Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko vanhempaa Turun alueella ?  (Luettu 6229 kertaa)

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #80 : Lokakuu 09, 2024, 21:40:10 »
No niin se ärähtää mihin kalikka kalahtaa. Kaikki ketjut missä olen ollut mukana olen näyttänyt työkavereille ja sanonut että minulle voi suoraan sanoa mielipiteet kommentoimistani aiheista ja ihan muutama on sanonut että turhaa väittelyä mutta suurin osa kannustaen että jatka vaan. Liftistä ei pääse erehtymään .Sen huomaa heti että on tavallinen poskenpaukuttaja jamppa. Elijoku raksaduunari vailla mitään ylempää koulutusta. Jos mun vieraista joku tuollaista puhekieltä viljelee mun luona niin painiksi menee malliin suomi ruotsi. pari kertaa olen joillekin joutunut huomauttamaan kielenkäytöstä.Mutta ei naisetkaan vaikka ovat palveluntuottajia arvosta paskaista kielenkäyttöä. Molopää, Lepsky ja Juho oppipoikana pankaa vain rahanne vanhoihin hutsuihin ,tämä poika jatkaa nuorempien parissa.Teitä muita joku pitää kirjoituksista  pöhköinä.
Repe, sanot liftiä kouluttamattomaksi duunariksi. Olen ihan 100% varma siitä että sinä itse et ole korkeasti koulutettu. Tapasi tuottaa tekstiä, sekä kieliopilliset virheet teksteissäsi sen jo kertovat.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #81 : Lokakuu 09, 2024, 23:15:47 »
Vastaus Juholle. En ole mitään korkeaa yliopistokoulutusta tietenkään käynyt mistä'tulee maisterin tai professorin arvonimet. Ja olen varma ettei niitä ole suorittanut kukaan näillä foorumeilla kommentoimista Jampoista. Mutta keskiasteen yliopistokoulutus kyllä on. Sellainen voi myös olla joillakin palveluntuottajista jotka tekee näitä hommia omasta tahdostaan. Ja mitä tulee kieliopillisiin virheisiin, niin niitä voi tulla kelle tahansa jos nopeasti lyö textiä,enkä mä aina tarkasta mitä on virheitä mulle tullut siis kieliopillisia, Tärkeintä on asian esille tuonti. Sen verran voin sinulle sanoa että työnkuvani on paremmin koulutettu kuin sun myyntitykin työ.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1781
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #82 : Lokakuu 09, 2024, 23:31:59 »
Keskiasteen yliopistokoulutus on kova, epäilen kyllä, että kenelläkään muulla täällä ei sellaista ole, tai missään muuallakaan. Hienoa että työnkuvakin on hyvin koulutettu  ;D ;D

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #83 : Lokakuu 09, 2024, 23:45:31 »
Toki se on kovaa pränttäämistä tiettynä aikana ollut,mutta missä se myöhemmin näkyy niin siinä että palkkapäivänä tulee enempi mania työstä riippuen ja pystyy aina välillä nappaamaan hieman kalleimmankin pimun  näiltä sivuilta.Mutta niin varakas tuskin täällä on kukaan enkä myös minäkään että niitä jatkuvalla syötöllä pystyy käyttämään.Jos niitä joka panolla haalis ja mania pursuttelisi niin jokainen täällä ja myös minä joutuisi jossain vaiheessa toteamaan että PA tuli.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1781
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #84 : Lokakuu 09, 2024, 23:55:11 »
Sorry unohdin laittaa sarkasmitagit 😁😁

Poissa Waykee

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #85 : Lokakuu 10, 2024, 07:06:01 »
Mielenkiintoista. Olisiko ehkä niin että epäilemäsi alemman koulutuksen kirjoittaja olisikin kaikkein lukenein joka saa täällä anonyymisti purkaa kirjoittamalla paineita. Joskus kannattaa ajatella laatikon ulkopuolelta. Vaikka joku nimimerkki alkaakin tuntua jopa tutulta. Reperento muista vanha ohje liittyen näihin palvelun tarjoajiin. Ne ei ole sun kavereita ihmisiä kylläkin. Älä anna huoran hurmata ja hämärän hirvittää.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #86 : Lokakuu 10, 2024, 13:16:41 »
Waykeelle tässä faktaa. Yleensä on niin mitä olen ihmisiä tavannut niin kyllä se koulutustaso paistaa puhetyylistä. Tavallinen Jamppa raksaduunari kunmenee vaikka kahviloihin samanhenkisten kanssa niin keskustelu käydään äänekkäästi ja viljellään sivistymätöntä puhetyyliä. Lukeneimmat taas käyttävät fiksumpaa puhetyyliä. kyllä eroa on. Ja en tietenkään sano että minäkääntäydellinen olen, en ole väittänyt että palveluntarjoajat mitään henkilökohtaisia kavereita sillai on. mutta kyllä heitäkin voi kuunnella ja esiintyä fiksusti heidän luonaan. niin hyvä asiakassuhde säilyy.

Poissa Waykee

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #87 : Lokakuu 10, 2024, 14:09:06 »
En usko että ne mainitsemasi suorittavan portaan korkean testosteroni arvon omaavat kaverit pyörii näissä piireissä niille on kova kysyntä nais markkinoilla toisin kuin meillä toimisto rotilla. Ehkä korkea estrogeeni arvo saa miesten jutut kuulostamaan meistä karkealle. Tämähän on kumminkin hieman luuserin hommaa maksaa seksistä.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #88 : Lokakuu 10, 2024, 16:53:37 »
Tiettyjen naisten joukossa niillä raksaduunareilla joilla hiki ja paska haisee ja havainnollisesti balalaikka soi ilman nuotteja. Siis sellaisten tatuoiden ja kaljabaarien kätköistä löytyvät ylipainoiset muijat joiden siisteystaso on vähän niin tainäin.Ne on isojen partaisten duunarien heiloja. Mutta toimistotyötä tekeville siistin lookin omaaville kavereille on ihan toisenlaiset mimmit. Ja ne on tasoltaan hienompia sellaisia leidimäisiä.Tyhmää tietenkin maksaa jos muuten saa. Itsellä se on vain pientä jännää vaihtelua, Voi olla että niitäkin on jotka joutuu maksullista hakemaan siksi jos on vaikeaa naista muuten lähestyä ja sexiä kuitenkin tekee mieli.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #89 : Lokakuu 10, 2024, 18:20:52 »
Repen äitee on lähtenyt käymään kaupassa, näppäimistö paukkuu ja muumilimpparia kuluu.

Olet tämän foorumin piristysruiske  :inlove:
KäteenHeiluttaja

Poissa Waykee

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #90 : Lokakuu 10, 2024, 18:34:13 »
Nämä on tosiaan hyviä. Uskottelu itselleen kyllä mä saan muutenkin mutta kunhan jännityksen takia ostan. Mikä siinä noin kokeneelle voi enää olla jännittävää. Onko Repe käynyt paikallisessa kuppilassa katsomassa ja nähnyt kun epäsiistit kaverit saa niitä epäsiistejä naisia. Jos näin on mitä tasokas kaveri teki siellä ?

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #91 : Lokakuu 10, 2024, 19:33:59 »
Olen sen verran ravintoloita ja myös kuppiloita kierrellyt että tiedän millaiset naiset heilastelee hieltä haisevien partaukkojen kanssa. Ainahan vieraat naiset kiinnostaa joko maksulliset tai ilman. Ainahan naiset jossain muodossa maksavat.Se on totuus. Voi se tasokaskin kaveri uteliasuuttaan kurkistella ovien suusta miltä tavalliset kapakat näyttävät vaikka ei asiakkaaksi tulisikaan.Liftintyömieshuumorin jätän toiseta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tyhjää samaa paskaa kun on.