellisuudessa mies, lapset ja siviilityö. Tai ainakin oli vielä kun itsesuojeluna lopetin tapaamiset. Tuskin ilahtuisi jos yhtäkkiä olisikin pakko jättää kaikki ja lähteä mun kanssa kahdeksi kuukaudeksi, oli reissu miten hieno tahansa.

Ja todellisuus on myös se, että oma siviilipuolen seuralaiseni on henkilö, jonka kanssa olen viihtynyt matkoilla ja arjessa ennen kuin jotkut sihteerit oli edes pilke silmäkulmassa. Ei tässä ole mitään kilpailua.

Mutta jos irtaudutaan täysin todellisuudesta niin joku Aistien valtakunta -henkinen 2 kk esimerkiksi em. sihteerin kanssa olisi kyllä sellainen kokemus, ettei tarvitsisi välttämättä edes sitä loppua kirjoittaa uusiksi.

Samalla vaan.