Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 14954 kertaa)

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #140 : Helmikuu 26, 2025, 22:45:58 »

Minustakin tuntuu jotenkin erikoiselta ja huvittavalta ajatus, että pt menee Espoosta keikalle vieraaseen kaupunkiin, Vantaalle. Minulle kun nuo ovat samaa pääkaupunkiseutu-kompleksia eli "Helsinkiä".

Kyllä täällä pk-seudulla ihan eri ihmiset vastaa eri kaupunkien ilmoituksiin. Pitkiä matkoja ja huonoja julkisia valitetaan jatkuvasti, toisin kuin Lapissa jossa kuulemani mukaan ajetaan jopa 200 kilsaa hupakon luokse.

Minäkin matkustan suosikkihupakkoni luokse helposti lähes 200 kilsaa, vaikka Etelä-Suomessa olen.

Kiitos Thomas!

Minulla kun on sellainen tilanne, mitä en tässä nyt avaa sen enempää, mutta jonka takia en aina voi tehdä kotona töitä joten teen välillä keikkoja sellaisten matkojen päähän mistä pääsen yöksi kotiin ja seuraavana aamuna menen takaisin pelipaikalle.

Mutta sinänsä jännää on se, että ihan oikeasti Helsingissä ja Vantaalla muhun ottaa yhteyttä sellaiset ihmiset, jotka eivät ole mua Espoosta löytäneet! Vaikka ihan samat ilmoitukset samoilla teksteillä ja samoilla kuvilla on naapurissa aina sen paikkakunnan sivulla johon kulloinkin menen.
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #141 : Helmikuu 26, 2025, 23:36:22 »
Kiitoksia taas kerran asiasisällön tuottamisesta. Vilpittömästi toki toivon että tulisi myös aivan ällöpositiivisia keikkakertomuksia. Jospa sieltä Lapista sitten :)

Olen yksi niistä jolle Kivistö ja suurin osa Espoota on liian kaukana työpäivän aikana käytäväksi. Kysehän on vain siitä, että jos yritän jemmata tunnin tapaamisen työpäivän lomaan, niin matkat ei vaan voi viedä kovin kauaa. Ilmoituksia saatan selata laajemminkin, mutta harvoin viitsin oikeasti kysellä jos ei jo ilmoituksesta käy ilmi että kaupunginosa on tarpeeksi lähellä.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #142 : Helmikuu 26, 2025, 23:44:22 »
Erittäin silmiä avaavaa ja kiinnostavaa lukea seksityön todellisuudesta, kiitos Annalle jakamisesta. Itselläni tulee tänä vuonna kolmisenkymmentä vuotta täyteen asiakaspalvelutehtävissä ja tunnistan osin jopa saman tyyppisiä ongelmia omien asiakkaiden kohdalla, vaikka tietysti eri alalla olenkin.

Välillä on päiviä jolloin haluaisin lopettaa koko homman kun kohdalle sattuu oikein kyrpiä asiakkaita ja ketuttaa. Mutta ajattelen niin ettei ammattilainen anna oman turhautumisen heijastua työhön tai näkyä asiakkaalle mitenkään, etenkään palveluammatissa. Idiootteja tulee ja menee, mutta onneksi jokaista sellaista kohti löytyy moninkertainen määrä hyviä kokemuksia.

Ja mitä Vantaaseen tulee, parasta siellä on hyvät ellei erinomaiset kulkuyhteydet pois sieltä. 😁

t. Karkuun päässyt ex-vantaalainen
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2025, 23:54:08 kirjoittanut HuliVili »
Livekonsertit 2025: 3  (2024:20)

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #143 : Helmikuu 27, 2025, 10:58:27 »
Sain aiheesta yhteydenoton, joka inspiroi hieman selventämään asiaa varsinkin vähän kokemattomille palveluiden käyttäjille tai sitä harkitseville:

"Runkkari" on ammattikieltä, jolla ei tarkoiteta hyvää tarkoittavaa ja vilpitöntä asiakkaaksi pyrkivää, jolla on liuta tarkentavia kysymyksiä joka auttaa häntä ostopäätökseen tekemisessä.

Runkkari on ihminen, joka TARKOITUKSELLA koittaa nyhtää ammattilaiselta palveluja kuten puhelinseksiä tai tuhmien viestittelyä ilmaiseksi.  Hänellä ei ole aikomustakaan varata aikaa tai maksaa ajasta tai amnattitaidosta muuten. Hän on siis energiavampyyri, joka tietää mitä tekee.

Esim. mulle soitti joku, josta tiesin heti että hän on runkkari. Ai miksikö? Koska heti kun vastasin, alkoi kysely mun seksimieltymyksistä ja kehon yksityiskohdista, jotka lukee jo ilmossa ja näkyy kuvista. Kun kysyin, että soittaako hän Rovaniemeltä vai Helsingistä (mulla oli ilmot näkyvillä molempiin), hän sanoi, että siltä väliltä ja jatkoi heti kyselyä. Ei ollut siis varaamassa aikaa kumpaankaan kaupunkiin.

Uran alussa voi olla vaikea erottaa vilpittömästi kiinnostuneet ja runkkarit toisistaan, mutta tutka tosiaan kehittyy.

Jos pelkää kuulostavansa runkkarilta, kannattaa:
-lukea ilmo ja pt:n viestit huolella
-kysyä kysymykset mieluiten yhdessä eikä 64 viestissä
-vastata kun sinulta kysytään jotain.
Jyväskyläilemässä 5.-8.3.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #144 : Helmikuu 27, 2025, 11:19:55 »
Kiitos Anni tästä selväntävästä kommentista! Olen tosiaan käyttänyt tota nimitystä avaamatta asiaa lukijoille.

Mun oma näkemykseni siitä mitä ammattislangisana runkkari tarkoittaa:

Henkilö joka kyselee pelkästään näitä "squirttaatko", "mistä sä tykkäät" -kysymyksiä mutta osoittaa korkeintaan epämääräistä kiinnostusta ajanvaraukseen. Tässä kohtaa tutka värähtää ja varmistan asiaa kysymällä "haluatko sopia tapaamisen?". Asiallisen pokan vastaus on esim "joo haluaisin puoli tuntia GFE, onko sulla vapaata huomenna?". Runkkari vastaa esim "joo" tai "joo mutta en tiedä vielä mun töistä" JA hän jatkaa kyselyä mun kehosta ja seksuaalisista mieltymyksistä. Hän siis haluaa chattailla ja on kokemuksen perusteella täysin selvää, että hän ei tule olemaan maksava asiakas.

Mun kokemuksen mukaan jo pelkästään pelkkä "joo" ilman mitään selvennyksiä, varsinkin jos se on sähköposti, on runkkarin vastaus koska vaikka näiltä miten ystävällisesti koittaisi tiedustella, että minkä pituisen tapaamisen hän haluaisi ja koska (tänään, huomenna, ensi viikolla?) niin nämä ei koskaan johda ajanvaraukseen.

On varmasti olemassa miehiä joilla kommunikointi on kömpelöä koska jännittää, mutta jos tällainen asiallinen tyyppi on varaamassa aikaa, niin keskustelu johtaa kyllä ajanvaraukseen, jos sitä kevyesti ohjaa kohti ajanvarausta esim kysymällä suoraan "haluatko sopia tapaamisen" siinä kohtaa kun keskustelu näyttää merkkejä kömpelyydestä.

Runkkarin ja kömpelön kommunikoijan välillä on tiettyjä selviä eroja jotka on kyllä oppinut tunnistamaan tässä vuoden varrella kun on viestitellyt satojen miesten kanssa. Näillä on molemmilla omat kaavansa ja ne ovat erilaisia.

Se viestintä johon minä turhaudun ja mitä en tavallisesti jatka ensimmäisen merkin jälkeen on nämä runkkarit joiden tarkoitus on vain jutella ja nyhtää kiihottavia yksityiskohtia minusta. He haluavat seksiviestittelyä ja tuhmien puhumista ja hakevat sitä väärästä paikasta joko tahattomasti tai täysin tahallaan. Se on mun ajan tuhlaamista, koska en hae tuhmien puhumisseuraa enkä tarjoa sellaista palvelua edes maksusta tällä hetkellä.

Kaikki sellainen viestittely jossa ei ole selkeää merkkiä ajanvarauksesta tulee miehiltä joita me hupakot kutsumme runkkareiksi.
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #145 : Helmikuu 27, 2025, 11:48:00 »
Erinomaisia ohjeita meille asiakkaille niin Annalta kuin Annilta. Sen verran monia palveluntarjoajia on tullut kontaktoitua vuosien varrella, että uskallan sanoa osaavani välttää runkkaritutkan alle joutumisen, vaikka keskusteluissa hieman rönsyilevä olenkin. Mun mielestä hyvä perussääntö on keskittyä selkeästi kertomaan, mitä itse haluaa tapaamiselta ja mistä tykkää. Ammattimainen pt osaa kyllä mukautua meidän toivomuksiin, jos ne ovat hänen rajojensa puitteissa. Kärjistetty esimerkki: Aivan eri asia kertoa olevansa kiinnostunut kokeilemaan anaaliyhdyntää kuin pyytää kuvailemaan miltä tuntuisi, jos työntyisin pyllyysi...
Anyway, oman kokemuksen mukaan hyvinkin rohkeasti voi omista mieltymyksistä ja toivomuksista kertoa, pt:t sitten vastaa onko ne ok. Ja sitä ajanvarausta ei tosiaan kannata jättää epämääräisesti roikkumaan, ilmeisesti pahimpia red flageja tällä alalla.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #146 : Helmikuu 27, 2025, 11:51:22 »
Juuri näin, omia mieltymyksiä saa kertoa ja toivomuksia esittää kunhan tekee sen asiallisella tavalla noin miten kuvailit.

Ja kyllä, roikkumaan jäävä ajanvaraus on niitä pahimpia red flageja jotka johtavat minun kohdalla siihen että lakkaan vastaamasta viesteihin.
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Paikalla Kössi

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #147 : Helmikuu 27, 2025, 12:03:31 »
Entä jos varaa ajan, mutta runkkaa sitten kuitenkin salaa?  :P

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #148 : Helmikuu 27, 2025, 12:05:24 »

Kunhan saavut tapaamiseen niin sen kun runkkaat kaikessa rauhassa 😁.

Mun teoria on että jotkut kiihottuu siitä ajanvarauksesta tosi paljon, ne varaa ajan, runkkaa, tulee Post Nut Clarity ja sitten tehdään viime hetken peruutus tai jopa oharit.
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa STT

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #149 : Helmikuu 27, 2025, 16:51:08 »

Kunhan saavut tapaamiseen niin sen kun runkkaat kaikessa rauhassa 😁.

Mun teoria on että jotkut kiihottuu siitä ajanvarauksesta tosi paljon, ne varaa ajan, runkkaa, tulee Post Nut Clarity ja sitten tehdään viime hetken peruutus tai jopa oharit.

Ja jos tulee paikanpäälle, maksaa ajasta niin eikös Annakin runkkaa asiakasta ettei asiakkaan tarvitse itse runkata?

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #150 : Helmikuu 27, 2025, 16:56:20 »

Yksi joka ei kans pieneen mieleeni mene on hupivarailla tai tehdä oharit, mutta silti käydä katsomassa joka postattu tarina Instagramista vielä samalla nimellä 🥲
Jyväskyläilemässä 5.-8.3.

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #151 : Helmikuu 27, 2025, 23:21:46 »
^ Kaikki ei ole niin sometaitavia.😁
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Kiimatar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #152 : Helmikuu 27, 2025, 23:50:04 »
Runkkariksi voi identifioitua myös asiakas joka toivoo tunneyhteyttä ennen kuin pystyy tekemään seuraavan siirron eli tulla tapaamaan. Vaatii sisälukutaitoa ja kokemusta tunnistaa eri asiakaskunnat.  :kiss:

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #153 : eilen kello 00:37:12 »
Kiitos selventävistä kommenteista AnnaB, AnniAuringonkukka ja Kiimatar.

Runkkariksi voi identifioitua myös asiakas joka toivoo tunneyhteyttä ennen kuin pystyy tekemään seuraavan siirron eli tulla tapaamaan. Vaatii sisälukutaitoa ja kokemusta tunnistaa eri asiakaskunnat.  :kiss:
En täysin ymmärrä miten tämä on edes mahdollista.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #154 : eilen kello 07:45:28 »

Yksi joka ei kans pieneen mieleeni mene on hupivarailla tai tehdä oharit, mutta silti käydä katsomassa joka postattu tarina Instagramista vielä samalla nimellä 🥲

Osalla tuo lienee harrastus isketään varsinkin uudenpiin tyttöihin. EN myös sulkisi pois että

noista osa voi tulla kilpailjoilta / niiden käskyläisiltä.
kysyvälle vastataan

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #155 : eilen kello 13:16:10 »
Pitkiä matkoja ja huonoja julkisia valitetaan jatkuvasti, toisin kuin Lapissa jossa kuulemani mukaan ajetaan jopa 200 kilsaa hupakon luokse.
Mutta sinänsä jännää on se, että ihan oikeasti Helsingissä ja Vantaalla muhun ottaa yhteyttä sellaiset ihmiset, jotka eivät ole mua Espoosta löytäneet! Vaikka ihan samat ilmoitukset samoilla teksteillä ja samoilla kuvilla on naapurissa aina sen paikkakunnan sivulla johon kulloinkin menen.

Naapurissa sekä Espoon, Helsingin ja Vantaan tarjonta on sen verran isoa ja ilmoituksia paljon, että on ihan ymmärrettävää katsella lähinnä sen ilmansuunnan ilmoituksia, jossa itse liikkuu. Harvalla on edes aikaa katsella kaikkien kolmen pk-seudun kaupungin ilmoituksia säännöllisesti läpi, niitä on niin valtava määrä - nehän ovat kolme kaikkein eniten ilmoituksia sisältävää aluetta.  No, espoolainen toki saattaa katsella Helsingin tarjontaa varsinkin kun moni espoolainen käy Helsingissä töissä, mutta ainakaan Helsingistä ei ole suurta tarvetta selailla Espoon ja Vantaan listoja ainakaan kovin säännöllisesti, kun tarjonta on niin laajaa pelkässä Helsingissäkin. Mieluinen PT löytyy yleensä suoraan Helsingin listaltakin. Espoolainen ei toisaalta ihan ylipäätään katso Vantaan tarjontaa muutenkaan ;D ja toisaalta poikittaiset liikenneyhteydet Vantaan ja Espoon välillä ovat niin huonot, että vantaalainenkin matkustaa sitten Helsinkiin mieluummin kuin Espooseen.

Mitä taas tulee pitkistä matkoista valittamiseen, niin Lapissa se 200km ajetaan olosuhteiden pakosta (eikä sekään nyt sentään ihan tavanomaista liene). Voi olla, että siinä on alle viisi palveluntarjoajaa sillä etäisyydellä Mutta eihän etelä-suomessa ole sellaiseen tarvetta, varsinkaan pk-seudulla, jossa 10km säteellä voi olla lähemmäs 100 palveluntarjoajaa. Ei sitä siksi voi rinnastaa. Toisaalta Lapissa 100km autolla voi olla nopeampaa ja huomattavasti mukavampaa kuin matkustaminen Vantaalta Espoossa olevan palveluntarjoajan luo. Viimeksi mainittu voi viedä pitkälti toista tuntia per suunta ja tarkoittaa joko ruuhkissa hitaasti matelemista tai sitten 2-4:llä täynnä olevalla liikennevälineellä (joista vähintään 1-2 on busseja) matkustamista. Mieluummin minä ajaisin Sodankylästä Rovaniemelle kuin menisin julkisilla Korsosta Soukkaan.

Sitten on vielä yksi keskeinen ero Espoolla ja Vantaalla tässä lajissa: Vantaalla on selvästi eniten halvempien ulkomaalaisten pikapalveluiden tarjontaa. Se voi osaltaan vaikuttaa siihen, että vantaan ilmoituksia selailee keskimääräiseltä koostumukseltaan hieman erilaisempi asiakasprofiili kuin Espoon ilmoituksia. Vantaa ja Espoo ovat ihan erilaisia ja erillisiä markkina-alueita keskenäänkin.

P.S Anna, jos ehdit jo katsella Kalevauvan ikonisen Vantaa -biisin musiikkivideon (https://www.youtube.com/watch?v=wqk-XFPgRtk) niin takaisin Espooseen palattuasi kannattaa fiilistellä saman bändin Espoo -biisiä ja sen musiikkivideota https://www.youtube.com/watch?v=5EnFweY2qwM Ja jos katsot nuo peräkkäin, ymmärrät hyvin mistä erilaiset Espoo- ja Vantaa-kokemukset johtuvat  ;D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Mmeoww

• Jr. Member
  • Galleria (5)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #156 : eilen kello 15:13:44 »

"Yksi joka ei kans pieneen mieleeni mene on hupivarailla tai tehdä oharit, mutta silti käydä katsomassa joka postattu tarina Instagramista vielä samalla nimellä 🥲"

Suosittelen et laittaa vaan igseen kuvina, jossa tekstit, eikä stooreihin ehkä ollenkaan. Ei rassaa niin paljon mieltä oharoijat ja runkkarit.

Dancing 'round the tombstones
Cemetery thighs alive, young and breathing
-Rosa