Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko vanhempaa Turun alueella ?  (Luettu 6254 kertaa)

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #60 : Lokakuu 08, 2024, 23:08:23 »
Kertokaa toki jotka minua pellenä pitää, mielenkiintoisaa nähdä.

Kertokaa toki myös jotka "repe - älä neuvo setiä naimaan" pellenä pitää

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #61 : Lokakuu 08, 2024, 23:09:37 »
^^ Repe perkele, kuka nyt helvetti käyttäytyy samalla tavalla kuin kirjoittaa anonyyminä forkalle. Voi IsäkissanVittu, yritä edes Repe.
KäteenHeiluttaja

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #62 : Lokakuu 08, 2024, 23:11:37 »
Tiukkavittusta ja hyvin kyrpää imevää hupakkoa ?
ja tähän vastaus kiitos. Nimi riittää. Kaikki muu on diipadaapaa. Tiukka vittu+ imee hyvin kyrpää. Kuka?
KäteenHeiluttaja

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #63 : Lokakuu 08, 2024, 23:12:20 »
En nyt ihan sinua pellenä pidä mutta yrität tietyissä asioissa välillä heittäytyä liian  kaikkitietäväksi

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #64 : Lokakuu 08, 2024, 23:15:34 »
En nyt ihan sinua pellenä pidä mutta yrität tietyissä asioissa välillä heittäytyä liian  kaikkitietäväksi

 :laught: :laught: :laught: aiaiaiaiaiaiaia  :laught: :laught: :laught:
Alan kyllä jo ymmärtää että minkä takia sinun on repe vaikea saada treffejä sovittua niiden nuorten tyttöjen kanssa

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #65 : Lokakuu 08, 2024, 23:16:22 »
Liftille sanoisin että mielipiteesi on täyttä paskaa ei mitään järkeä näin on

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #66 : Lokakuu 08, 2024, 23:22:14 »
Nuorten likkojen saannilla ei mun mielipiteillä ole mitään syy yhteyttä mutta kuten olen todennut niin teille monille paskanjauhamisesta on tullut jonkinlainen pakkomielle.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #67 : Lokakuu 08, 2024, 23:31:11 »
Liftille sanoisin että mielipiteesi on täyttä paskaa ei mitään järkeä näin on
Repe hei, sun piti olla rento fabu. Aika kireälle vaikutat. Relaa vähän, vaihda vapaalle senkin känkkäränkkä.

Enhän minä edes ilmaissut mielenpidikettä vaan faktan eli "eihän kukaan nyt livenä käyttäydy kuin anonyyminä netissä" Eihän Repe?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2024, 23:33:13 kirjoittanut Lifti »
KäteenHeiluttaja

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #68 : Lokakuu 08, 2024, 23:33:47 »
Kerta vielä se foorumikäytös ja käytös naisten luona. Kyllä se vaan ilmenee mimmienkin luona jossain muodossa joko karskissa puheissa tai tietynlaisessakovakouraisuudessa. Itse ainakin pyrin puhumaan fiksusti muistakin asioista panon ohella eli envälttämättä pidä sexipuheita koko tapaamisen ajan päällä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #69 : Lokakuu 08, 2024, 23:40:21 »
^ Mitä helvettiä sä repe lässytät. Tässä ei ole päätä eikä häntää. Ja muuten ihan hyvä että et puhu seksijuttuja kun käyt huorissa. Ei itseään kannata ehdointahdoin nolata  :inlove:
KäteenHeiluttaja

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1782
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #70 : Lokakuu 08, 2024, 23:49:15 »
Voit toki Turuntytölle valehdella nimesi mutta saattaa olla että käytöksesi paljastaa oman toimintasi .Nyt tais Juho sinusta myös tulla tietty naurunalainen vaikutelma. Hiemansellaista oppipoika meininkiä nyt sulla kun yrität asioita kääntää nurin

Onko fooruminimimerkin kertomatta jättäminem nimen valehtelua? Taidat hieman olla sellainen pätemiseen taipuvainen papparainen 😊

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #71 : Lokakuu 09, 2024, 06:06:05 »
Mulla on sulle ajatus repe.
Seuraavan kerran kun olet äijäporukassa puhumassa maksullisista, niin näytä niille tämä ketju ja kysy mielipiteitä kirjoittajista.
Älä tietenkään paljasta, että olet yksi niistä.
Kerro sitten tänne millaisia kommentteja tuli  8)

Edellyttäen tietenkin ettei ukot jo tunne sun nickkiä täällä  :laught:

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #72 : Lokakuu 09, 2024, 09:36:25 »
Mulla on sulle ajatus repe.
Seuraavan kerran kun olet äijäporukassa puhumassa maksullisista, niin näytä niille tämä ketju ja kysy mielipiteitä kirjoittajista.
Älä tietenkään paljasta, että olet yksi niistä.
Kerro sitten tänne millaisia kommentteja tuli  8)

Edellyttäen tietenkin ettei ukot jo tunne sun nickkiä täällä  :laught:

Tämähän on loistava ajatus!!

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #73 : Lokakuu 09, 2024, 13:03:32 »
Taitaa paremmin olla Lfti että se olet sinä joka tässä päätäs paukutat ja puhetyylisi harvinaisen ruma.Mäen ole ulkoisesti kyllä ruma partainen äijänköriläs. Oma ammattini puitteissa sellainen ulkoinen hapitus ei sovi. Enkä mäkäy missään tavallisessa äijäporukassa tarinoimassa. on ihan eri piirien äijäporukkaa ja Juho ynnnä muut olen kyllä tutuille näyttänyt tätä ketjua ja varsinkin Juhoa Molopäätä ja Lepskyä sekä' Liftiä kommenteineen pitivät paskantärkeinä parranpärisijöinä. Mutta nauttikaa vain niistä saatanan vanhoista akoista ja nussikaa niin että kalu tärisee.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #74 : Lokakuu 09, 2024, 13:49:45 »
Tässaä juuri näytin muutamille työkavereille Juhon kommentteja. Mikä' olikaan vastaus?Varhaislapsellinen teini ja tälle Fortylle pitkänä nimimerkkimörköineen sanon että en ole lähelläkään vanhanpapparaisen ikää alle nneljäkymmentä hieman.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #75 : Lokakuu 09, 2024, 15:56:45 »
Tässaä juuri näytin muutamille työkavereille Juhon kommentteja. Mikä' olikaan vastaus?Varhaislapsellinen teini ja tälle Fortylle pitkänä nimimerkkimörköineen sanon että en ole lähelläkään vanhanpapparaisen ikää alle nneljäkymmentä hieman.

Älä näytä mitään irtokommentteja, vaan näytä koko ketju sellaiselle joka ei tiedä sua reperennoksi.
Ja kysy sitten mitä mieltä on tuon repen kommentoinneista ja ketjun tarkoituksen väärin ymmärtämisestä.

Jos jonkun mielestä repe on ainoa joka on asialinjalla ja ymmärtää kaiken oikein, niin pidä semmoinen kaveri tosiystävänä, olette taatusti ansainneet toisenne.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #76 : Lokakuu 09, 2024, 16:04:34 »
Taitaa paremmin olla Lfti että se olet sinä joka tässä päätäs paukutat ja puhetyylisi harvinaisen ruma.Mäen ole ulkoisesti kyllä ruma partainen äijänköriläs. Oma ammattini puitteissa sellainen ulkoinen hapitus ei sovi. Enkä mäkäy missään tavallisessa äijäporukassa tarinoimassa. on ihan eri piirien äijäporukkaa ja Juho ynnnä muut olen kyllä tutuille näyttänyt tätä ketjua ja varsinkin Juhoa Molopäätä ja Lepskyä sekä' Liftiä kommenteineen pitivät paskantärkeinä parranpärisijöinä.

Tästä kommentista vois päätellä, että olisit max 15v.

Täytyy sanoa että et todellakaan liiku missään tavallisessa äijäporukassa jos teidän keskustelun aiheet löytyy maksuseksistä.

Sori vaan, mutta tätä tarinaa ei kyllä usko kukaan. :laught:

Poissa repesorsastaa

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #77 : Lokakuu 09, 2024, 17:24:23 »
Alkaa olla aika ****a ketju ja pois asiasta. Voisiko vaikka jo poistaa?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #78 : Lokakuu 09, 2024, 18:04:16 »
Repe lähti komeasti laukalle kun sitä avokämmenellä perseelle läpsäisi  :inlove: Anna palaa Repe, ihan sydämesi kyllyydestä  :-*
KäteenHeiluttaja

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #79 : Lokakuu 09, 2024, 21:30:36 »
No niin se ärähtää mihin kalikka kalahtaa. Kaikki ketjut missä olen ollut mukana olen näyttänyt työkavereille ja sanonut että minulle voi suoraan sanoa mielipiteet kommentoimistani aiheista ja ihan muutama on sanonut että turhaa väittelyä mutta suurin osa kannustaen että jatka vaan. Liftistä ei pääse erehtymään .Sen huomaa heti että on tavallinen poskenpaukuttaja jamppa. Elijoku raksaduunari vailla mitään ylempää koulutusta. Jos mun vieraista joku tuollaista puhekieltä viljelee mun luona niin painiksi menee malliin suomi ruotsi. pari kertaa olen joillekin joutunut huomauttamaan kielenkäytöstä.Mutta ei naisetkaan vaikka ovat palveluntuottajia arvosta paskaista kielenkäyttöä. Molopää, Lepsky ja Juho oppipoikana pankaa vain rahanne vanhoihin hutsuihin ,tämä poika jatkaa nuorempien parissa.Teitä muita joku pitää kirjoituksista  pöhköinä.