Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten vakavasti otat paritus-, vero-, laillisuus- sun muut kysymykset?  (Luettu 1741 kertaa)

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • ** Piristää muiden päivää
Mulla on sellainen horo-skooppi, jolla tähystän tilanteen. Jos vähänkään vaikuttaa ettei palveluja tarjota omasta tahdosta tai itsenäisesti ilman apulaisia/toimeksiantajia, niin en edes harkitse pidemmälle. Näitä asioitahan voi kysyä ihan suoraankin.

Syyt on ennen kaikkea eettiset, mutta tietysti olen myös lainkuuliainen kansalainen.

Jos vastaan tulisi henkilö, jonka hyvinvointi on selvästi uhattuna, ilmoittaisin epäilyksistäni eteenpäin. Sekin on mielestäni eettistä.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 741
  • ****** Rakastajien aatelia
Jos vastaan tulisi henkilö, jonka hyvinvointi on selvästi uhattuna, ilmoittaisin epäilyksistäni eteenpäin. Sekin on mielestäni eettistä.

Kiva, että joku otti tämänkin esiin. Musta on mahdotonta varmaksi tietää, kenen päätöksestä seksiä myydään, mutta on eettistä kaupankäyntiä kuitenkin ottaa huomioon palveluntarjoajan fyysinen ja henkinen tila sikäli kun se lyhyen tapaamisen aikana näkyy. Vihjeen kun voi antaa nimettömänäkin.

Noin muuten, tää on laillista, mua ei pariteta, maksan verot, alvit ja yelit, vaikken aina haluaisikaan.
Oulu 22.10. :)