Elli Succubus oli taas niin ihana kuin olla voi. Tässä neidissä on kaikki osa-alueet niin kohdillaan kuin olla voi ja toivottavasti Elli nähdään taas piakkoin Tampesterissa uudelleen.
Uutiset:
Aika tutulle vaikuttaa tarinointisi. Ei täältä helppoa ole kotimaista löytää jos tarkoitus on päästä mahd.pikaisesti itse asiaan vaan se vaatii kohtuullisen paljon vaivannäköä ja hyvää tuuriakin.
Aika tutulle vaikuttaa tarinointisi. Ei täältä helppoa ole kotimaista löytää jos tarkoitus on päästä mahd.pikaisesti itse asiaan vaan se vaatii kohtuullisen paljon vaivannäköä ja hyvää tuuriakin.
Ei varmaankaan koske tuo mahdollisemman pikasesti vaan Tamperetta. Luen sähköpostin kerran tai kaksi/vrk, joskus menee parikin päivää kun vastaan naapurin viesteihin. Silloin ei enää auta, kun viestissä kysytään kävisikö puolen tunnin päästä. Soittamalla saa nopeammin kiinni, jos saa, kun en vastaa asiakkaan aikana tai jos olen touhuamassa jotain muuta.
Jos jostain löytää mieluisan sihteerin, niin aika kannattaaa sopia hyvssä ajoin, jos se vaan itselle on mahdollista. Sitä paitsi ei varmaan ole yhtäkään naista noissa ilmoituksissa, ketkä vaan jalat ristissä odottaa asiakasta saapuvaksi, tai mistäpä minä tiedän. Itse en kuitenkaan ole 24 h töissä, tai olen, jos tiedän sen etukäteen. Minulta ainenkin on vaikea saada pillua pikatoimituksena nykyään, eli asiakas joutuu ennakoimaan tekisikö hänen mieli panna vaikka huomenna tai ensi viikolla.
Täällä kun on ilmeisesti muutama muukin tampesterlainen niin tehdään se klassinen kysymys. Itä vai länsi?Itä. Koko ikäni olen asunut itäpuolella. Parhaani mukaan yritän pitää tämän harrastuksenikin maantieteellisesti itäpuolella, jos ihan ydinkeskustaa ei lasketa.