Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karo ja Anna Oulussa  (Luettu 1424 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5777
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Karo ja Anna Oulussa
« : Syyskuu 30, 2024, 22:43:23 »
Ehkä viikko sitten huomasin ilmoituksista että sekä NaapurinAnna että Karo ovat tulossa vierailemaan Oulussa. Minä nyt sitten siinä mietiskelin kuumeisesti että kummankos luona minä vierailisin kun molemmat neidot on ollut tarkoitus tavata kunhan tulee tilaisuus. No sitten huomasin että kaksikon voi tavata myös duona joten ajattelin että josko koittaisin nyt tätä vaikka noin yleensä duot eivät ole juttuni. Laittelin jo viime viikolla tiedustelua asiasta ja hakemukseni palautettiin varustettuna tervetuloa-toivotuksella.

Viimein aikani koitti ja sain viimeiset koordinaatit. Ovella oli vastassa ruskeatukkainen söpöläinen Karo ja kun huomasin Annan hymyilevän iloisesti hieman kauempaa niin tajusin että nyt valintani oli oikea. Tunnelma oli heti kiva, molemmat naiset olivat puheliaita ja mukavia, ohjasivat minun alkuunsa suihkuun. Suihkukopissa mietiskelin millaisia temppuja kaksikko tulisi tekemään saadakseen elimeni toimintakuntoon. Kun saavuin makkariin pyyhe lanteillani jossa neidot jo olivat, huomasin pian olevani tissimiehen karkkikaupassa - suuret tissit ympäröivät minua joka puolelta ja kun Anna tai Karo poisti pyyhkeeni, huomasin olevani jo varsin toimintakykyinen.

Menemättä sen tarkammin yksityiskohtiin, olipas mukava olla saada jättitissisten neitojen jakamaton huomio. Ja kyllä, kun vaihdoin naista, kumia käsittääkseni vaihdettiin mutta se tapahtui niin huomaamattomasti että sitä tuskin huomasin - asiaan saattoi tosin vaikuttaa se että näin kokoajan vain tissejä, niitä oli aivan kaikkialla. Ja ikäänkuin tämä kaikki ei olisi saanut minua täysin tyytyväiseksi, fiilistä nostatti pikkutuhma juttelu jota harjoittivat sekä Karo että Anna. Kenties minäkin yritin, omalla kömpelöllä tavallani.

Menisinkö uudelleen? Kyllä, joko kummankin kanssa yhtä aikaa tai kumman tahansa kanssa erikseen. Kiitokseni Annalle ja Karolle, piristitte yhden miehen syksyistä iltaa ihanalla tavalla. Nyt on saanut olo.