Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysely rapsauspolitiikastasi  (Luettu 1555 kertaa)

Poissa Tuplawee

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysely rapsauspolitiikastasi
« Vastaus #20 : Lokakuu 19, 2024, 15:00:07 »
Mielestäni syytä raportille on varsinkin jos tietoa palveluntarjoajasta on vähän, oli palvelu sitten paskaa tai hyvää. Lisäksi jos oma kokemus ei vastaa sen hetkisen raportoinnin tasoa, on syytä tuoda lisänäkökulmaa.

Oma maku on aika tarkka ja pyrin välttämään keskinkertaisia tapaamisia. Siksi arvostan yksityiskohtaisia raportteja. Hieman kärjistäen sanoisin myös, että ulkonäön väittäminen makuasiaksi on suurelta osin paskapuhetta. Palveluntarjoajia myötäilevät pintapuoliset fiilistelyt tai panotarinat eivät juuri lisäarvoa tuo. Toki saitti on tällaisenaan melko pystyynkuollut, joten kaikki sisältö on tässä mielessä tervetullutta ja jokaisen panos arvokas.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1372
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysely rapsauspolitiikastasi
« Vastaus #21 : Lokakuu 19, 2024, 15:24:02 »
Olen rapsannut kaikki tapaamani hutsut ja joskus rapsaan samoja useampaankin kertaan, jos viime käynnistä on kulunut enemmän aikaa. En harrastele kovin usein, joten rapsojen määrä on pysynyt maltillisena, minkä lisäksi osa niistä jäi vanhalle foorumille.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (16)
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysely rapsauspolitiikastasi
« Vastaus #22 : Lokakuu 19, 2024, 15:46:46 »
Kyllä olis rapsattavaa paljonkin mutta jos olen oikein ymmärtänyt niin asiakkaista kommentointi ei ole täällä suotavaa😂 Paitsi silloin kun joku on ihan superihana tai edes ok
Nokialla 1.-3.11.

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 595
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysely rapsauspolitiikastasi
« Vastaus #23 : Lokakuu 19, 2024, 17:42:47 »
Kyllä olis rapsattavaa paljonkin mutta jos olen oikein ymmärtänyt niin asiakkaista kommentointi ei ole täällä suotavaa😂 Paitsi silloin kun joku on ihan superihana tai edes ok

Nokia maiden's weekend turska chronicles-ketju, kehoni on valmis!

Ehkä (meitä) tahvompia kannattaa kuitenkin ruotia hieman sievemmin, ei ehkä olisi parasta markkinointia tykittää aina täyslaidallista. 🥺
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (16)
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysely rapsauspolitiikastasi
« Vastaus #24 : Lokakuu 19, 2024, 18:17:31 »
Kyllä olis rapsattavaa paljonkin mutta jos olen oikein ymmärtänyt niin asiakkaista kommentointi ei ole täällä suotavaa😂 Paitsi silloin kun joku on ihan superihana tai edes ok

Nokia maiden's weekend turska chronicles-ketju, kehoni on valmis!

Ehkä (meitä) tahvompia kannattaa kuitenkin ruotia hieman sievemmin, ei ehkä olisi parasta markkinointia tykittää aina täyslaidallista. 🥺

Höpsö 😘😘

Nuudelin knöödeli on edelleen tänne saapumisessa ratikkareitin ulkopuolella eli ihan turvassa😘😘 tosin lähijunalla kuulemma pääsee suht lähelle
Nokialla 1.-3.11.

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 595
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysely rapsauspolitiikastasi
« Vastaus #25 : Lokakuu 19, 2024, 20:36:24 »
^ Nokia Arena on ainoa Nokia minne mulla on rahkeet mennä, uskalla lähteä omilta kyliltä seikkailemaan isolle maailmalle. ;D Eli turvassa ollaan. :inlove:
🌸Real_Noodelidude🌸