Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lahden tarjonta  (Luettu 18282 kertaa)

Poissa Wiima

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lahden tarjonta
« Vastaus #120 : Tammikuu 04, 2025, 21:29:39 »
Olen muutaman kerran tavannut,ei mielestäni ole ollut liikaa hajusteita,eikä meikkiäkään.Mutta ymmärrän🙂

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #121 : Tammikuu 05, 2025, 00:36:32 »
Olen muutaman kerran tavannut,ei mielestäni ole ollut liikaa hajusteita,eikä meikkiäkään.Mutta ymmärrän🙂

Meikki ei ongelma, vain huulipuna. Nina kuulemma tykkää jättää huulien jälkiä vähän joka puolelle miehen kehoa. Se on iso ongelma mun tapauksessa.

Tällä laudalla on useampi turska kirjoittanut Ninan vahvasta parfyyminkäytöstä ja todennut nimenomaan, että ei suositella ukkomiehille.

Olet ensimmäinen, joka kirjoittaa päinvastaista.

Joudun jäämään vielä himaan Ninan tapauksessa ja odottamaan lisätietoa nykyisestä huulipuna/parfyymitilanteesta.

Viekää terkut Ninalle; huulipuna/parfyymit pois, niin pääsisi yksi ukkomieskin testaamaan Ninan jo kuuluisan suuhoidon.
😉

Poissa Wiima

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #122 : Tammikuu 05, 2025, 10:13:45 »

Meikki ei ongelma, vain huulipuna. Nina kuulemma tykkää jättää huulien jälkiä vähän joka puolelle miehen kehoa. Se on iso ongelma mun tapauksessa.

Tällä laudalla on useampi turska kirjoittanut Ninan vahvasta parfyyminkäytöstä ja todennut nimenomaan, että ei suositella ukkomiehille.

Olet ensimmäinen, joka kirjoittaa päinvastaista.

Joudun jäämään vielä himaan Ninan tapauksessa ja odottamaan lisätietoa nykyisestä huulipuna/parfyymitilanteesta.

Viekää terkut Ninalle; huulipuna/parfyymit pois, niin pääsisi yksi ukkomieskin testaamaan Ninan jo kuuluisan suuhoidon.
😉
Tarkoitin että minua ei ole haitannut,koska olen ruma poikamies,eikä siitä ole minulle ollut haittaa,mutta ymmärrän jos se jotakuta haittaa kuten esim sinua.Mielestäni vähentänyt hajusteiden käyttöä nykyään.Ja aina voi pyytää ettei halua huulipunaa tai ettei tykkää hajusteista Joskus kun olen erehtynyt menemään vanhan liiton wenakon luo,aikoja sitten niin se hajuvesi on kyllä jäänyt päiviksi vaatteisiin kiinni,en tiedä mitä käyttävät?Toinen ääripää on sitten että hiki ja toosa lemahtaa että fiilikset latistuu sitä myöden ja ulkonäköön ei muutenkaan ole satsattu.Siksikin olen nämä nykyään kiertänyt kaukaa,ja palvelu samalla rahalla näillä kauniilla Tsekki naisilla aivan toista luokkaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2025, 10:15:52 kirjoittanut Wiima »

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #123 : Tammikuu 06, 2025, 09:15:17 »
Voisihan sitä sanoa, mut turha ottaa riskiä. Niin kiimassa en ole koskaan.

Ihana kroaatti Julya olisi tulossa Lahteen.
Viikonlopuksi on jo sovittuna hupsuttelua, joten joutunee jättämään Julyan pepputestauksen myöhempään ajankohtaan.

On noi muihin harrastuksiin menneet investoinnit tyhjentäneet lompakkoa sen verran, ettei kykene nyt moniin käynteihin.

Poissa Bossman82

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #124 : Tammikuu 14, 2025, 10:36:50 »
Onko kenelläkään kokemusta Valtiattaren kosketus- hieronnasta? Löytyy naapurisivustolta ilmoitus ja omaa omat nettisivut myös. On mahdollista suorittaa maksu myös e-passilla, Smartumilla ja Edenredillä.

Kävin joku aika sitten. Mukavan pyöreä ja puhelias pitkä nainen. Hieronta varsin lämminhenkistä ja osaavan tuntuista. Selkäpuoli oli äkkiä käsitelty kehotus kääntyä ympäri. Aika pian oltiin mulkun kimpussa, Valtiattarella oli leopardikuvioinen tunika jota ei pyynnöstä huolimatta suostunut riisumaan. Pyysi kuitenkin koskettelemaan persettä, joka olikin oikein mukavan tuntuinen. Hieronta oli viivyttelevää ja osaavan tuntuista ja vaihtui kumin kanssa suikkariin ja vielä orkun jälkeen valtiatar hieroi ja hengiteltiin yhdessä.
Ihan kokemisen arvoinen kokemus, valtiatteren kuvilla löytyy myös seksiseuran puolelta ilmoituksia. En tiedä onko nykyään tällaisetkin palvelut saatavilla.

Poissa Wiima

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #125 : eilen kello 20:08:03 »
ANAYS💋REALjoo ei mene rahat hukkaan,hyvä englannin taito,kaunis hyvät tissit,kiireetöntä palvelua.Vahva suositus👍

Poissa Juupatiju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #126 : eilen kello 20:50:04 »
Kävin tapaamassa Alikaa,myös positiivinen kokemus,sexy hyvä kroppa,mukava suosittelen

Poissa Kolumppo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #127 : eilen kello 21:53:26 »
Naapurin puolella ei mitään mielenkiintoista,vain wanhat wenakot,realissa tosiaan ainakin nuo kaksi,täytyy käydä testaamassa jompaa kumpaa :behind:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:54:57 kirjoittanut Kolumppo »

Poissa Wiima

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #128 : eilen kello 23:03:09 »
No samalla hintaa saa kaunista nuorta naista,eikä mitään liukuhihnaa,ei tarvitse edes harkita.Ei muutaa kuin puhelin käteen.Suosittelen Anays real!
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:08:35 kirjoittanut Wiima »