Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Thaikkujen vatsan alue  (Luettu 4538 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5444
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #40 : Lokakuu 06, 2024, 14:09:15 »
Saa toivoa tietenkin mitä vaan.Joskin ehkä sektioarven erittely yksinään on MUN MIELESTÄ vähän mautonta. Olisi ehkä hyväksyttävämpää toivoa täysin arvetonta (eli ei mitään leikkauksia).
Tämä lause mua vähän häiritsi tai kaipaa tarkennusta: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen?

Eli onko aloittaja siis yhteydenotossa tilannut/pyytänyt että ei halua nähdä sektioarpea. Mutta aina hierojilla on sellainen ollut vatsassa vaikka muuta ovat väittäneet?

Ehkä mä en vaan tajua.

Suomalaiset ja kaikki muutkin kaunistavat kuviaan ja ottavat huonot kohdat kuvista pois. Raskausarvet ja vatsan löysä iho muokataan pois tai peitetään. Osa valitsee mainoskuvat niistä jotka ovat 10 vuotta ja 20kg sitten. Paikan päällä vastassa ei ole se mikä kuvista oli ennemmin pääteltävissä. Kuvat voivat olla samasta henkilöstä mutta eri vuosikymmeneltä. 
Tämä ei saisi olla mikään ongelma asiakkaalle koska muillekin asiakkaille on kelvannut?

Tottakai se saa olla ongelma. Mutta jos sektioarpi on se juttu joka on turn off, niin kyllähän se pitäisi asiakkaan ensin kysyä. Naapurissa kun ei edes saa olla lettu levälteen vaan oltava pöksyt jalassa. Ja ne pöksyt saattaa sen arven peittää. Jos siis noin specifi asia on itselle tärkeä niin on se nyt jumalauta sitten kysyttävä etukäteen. Tai ylipäätäänsä arvet,niitä kun tuuppaa aika monella olemaan (koska elämä), eikä niitä yleensä erikseen aleta valokuvaamaan.

Hyvää huomenta arvon hieronnan ystävät. Onkohan teillä listaa palvelun tarjoajista, joilla olisi tuo mahdolliunen c-sektiohaava piilossa?

AP juuri kysyy ihan suoraan tietoa niistä joilla ei ole sektiohaavaa olemassa?
Tämän jälkeen alkoikin paskamyrsky aidan molemmilta puolin että mitä väliä ja miksi edes kysyy  8)

Mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan kun pelkästään täälläkin kysymys aiheutti kohtauksen suurimmalle osalle vaikka kysymys edes ollut heille suunnattu?  ::)

Ja mua siis häiritsi tämä lause: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen

Eli onko hänelle siis käynyt niin että on tilannut pt:n ilman sektioarpea, mutta saanut hierojan jolla on arpi? Tähän en ole edelleenkään saanut vastausta.

Ja mikäli hän jatkossa arvilta haluaa välttyä, tulee hänen mielestäni se mainita aikaa kysyessä. Jos silti saa pt:n jolla on sektioarpi (vaikka on tilausvaiheessa selkeästi ilmaissut että ei tällaista halua nähdä), niin sitten hänellä mielestäni on oikeus vähän valittaakin tilauksesta ja toimituksesta.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #41 : Lokakuu 06, 2024, 14:18:56 »
Mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan kun pelkästään täälläkin kysymys aiheutti kohtauksen suurimmalle osalle vaikka kysymys edes ollut heille suunnattu?  ::)

Ja mua siis häiritsi tämä lause: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen

Eli onko hänelle siis käynyt niin että on tilannut pt:n ilman sektioarpea, mutta saanut hierojan jolla on arpi? Tähän en ole edelleenkään saanut vastausta.

Ja mikäli hän jatkossa arvilta haluaa välttyä, tulee hänen mielestäni se mainita aikaa kysyessä. Jos silti saa pt:n jolla on sektioarpi (vaikka on tilausvaiheessa selkeästi ilmaissut että ei tällaista halua nähdä), niin sitten hänellä mielestäni on oikeus vähän valittaakin tilauksesta ja toimituksesta.

Voi pyhä Sylvi jos jonkun pt:n arvet noin häiritsee. Nehän on vaan elämää. Jos noin on niuho niin ehkä olisi vaan suosiolla parempi pysyä kotosalla ja hieroa itse munaansa🤣  :wanker:

Onneksi en ole Thaikku enkä tee hierontoja jos asiakkaat on tuollaisia😂😂 Voi vittu näitä 🤦‍♀️🤦‍♀️

Tai ehkä parempi olisi joku pumpattava barbara jolla ei varmastikkaan ole mitään ”virheitä” kehossa.😁

JuliaK ja Turuntyttö suhtautuvat arvista kyselemiseen eri tavalla  ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2024, 14:24:32 kirjoittanut lepsky »

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #42 : Lokakuu 06, 2024, 14:30:24 »

Mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan kun pelkästään täälläkin kysymys aiheutti kohtauksen suurimmalle osalle vaikka kysymys edes ollut heille suunnattu?  ::)


Ja mua siis häiritsi tämä lause: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen

Eli onko hänelle siis käynyt niin että on tilannut pt:n ilman sektioarpea, mutta saanut hierojan jolla on arpi? Tähän en ole edelleenkään saanut vastausta.

Ja mikäli hän jatkossa arvilta haluaa välttyä, tulee hänen mielestäni se mainita aikaa kysyessä. Jos silti saa pt:n jolla on sektioarpi (vaikka on tilausvaiheessa selkeästi ilmaissut että ei tällaista halua nähdä), niin sitten hänellä mielestäni on oikeus vähän valittaakin tilauksesta ja toimituksesta.

Et vastannut ollenkaan kysymykseen: mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan?

Mitä itse vastaat tähän kysymykseen arvista?
Jätät vastaamatta kokonaan
Jätät vastaamatta ja et tapaa asiakasta
Vastaat epärehellisesti
Vastaat kertoen arvistasi
Laitat viestin jossa käsket lisätietoja kysyvän painumaan helvettiin koska erehtyi kysymään hänelle tärkeästä asiasta etukäteen
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2024, 14:35:13 kirjoittanut lepsky »

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1771
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #43 : Lokakuu 06, 2024, 14:34:55 »
Hauska keskustelu. En jaksa ottaa kantaa sektioarpiin, mutta myyjähän saa myydä mitä haluaa ja ostaja tietenkin ostaa mitä haluaa. Ostajan kannattaa selvittää muista lähteistä itseään kiinnostavat tai ei_kiinnostavat asiat jos ne eivät mainoksista käy ilmi. Vaikka sitten täällä. Ei mulla muuta.

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1041
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #44 : Lokakuu 06, 2024, 14:36:49 »
Mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan kun pelkästään täälläkin kysymys aiheutti kohtauksen suurimmalle osalle vaikka kysymys edes ollut heille suunnattu?  ::)

Ja mua siis häiritsi tämä lause: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen

Eli onko hänelle siis käynyt niin että on tilannut pt:n ilman sektioarpea, mutta saanut hierojan jolla on arpi? Tähän en ole edelleenkään saanut vastausta.

Ja mikäli hän jatkossa arvilta haluaa välttyä, tulee hänen mielestäni se mainita aikaa kysyessä. Jos silti saa pt:n jolla on sektioarpi (vaikka on tilausvaiheessa selkeästi ilmaissut että ei tällaista halua nähdä), niin sitten hänellä mielestäni on oikeus vähän valittaakin tilauksesta ja toimituksesta.

Voi pyhä Sylvi jos jonkun pt:n arvet noin häiritsee. Nehän on vaan elämää. Jos noin on niuho niin ehkä olisi vaan suosiolla parempi pysyä kotosalla ja hieroa itse munaansa🤣  :wanker:

Onneksi en ole Thaikku enkä tee hierontoja jos asiakkaat on tuollaisia😂😂 Voi vittu näitä 🤦‍♀️🤦‍♀️

Tai ehkä parempi olisi joku pumpattava barbara jolla ei varmastikkaan ole mitään ”virheitä” kehossa.😁

JuliaK ja Turuntyttö suhtautuvat arvista kyselemiseen eri tavalla  ;D

Jos luit ensimmäisen viestini tähän ketjuun, niin ymmärtäisit että minua myös häiritsi juurikin sama asia kuin MariaEnkeliä, eli se aloittajan viimeinen lause. Ja kysymykseesi miten vastaisin jos asiakas aikaa kysyessään laittaisi esim että ”En tykkää nähdä arpia pt:n kehossa, onko sinulla jotain?”, vastaisin totuudenmukaisesti. Eihän sellaisesta valehteleminen palvelisi ketään, jos se asia on niin iso turn off mahdolliselle aikaa kyselevälle.🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #45 : Lokakuu 06, 2024, 14:41:19 »

Jos luit ensimmäisen viestini tähän ketjuun, niin ymmärtäisit että minua myös häiritsi juurikin sama asia kuin MariaEnkeliä, eli se aloittajan viimeinen lause. Ja kysymykseesi miten vastaisin jos asiakas aikaa kysyessään laittaisi esim että ”En tykkää nähdä arpia pt:n kehossa, onko sinulla jotain?”, vastaisin totuudenmukaisesti. Eihän sellaisesta valehteleminen palvelisi ketään, jos se asia on niin iso turn off mahdolliselle aikaa kyselevälle.🤔

Voi pyhä Sylvi jos jonkun pt:n arvet noin häiritsee. Nehän on vaan elämää. Jos noin on niuho niin ehkä olisi vaan suosiolla parempi pysyä kotosalla ja hieroa itse munaansa🤣  :wanker:


Tai ehkä parempi olisi joku pumpattava barbara jolla ei varmastikkaan ole mitään ”virheitä” kehossa.😁

Toinen vastauksesi jossa lainasit Papparaista56 osoittaa kyllä sen mitä oikeasti ajattelet aiheesta ja tätä kysyvästä asiakkaasta  8)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5444
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #46 : Lokakuu 06, 2024, 15:23:31 »

Mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan kun pelkästään täälläkin kysymys aiheutti kohtauksen suurimmalle osalle vaikka kysymys edes ollut heille suunnattu?  ::)


Ja mua siis häiritsi tämä lause: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen

Eli onko hänelle siis käynyt niin että on tilannut pt:n ilman sektioarpea, mutta saanut hierojan jolla on arpi? Tähän en ole edelleenkään saanut vastausta.

Ja mikäli hän jatkossa arvilta haluaa välttyä, tulee hänen mielestäni se mainita aikaa kysyessä. Jos silti saa pt:n jolla on sektioarpi (vaikka on tilausvaiheessa selkeästi ilmaissut että ei tällaista halua nähdä), niin sitten hänellä mielestäni on oikeus vähän valittaakin tilauksesta ja toimituksesta.

Et vastannut ollenkaan kysymykseen: mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan?

Mitä itse vastaat tähän kysymykseen arvista?
Jätät vastaamatta kokonaan
Jätät vastaamatta ja et tapaa asiakasta
Vastaat epärehellisesti
Vastaat kertoen arvistasi
Laitat viestin jossa käsket lisätietoja kysyvän painumaan helvettiin koska erehtyi kysymään hänelle tärkeästä asiasta etukäteen

Vastaan rehellisti ja kerron arvistani joita mulla kyllä on. Kukaan ei ole vielä ikinä ajanvarausvaiheessa esittänyt kysymystä arvista tai ihon kunnosta, mutta toki sellaisen saa esittää. Joskus multa on kysytty nenän mallista, koska se ilmeisesti oli asiakkaalle tärkeää. Ja hei, se on ihan ok kysyä! Mutta ei oo ok olla kysymättä ja sitten paikan päällä kertoa että "sulla on väärän mallinen nenä, en mä tällaista tilannut!".
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2024, 15:25:19 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #47 : Lokakuu 06, 2024, 15:27:44 »
Vastaan rehellisti ja kerron arvistani joita mulla kyllä on. Sektioarpea ei kylläkään ole, mutta umpisuoli on leikattu. Tiedoksi jos se arpi jotakin häiritsee 😁 Kukaan ei ole vielä ikinä ajanvarausvaiheessa esittänyt kysymystä arvista tai ihon kunnosta, mutta toki sellaisen saa esittää. Joskus multa on kysytty nenän mallista, koska se ilmeisesti oli asiakkaalle tärkeää. Ja hei, se on ihan ok kysyä! Mutta ei oo ok olla kysymättä ja sitten paikan päällä kertoa että "sulla on väärän mallinen nenä, en mä tällaista tilannut!".

AP yritti kysyä täällä muilta tietoa etukäteen jotta asia ei tulisi paikan päällä yllätyksenä.
Vastaukset ovat olleet lähinnä kysyjää arvostelevia ja osa kehoitti myös hieromaan itse munaansa.
Mikä paskamyrsky syntyisikään jos täällä kysyttäisiin etukäteen tietoa myyjän oikeasta iästä, painosta tai hiusten piteuudesta ja väristä? 8)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2024, 15:29:50 kirjoittanut lepsky »

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1041
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #48 : Lokakuu 06, 2024, 15:36:24 »

Jos luit ensimmäisen viestini tähän ketjuun, niin ymmärtäisit että minua myös häiritsi juurikin sama asia kuin MariaEnkeliä, eli se aloittajan viimeinen lause. Ja kysymykseesi miten vastaisin jos asiakas aikaa kysyessään laittaisi esim että ”En tykkää nähdä arpia pt:n kehossa, onko sinulla jotain?”, vastaisin totuudenmukaisesti. Eihän sellaisesta valehteleminen palvelisi ketään, jos se asia on niin iso turn off mahdolliselle aikaa kyselevälle.🤔

Voi pyhä Sylvi jos jonkun pt:n arvet noin häiritsee. Nehän on vaan elämää. Jos noin on niuho niin ehkä olisi vaan suosiolla parempi pysyä kotosalla ja hieroa itse munaansa🤣  :wanker:


Tai ehkä parempi olisi joku pumpattava barbara jolla ei varmastikkaan ole mitään ”virheitä” kehossa.😁

Toinen vastauksesi jossa lainasit Papparaista56 osoittaa kyllä sen mitä oikeasti ajattelet aiheesta ja tätä kysyvästä asiakkaasta  8)

Voi hyvänen aika sun järjenjuoksua.😅 Tottakai tuollaista saa kysyä, mutta kyllä nyt aloittajan teksti on vähän ristiriitainen (ei häiritse mutta sitten kuitenkin häiritseekin) ja viestistä paistaa läpi aloittajan oma ajatusmaailma siitä että jos sattuu vaikka se c-sektion arpi olemaan, niin silloin keho olisi muka ”pilalla” eikä sellaisesta pitäisi joutua maksamaan (edelleen se viimeinen lause). Voin toki olla väärässäkin, mutta itselleni ainakin tuli sellainen mielikuva aloittajan ajatuksista.🤷‍♀️
Mutta noh, eihän sun kirjoituksillasi olekkaan muita tarkoitusperiä kun trollaus.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #49 : Lokakuu 06, 2024, 15:38:19 »
Voi hyvänen aika sun järjenjuoksua.😅 Tottakai tuollaista saa kysyä, mutta kyllä nyt aloittajan teksti on vähän ristiriitainen (ei häiritse mutta sitten kuitenkin häiritseekin) ja viestistä paistaa läpi aloittajan oma ajatusmaailma siitä että jos sattuu vaikka se c-sektion arpi olemaan, niin silloin keho olisi muka ”pilalla” eikä sellaisesta pitäisi joutua maksamaan (edelleen se viimeinen lause). Voin toki olla väärässäkin, mutta itselleni ainakin tuli sellainen mielikuva aloittajan ajatuksista.🤷‍♀️
Mutta noh, eihän sun kirjoituksillasi olekkaan muita tarkoitusperiä kun trollaus.😊

Missä kohtaa kehon "pilalla" oleminen menee siihen pisteeseen että asiakas saa kokea tulleensa huijatuksi?
Ikä. Tällähän ei pitäisi olla mitään merkitystä vaikka asiakas haki alkujaan 30 vuotiasta ja vastassa onkin 50-vuotias
PT:n pituus. Tämänkään ei pitäisi saada vaikuttaa koska kyllähän lyhyt ja todella pitkäkin nainen voivat molemmat olla hyviä sängyssä
Ulkonäkö ja PT:n paino. Tälläkään ei pitäisi olla merkitystä kun vain pannaan.

 :sheep:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2024, 15:52:17 kirjoittanut lepsky »

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2619
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #50 : Lokakuu 06, 2024, 15:39:20 »
^^^ Mä kysyn noita aina. Samoin puheena olleista arvista ja muistakin itseäni häiritsevistä asioista kuten vaikka röökaanisesta ja perseen puhtaudesta. Jaa miksikö olen usein älä vastaa -osastossa?

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #51 : Lokakuu 06, 2024, 15:56:04 »

Jos luit ensimmäisen viestini tähän ketjuun, niin ymmärtäisit että minua myös häiritsi juurikin sama asia kuin MariaEnkeliä, eli se aloittajan viimeinen lause. Ja kysymykseesi miten vastaisin jos asiakas aikaa kysyessään laittaisi esim että ”En tykkää nähdä arpia pt:n kehossa, onko sinulla jotain?”, vastaisin totuudenmukaisesti. Eihän sellaisesta valehteleminen palvelisi ketään, jos se asia on niin iso turn off mahdolliselle aikaa kyselevälle.🤔

Voi pyhä Sylvi jos jonkun pt:n arvet noin häiritsee. Nehän on vaan elämää. Jos noin on niuho niin ehkä olisi vaan suosiolla parempi pysyä kotosalla ja hieroa itse munaansa🤣  :wanker:


Tai ehkä parempi olisi joku pumpattava barbara jolla ei varmastikkaan ole mitään ”virheitä” kehossa.😁

Toinen vastauksesi jossa lainasit Papparaista56 osoittaa kyllä sen mitä oikeasti ajattelet aiheesta ja tätä kysyvästä asiakkaasta  8)

Voi hyvänen aika sun järjenjuoksua.😅 Tottakai tuollaista saa kysyä, mutta kyllä nyt aloittajan teksti on vähän ristiriitainen (ei häiritse mutta sitten kuitenkin häiritseekin) ja viestistä paistaa läpi aloittajan oma ajatusmaailma siitä että jos sattuu vaikka se c-sektion arpi olemaan, niin silloin keho olisi muka ”pilalla” eikä sellaisesta pitäisi joutua maksamaan (edelleen se viimeinen lause). Voin toki olla väärässäkin, mutta itselleni ainakin tuli sellainen mielikuva aloittajan ajatuksista.🤷‍♀️
Mutta noh, eihän sun kirjoituksillasi olekkaan muita tarkoitusperiä kun trollaus.😊


Ihan ymmärrettävää että vaihdat mielipidettäsi asiasta kun huomaat kirjoitustesi olevan epäedullisia.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4170
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #52 : Lokakuu 06, 2024, 17:04:42 »
Onkohan teillä listaa palvelun tarjoajista, joilla olisi tuo mahdolliunen c-sektiohaava piilossa?
Tämmöistä listaa tuskin on kenelläkään.
Nuo thaitytöt kun tuppaavat vaihtamaan paikkakuntaa ja naapurinimimerkkiään melko tiuhaan.

Eli yrityksen ja erehdyksen kautta onneen.
Saitin Bud Spencer

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1041
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #53 : Lokakuu 06, 2024, 17:08:33 »
^^ Niinkuin lepsky itsekkin sen totesit, niin tuo barbara viestini oli vastaus papparaiselle, ei aloittajan viestiin. Ja ehkä olin hieman hölmö kun en ajatellut että kaikki ei hoksaa ettei se ollut niin vakavamielisesti edes kirjoitettu, niinkuin ehkä siitä hymiöstä siinä olisi voinut päätellä. Joka tapauksessa, otappa ihan rauhassa äläkä tahallasi väännä asioista sellaisia mitä ne ei ole.😉
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #54 : Lokakuu 06, 2024, 17:12:19 »
Hyvää huomenta arvon hieronnan ystävät. Onkohan teillä listaa palvelun tarjoajista, joilla olisi tuo mahdolliunen c-sektiohaava piilossa? Sinällään mua ei kyseinen yksityiskohta häiritse, mutta jos nyt alkaa palvelusta maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen?
Eli haluatko listan sellaisista thaihierojista, joilla on c-sektiohaava ja se haava on piilossa? Useimmilla se haava on arpeutunut eli veikkaan, että ei noita haavaisia kauheasti tule vastaan.
Eli tilaus ei ole sisällön mukainen, jos kuvissa haavaa ei näy, mutta sellainen kuitenkin löytyy piilotettuna vaikka vaatteiden alta?

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #55 : Lokakuu 07, 2024, 10:48:03 »
Ota rulla jesaria mukaan hierontaan.

Veikkaisin, että pientä lisämaksua vastaan on mahdollista laittaa teippisuikale arven päälle.

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #56 : Lokakuu 07, 2024, 17:41:53 »
Ota rulla jesaria mukaan hierontaan.

Veikkaisin, että pientä lisämaksua vastaan on mahdollista laittaa teippisuikale arven päälle.

Otatko mukaan myös paperipussin vai panetko vain pimeässä jos kasvot eivät miellytä paikan päällä?  :sheep:

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #57 : Lokakuu 07, 2024, 19:04:05 »
Ota rulla jesaria mukaan hierontaan.

Veikkaisin, että pientä lisämaksua vastaan on mahdollista laittaa teippisuikale arven päälle.

Otatko mukaan myös paperipussin vai panetko vain pimeässä jos kasvot eivät miellytä paikan päällä?  :sheep:

Miksi minä niin tekisin?

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #58 : Lokakuu 07, 2024, 23:37:37 »
Ota rulla jesaria mukaan hierontaan.

Veikkaisin, että pientä lisämaksua vastaan on mahdollista laittaa teippisuikale arven päälle.

Otatko mukaan myös paperipussin vai panetko vain pimeässä jos kasvot eivät miellytä paikan päällä?  :sheep:

Miksi minä niin tekisin?

Vaikutat asiakkaalta jolle kelpaa kaikki ulkonäköön ja ihoon katsomatta. Teipillä ja paperilla voi peittää.

Poissa MorganG

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thaikkujen vatsan alue
« Vastaus #59 : Lokakuu 08, 2024, 19:17:21 »
Hah. Eikös se ole vaan hyvä jos "hierontapalvelua" tarjoavalla thaikulla on keisarinleikkausarpi? Kuitenkin noilla Suomessa "hierontapalveluja" tarjoavilla thaikuilla 99%:lla on lapsi/lapsia tehtynä ja keisarinleikkausarpi on merkki siitä että tavara on edelleen kireä ;D