Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: FireOnBed vai Lorena xl?  (Luettu 1298 kertaa)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 365
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
FireOnBed vai Lorena xl?
« : Lokakuu 13, 2024, 13:52:45 »
Otsikon typyt olisivat nyt lähistöllä. Kumpi, jos kumpikaan kannattaa yrittää tavata? Kumpikin ei nyt ole mahdollista tavata yhteen päivään.😄

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 365
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: FireOnBed vai Lorena xl?
« Vastaus #1 : Lokakuu 13, 2024, 18:14:15 »
Tällä kertaa valikoitui FireOnBed vierailuni kohteeksi. Hän oli juuri saapunut ja hänellä oli tavarat vielä laukuissaan. Hieman jouduin odottelemaan, mutta se oli kyllä sen arvoista. Odottelu aika korvattiin automaattisesti ja tunnin vierailuni venyi yli 1,5 tunnin mittaan.

Hän on kuvien mukainen ja mukava kaikin puolin. Itse touhut alkoivat pitkällä todella nautinnollisella hieronnalla. Rentouttavan hieronnan jälkeen hän tuli ja laittoi peniksensä suuhuni dominoivin elkein pitäen päästäni kiinni ja väännellen nänniäni ja läpsien takapuoltani. Siitä siirryttiinkin aika pian panohommiin ja hän asetteli minut kontilleen sängyn reunalle ja alkoi sovitella itse seisoen asettaa rei'älleni. Nätisti hän saikin sen ujutettua sisälleni ja siitä alkoi vaihtelevalla rytmillä paneminen. Välillä rauhallisesti ja välillä sain niin lujaa, että olisin karannut alta, ellei hän olisi pitänyt hartioistani kiinni. Todella upeaa menoa. Lopuksi seisoimme molemmat lattialla ja hän laittoi minut runkkaamaan samalla, kun pani oikein kunnolla. Tulin nopeasti ja hän varmisti, että varmasti tuli kaikki pihalle.

Kaiken kaikkiaan hyvä setti. Ihan parhaasta päästä tapaamisiani. Menisinkö uudestaan? Ihan varmasti! Luulen, että hänellä on varastossa osaamista monenlaiseen menoon, eikä jatkokäynnit olisi tylsää saman toistoa.

Sää oli normaali poutainen ja lämmin syyssää.

Thank you very much if you are reading this! Hope you are coming Pori in the future too.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2024, 18:15:49 kirjoittanut samuel »