Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsa LiliTRE  (Luettu 647 kertaa)

Poissa Bowmore

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Rapsa LiliTRE
« : eilen kello 17:57:18 »
Eilen poikkesin puolitunteroisen verran tapaamassa tätä ihanaa seksikästä neitoa.
Tunnelma oli heti rento ja välitön joten vaatteet veks ja sängylle imemään ihanan muhkeita
munkkeja ja sormettamaan ja nuolemaan kireää ja märkää kaunista pillua neidon huokaillessa.
Olin aivan sekaisin kiimasta ja pyysin Liliä imemään. Pöydällä oli normi ja XL sulttaaneja joista Lili
valitsi XL kokoisen, oli kuulemma sopivampi ja olihan se, normaalit tuntuu aika kireiltä.
No tämähän nostatti itsetuntoa, olen aina luullut että mulla on pieni kulli :) Suuhoito oli aivan huippua
ja siitähän kehkeytyi oikea face fuck.

Tämän jälkeen varsinaiseen asiaan eli neito päälle ratsastamaan joka on mielipuuhaani. Lilin pillu on
tosiaan kireä ja olin monta kertaa ihan rajoilla, tempoa vaihdellen kestin kuitenkin 20 minuuttia jonka jälkeen
lopetus takaapäin ihaillen muodokasta pyllyä. Tätä en kauaa kestänyt, järkyttävän pitkän ja kovan orkun myötä
lastit kumiin ja Lilin kainaloon huokailemaan.

Täydellinen kymppi, täysipäinen seksikäs ja mukava nuori nainen joka todella tykkää panemisesta.
Kiitos Lili tosi kivoista hetkistä, oli tosi mukava tapaaminen joka vielä varmasti toistuu jos on minusta kiinni.


« Viimeksi muokattu: eilen kello 18:05:22 kirjoittanut Bowmore »

Poissa liliTRE_

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa LiliTRE
« Vastaus #1 : eilen kello 20:35:57 »
Voi vitsi, kiitos 🫶 Oot koska vaan tervetullut uudestaan 😇🥰
Tamperelainen harrastelijahutsu 💕